طرح‌های متنوع خرید اقساطی از بازرگانی سیب

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
خرید محصولاتی که قمیت بالایی دارند همیشه به‌صورت اقساطی بهتر است زیرا مجبور نیستید کل پول را یکجا بدهید و بنابراین می‌توانید به‌راحتی هزینه‌های خود را مدیریت کرده و اهداف مالی بهتری داشته باشید.
تبلیغات

به‌علاوه شرایط تورمی این روزهای کشور سبب می‌شود که خرید اقساطی کاملا به نفع مشتری باشد. نام بازرگانی سیب با ایجاد بستری ساده برای خرید اقساطی قصد دارد تا محصولات به روز اپل را به دست مشتریان برساند.

محصولات اپل بسیار با کیفیت هستند و به قیمت آن‌ها پس از چند سال کار هم خیلی پایین نمی آید، به نوعی با خرید محصولات اپل سرمایه‌گذاری بدون ریسکی نیز خواهید داشت. شرکت اپل از جدیدترین فناوری‌ها در ساخت مک بوک ها، آیفون ها، آیپدها و ایرپادهای خود استفاده می‌کند. مک بوک ها همان لپ‌تاپ‌های اپل هستند که به دلیل مجهز بودن به سیستم‌عامل منحصر‌به‌فرد خود، یعنی مکینتاش، مک بوک نامیده می‌شوند، نسخه های جدید معرفی شده ی مک بوک در سال ۲۰۲۰ نیز در بازرگانی سیب موجود است که می‌توانید با طرح‌های اعتباری به‌راحتی آن‌ها را خریداری کنید. اکسسوارهایی که می‌توانید بدون پیش قسط از بازرگانی سیب تهیه کنید، ایرپاد و اپل واچ است، اپل واچ های سری ۶ و اس ای نیز برای خرید به‌صورت اقساطی موجود هستند.

خرید اقساطی از بازرگانی سیب

در طرح فروش اقساطی محصولات اپل در بازرگانی سیب، شما نیازی به ضامن نخواهید داشت و می‌توانید بخش زیادی از قیمت محصول را طی ۱۲ ماه پرداخت کنید. تنها چیزی که باید به‌عنوان ضمانت ارائه دهید به تعداد اقساط چک است، برای این کار باید دارای دسته چک صیاد باشید. برای خرید آیفون باید ۴۰ درصد از مبلغ کل خرید را به‌صورت نقدی به‌عنوان پیش پرداخت، بپردازید و برای پرداخت ۶۰ درصد مابقی باتوجه‌به شرایط خود از سه تا دوازده ماه چک بدهید. برای خرید دیگر محصولات اپل مثل مک بوک، ایرپاد و آیپد می‌توانید تا ۶۰ درصد از مبلغ کل خرید را با استفاده از اعتبار خرید خود و بقیه را به‌صورت اقساطی نهایتا ۱۲ ماهه پرداخت کنید. اما چگونه می‌توانید اعتبار خرید در بازرگانی سیب کسب کنید؟ این طرح 60 درصدی فقط برای دارندگان گوشی‌های آیفون ایکس به بالا امکان‌پذیر خواهد بود، به این صورت که میزان ارزش گوشی آیفون شما توسط کارشنان به دست می آید سپس می‌توانید تا سقف شصت درصد از آن برای خرید دیگر محصولات اپل استفاده کنید.

بازرگانی سیب

دیگر طرح‌های اقساطی

بازرگانی سیب یک طرح جالب دیگر نیز دارد به‌نام طرح تعویض آیفون. در این طرح شما می‌توانید با تحویل گوشی آیفون کارکرده خود، مقداری اعتبار خرید دریافت کنید تا با آن بتوانید یک گوشی دیگر خریداری کنید. برای این کار لازم است تا گوشی خود را به فروشگاه بازرگانی سیب برده و در آنجا یک کارشناس میزان اعتبار خریدی را که با تحویل آن گوشی به شما تعلق می‌گیرد را تعیین می‌کند. 

برای مثال شما دارای یک آیفون 11 هستید و قصد خرید آیفون 12 را دارید، می‌توانید برای خرید گوشی آیفون ۱۲ ابتدا به وب‌سایت بازرگانی سیب به نشانی bazarganisib.com  مراجعه کرده و آیفون ۱۲ را انتخاب کنید. سپس میزان پیش پرداختی را که مایل هستید بپردازید تا حداقل ۴۰ درصد مبلغ کل، تعیین کنید. اکنون با تعیین تعداد اقساط که نهایتا تا ۱۲ ماه است، می‌توانید مبلغ هر قسط را مشاهده کنید و در صورت تمایل، با بازرگانی سیب تماس گرفته تا یک نوبت خرید رزرو کنید.

بازرگانی سیب

در هنگام خرید باید یک چک ضمانت به‌همراه پرینت حساب چک و کارت ملی همراه داشته باشید. در صورت تمایل به استفاده از طرح تعویض آیفون نیز گوشی آیفون قبلی خود را همراهتان بیاورید تا با کارشناسی قیمت آیفون 11 شما بتواند به‌جای پیش پرداخت آیفون ۱۲ قرار گیرد. پس از پرداخت مبلغ پیش پرداخت، گوشی آیفون ۱۲ شما ظرف حداکثر ۴۵ دقیقه به‌صورت رجیستر شده و با یک قاب و محافظ صفحه‌نمایش رایگان به شما تحویل داده می‌شود. ساخت اپل آی دی و رجیستر در بازرگانی سیب انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه دوباره ی شما نخواهد بود.

ویژگی‌های مهم بازرگانی سیب

سرعت بالا در انجام عملیات خرید، کارشناسی دقیق روی محصولات بعلاوه ی شرایط سهل و ساده خرید اقساطی که با دسته چک صیاد و وجود شخص صاحب حساب انجام پذیر است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات