تبلت M10 FHD REL لنوو با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه شد

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی لنوو یک تبلت ۱۰.۱ اینچی با قابلیت‌های کاربردی و قیمت ۱۹۵ دلار به بازار عرضه کرده و در دسترس کاربران قرار گرفته است.
تبلیغات

ورود لنوو به بازار گوشی‌های هوشمند، باعث نشده تا بازار کم رونق تبلت‌ها را فراموش کند و این غول تولیدکننده‌ی چینی، هنوز در بخش تبلت‌های اندرویدی فعال است و آخرین تبلت این شرکت یعنی M10 FHD REL با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وارد بازار شده است.

تبلت لنوو M10 FHD REL به نمایشگر ۱۰/۱ اینچی از نوع IPS با رزولوشن Full HD مجهز شده است. حاشیه‌های این تبلت نسبتا ضخیم بوده و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو و دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت دستگاه در نظر گرفته شده است.

تبلت لنوو

تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۵۰، رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در این تبلت ارائه شده و از طریق شکاف microSD، میزان فضای ذخیره‌سازی قابل افزایش است. یکی از ویژگی‌های مهم این تبلت جدید، باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده و از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود. از دیگر ویژگی‌های تبلت M10 FHD REL می‌توان به قابلیت وای‌فای دو بانده، بلوتوث ۴/۲ و جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری اشاره کرد. در این مدل خبری از پشتیبانی سیم‌کارت نبوده، اما بلندگوهای جلو با پشتیبانی از Dolby Atmos ارائه شده‌اند.

تبلت M10 FHD REL لنوو مانند بسیاری از تبلت‌های میان‌رده‌ی دیگر از سیستم‌عامل قدیمی اندروید Pie 9.0 برخوردار بوده این تبلت با قیمت ۱۳/۹۹۰ روپیه (۱۹۶ دلار / ۱۷۸ یورو) به بازار  هند عرضه شده و البته در این میان فعلا اشاره‌ای به عرضه در بازار بین‌المللی نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات