لوکس‌ترین تورهای نوروز ۹۹ با آژانس آویسا

یک‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
معمولا مسیرهای لوکس کمی از ایران فاصله دارند و مدت زمان لازم برای تجربه‌ی لذت کامل از آن‌ها باید به‌اندازه‌ی کافی باشد.
تبلیغات

نوروز هر سال فرصتی استثنایی برای بخش عمده‌ای از جامعه‌ی ایرانی پیش می‌آید تا به اتفاق خانواده یا جمع‌های دوستانه، به سفری هماهنگ و بدون دغدغه بروند. آژانس آویسا، مجری تخصصی تورهای جنوب‌شرق آسیا، در این مطلب تلاش می‌کند شما را با تورهای دومسیره‌ی لوکس و رؤیایی و خاص جنوب‌شرق آسیا با ویژگی‌های خاصشان آشنا کند تا انتخاب این مسیرها را به‌عنوان تور نوروز ۹۹ آسان‌تر کند.

تور ویتنام نوروز ۹۹؛ کشتی کروز و هتل‌های لاکچری

تور ویتنام نوروز 99 شاید مقصدی کمترشناخته‌شده و بی‌نظیر برای خاص‌پسندان باشد. اگرچه سه‌چهار سالی‌ است که تورهای این کشور ویژه‌ی جنوب‌شرق آسیا در ایران هم برگزار می‌شود، تعداد کسانی که این مقصد را برای سفر برگزیده‌اند، چندان زیاد نبوده است؛ پس می‌توانید از اولین ایرانیانی باشید که به این سرزمینِ دارای چشم‌اندازهای خیره‌کننده سفر می‌کنید.

شهرهای ویتنام چندان لاکچری نیستند؛ چراکه به‌تازگی درهای این کشور به‌روی اقتصاد جهانی باز شده و هنوز آن‌طورکه باید و شاید، پیشرفت نکرده است؛ اما یکی از سرمایه‌گذاری‌های اصلی حکومت ویتنام، روی گردشگری است و همین امر سبب شده برای تمامی اقشار و لوکس‌پسندان تدارک ویژه‌ای دیده شده باشد.

شهر هو‌شی‌مین یا سایگون که شهری تجاری‌توریستی است، از آسمان‌خراش‌ها و آثار معماری مدرن بهره می‌برد و درکنار رودخانه‌ی سایگون واقع است که شاید شما را یاد منطقه‌ی باند در شانگهای چین بیندازد. هتل‌های لوکسی نظیر The Reverie Saigon را می‌توان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جهان با لابی و اتاق‌ها و امکاناتی استثنایی دانست. این هتل پنج رستوران متنوع ازجمله ایتالیایی، آمریکایی، فرانسوی و چینی دارد. جالب است بدانید هتل یادشده در طبقه‌ی سی‌و‌نهم برج تایم واقع شده و منظره‌ی آن به شهر تکرارنشدنی است. مبلمان آن با بهره‌بردن از چهار برند ایتالیایی Provasi ،Colombostile ،Giorgetti و Visionnaire شکوهی بی‌نظیر ایجاد کرده است. هزینه‌ی اقامت در این هتل از ۳۵۰ دلار برای هر شب آغاز می‌شود.

آویسا

در شهرهای دیگر تور ویتنام نیز هتل‌های سوپرلوکسی ساخته شده است؛ اما اقامت یک یا دو شبه در کشتی‌های کروز خلیج هالونگ می‌تواند برای مسافران فوق‌العاده باشد. خلیج هالونگ منطقه‌ای ثبت‌شده در میراث جهانی یونسکو است که از نظر طبیعی، در جهان بی‌همتا است. در داخل این خلیج، تپه‌های آهکی وجود دارد که پوشیده از درخت است و در زیر برخی از آن‌ها غار و کنار برخی دیگر سواحل شنی وجود دارد. مسافران علاوه‌بر سوارشدن به کروزهای لوکس این منطقه، امکان سوارشدن به قایق‌های پارویی، شنا در خلیج، حضور در سواحل خلیج و غواصی و بسیاری فعالیت دیگر را خواهند داشت.

پروازهای امارات برای نوروز ۹۹ برنامه‌ریزی شده است که امکان جایگزینی با پرواز قطر نیز وجود دارد و باتوجه‌به انتخاب مسافران، برای سرویس‌دهی آماده است. ازآنجاکه آژانس آویسا مجری تخصصی تورهای ویتنام است، امکان برنامه‌ریزی تورهای مختلف در سطوح متفاوت برای مقصد ویتنام را خواهد داشت.

تور بالی نوروز ۹۹؛ ریزوت‌های ساحلی و جنگلی سوپرلوکس

احتمالا تا امروز با لوکس‌بودن بالی آشنا شده‌اید و بسیاری از عکس‌ها و فیلم‌های این منطقه را دیده‌اید و نهایتا دوستانی داشته‌اید که به این جزیره سفر کرده‌اند؛ اما جالب است بدانید انتخاب اشتباه می‌تواند به‌کلی موقعیت لاکچری این جزیره را به توری عادی تبدیل کند. پس بهترین راه مشاوره‌گرفتن از کارشناسان خبره این مسیر است تا بهترین‌ها را برای سفر برگزینید. آژانس آویسا، مجری تخصصی تور بالی، تلاش می‌کند در این مسیر همراه شما باشد. قبل از هرچیز، باید گفت این جزیره ساکنان بومی دارد و چندان مرفه نیستند؛ بنابراین، انتخاب دقیق محل اقامت مهم است. البته در هر منطقه‌ای، انتخاب هتل مناسب نکته‌ای‌ است که باید با دقت انجام شود.

توصیه می‌کنیم بخشی از سفر خود را به اقامت در جنگل‌های بی‌نظیر بالی بگذرانید. منطقه‌ی ابود که در میان جنگل‌های استوایی قرار گرفته، روستایی با مردم محلی‌ است که مرکز صنایع‌دستی این جزیره محسوب می‌شود. در سال‌های اخیر درکنار معابد و آبشار و استخرهای طبیعی، هتل‌های سوپرلاکچری در مناطق دنج آن ساخته شده که برای آرامش مسافران در جهان بی‌رقیب خواهد بود. هتل‌هایی مانند پادما ریزوت ابود و فورسیزن ابود و ریتزکارتون ابود همگی ازجمله‌ی این هتل‌ها هستند که هزینه‌ی هرشب اقامت در آن‌ها بین ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار خواهد بود. اقامت در اینجا برای دوسه شب مناسب است؛ مگر آنکه با هدفی مانند جنگل‌نوردی یا کوه‌نوری یا یوگا به بالی رفته باشید که توصیه می‌کنیم تمام مدت اقامت را در اینجا بگذرانید؛ چون اکثر این ریزورت‌ها، مکان‌هایی برای یوگا دارند که در کمتر نقطه‌ای با این کیفیت یافت می‌شود.

آویسا

بخش ساحلی را باید با دقت برگزینید؛ چرا که سواحل بالی متنوع‌اند و بخش‌هایی از آن مانند کوتا و لگیان و سیمینیاک مملو از توریست است و همین شاید آرامش مسافران را برهم بزند؛ مگر آنکه به چنین شرایطی علاقه‌مند باشید و بخواهید از میان هتل‌های لوکس این مناطق، دست به انتخاب بزنید که بازهم پیشنهاد ما منطقه‌ی چانگو در نزدیکی این سه منطقه است تا از هر دو مزیت بهره‌مند باشید. بااین‌حال، اگر به‌دنبال آرامش کامل با سواحلی لوکس و دنج هستید، در مناطقی چون نوسا دوآ و جیمباران و سواحل صخره‌ای اولواتو بهتر است اقامت کنید. در انتخاب هتل در این مناطق از کارشناسان ما در آژانس آویسا کمک بگیرید و تور بالی نوروز 99 خود را بخرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات