اسنپ فود؛ تمام خوردنی‌های اطراف شما

پنج‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سفارش آنلاین غذا به جنبه‌ای جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است. در هر جا و موقعیتی، تنها چند کلیک با سفارش غذای دلخواهمان فاصله داریم.
تبلیغات

گوشی هوشمند خود را برمی‌دارید، اخبار را چک می‌کنید، به دوستتان پیام می‌دهید و سراغ اسنپ فود می‌روید. مهم نیست چه چیزی هوس کرده‌اید یا رستوران دلخواهتان چیست یا رژیمتان گیاهی است یا عاشق گوشت هستید، همه‌چیز در اسنپ‌فود حاضر و مهیا است.

شامتان را سفارش داده‌اید و منتظرید زنگ در به صدا درآید، نوش جان. اگر ساکن تهران باشید، می‌توانید سراغ سوپرمارکت‌های اسنپ فود هم بروید و شیر، تنقلات و... را سفارش دهید. اسنپ فود هر چیز مرتبط به سفارش آنلاین غذا و خرید مواد غذایی را پوشش می‌دهد تا در هیاهوی این روزها، زندگی ساده‌تری داشته باشیم. اما چرا از اسنپ فود استفاده کنیم؟ 

بیش از ۱۰ هزار رستوران فعال در تهران 

در تهران، بیش از ۱۰ هزار رستوران در اسنپ‌فود فعال هستند. این تعداد در سراسر ایران به بیش از ۱۵ هزار رستوران می‌رسد؛ یعنی چه هوس غذای دریایی کنید و چه بخواهید برای مهمانی خانوادگی غذای ایرانی سفارش دهید و چه بخواهید روز تعطیل را جلو تلویزیون و با پیتزا بگذرانید، با اسنپ‌فود هیچ محدودیتی ندارید.

اسنپ فود تصمیم‌گیری درباره‌ی انتخاب رستوران را هم برایتان ساده کرده است. هر سرویس‌دهنده، اعم از رستوران، سوپرمارکت، نانوایی و کافه، با نظرات و تجربیات کاربران قبلی درزمینه‌ی کیفیت، زمان ارسال، بسته‌بندی و... امتیازی بین ۱ تا ۵ کسب کرده است؛ بنابراین، می‌توانید با خیال راحت رستوران‌های خوب اطراف خود را انتخاب کنید و از سفارشتان لذت ببرید.

بیش از یک‌میلیون کاربر در تهران 

استفاده بیش از یک‌میلیون نفر از اسنپ فود فقط در شهر تهران اتفاقی نیست. سرویس‌ها و امکانات متنوع ما که روزبه‌روز در حال توسعه و پیشرفت است، دلیل اعتماد و رضایت شما است.

اسنپ اکسپرس: غذای شما در صف تحویل پیک رستوران نمی‌ماند و به‌صورت اختصاصی ارسال می‌شود. سرویس اختصاصی تحویل غذای اسنپ فود ۱۲ دقیقه پس از تحویل‌گرفتن غذا از رستوران، سفارش را به دستتان می‌رسد. هر پیک فقط یک سفارش را تحویل می‌گیرد تا ضمن تحویل در سریع‌ترین زمان ممکن، آن را سالم و گرم به شما برساند.

تخفیف‌های هیجان‌انگیز: هرروز هفته اسنپ‌فود روی منو تعدادی از رستوران‌های متفاوت تخفیف دارد که در اپلیکیشن می‌توان آن‌ها را سفارش‌ داد.

فودپارتی: هرروز در زمان ناهار و شام، تعداد محدودی غذا با تخفیف‌های استثنایی ارائه می‌شوند. این تخفیف علاوه‌بر تخفیف روی منو رستوران‌ها است. همین الان سری به اسنپ فود بزنید، شاید غذای دلخواهتان در فودپارتی باشد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته: تیم ۴۵۰ نفره‌ی پشتیبانی اسنپ فود ۲۴ ساعت شبانه‌روز با صبر و حوصله تمام مشکلات احتمالی پیش‌آمده را پیگیری می‌کنند تا رضایت شما را در استفاده از سرویس جلب کنند.

خدمات متنوع: صبح جمعه است و هوس حلیم کرده‌اید یا هوا سرد است و نمی‌خواهید تا نانوایی بروید؟ اسنپ فود همه‌ی موارد لازم را در سرویس‌های جدید خود فراهم کرده است: رستوران، کافی‌شاپ، نانوایی، شیرینی‌فروشی، پروتئینی و میوه‌فروشی. سرویس‌های جدیدی نیز به‌تدریج به این موارد اضافه خواهند شد و درضمن، این خدمات در سایر شهرها هم به‌زودی فعال خواهند شد.

بیش از ۱۵ میلیون نظر ثبت‌شده 

ما همواره پس از هر سفارش، نظر شما را می‌پرسیم. شما می‌توانید به هر آیتم سفارش خود و نحوه‌ی ارسال آن امتیاز دهید و نظر خود را ثبت کنید. تاکنون بیش از هشت‌میلیون امتیاز برای آیتم‌های متفاوت ثبت و بیش از ۶ میلیون نظر نوشته شده است.

بیش از یک‌میلیون عکس واقعی غذا 

تیم ۱۵ نفره عکاس‌های اسنپ‌فود هرروز سه‌پایه و دوربین بر دوش به‌سراغ رستوران‌ها می‌روند و از غذایی عکس می‌گیرند که برای مشتریان آماده می‌کنند. تمامی عکس‌هایی که در منو رستوران‌ها می‌بینید، عکس‌های واقعی هستند و تیم اسنپ فود تهیه کرده‌اند تا با خیالی آسوده‌تر سفارش دهید.

اسنپ فود با امکان سفارش از ۱۰ هزار رستوران در تهران و ۱۵ هزار رستوران در سراسر کشور، بیش از یک‌میلیون کاربر در تهران و ارائه‌ی عکس واقعی غذا و امکان ارسال نظرات و مشاهده‌ی نظرات سایر کاربران، سفارش آنلاین غذا را به امری آسان و مطمئن تبدیل کرده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات