سایت خرید املاک در امارات

یک‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
این روزها خرید ملک از گزینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود چرا که سرمایه گذار از تورم و کاهش ارزش پول در امان است و معمولاً سود اجاره سالیانه خوبی، در حدود ۵٪ قیمت ملک دارد.
تبلیغات

سود اجاره را می‌توان با مشوق‌هایی مانند اقامت یا گذرنامه افزایش داد. وب‌سایت‌های تبلیغاتی در مورد املاک وجود دارد که حاوی تبلیغات هزاران ملک است که می‌توانند به سرمایه‌گذاران در تصمیم‌گیری کمک کنند. در این مقاله دبیرا در مورد بهترین پورتال های املاک در خاورمیانه توضیح می‌دهد.

۱) https://dobira.comدوبیرا به‌عنوان یکی از برترین سایت تبلیغاتی املاک در دوبی شناخته شده است. دوبیرا پروژه‌های پیش‌فروش دوبی را نیز فهرست می‌کند. این شرکت در ۶ کشور خاورمیانه فعالیت می‌کند که شامل: امارات، ترکیه، عربستان، کویت، عمان و بحرین است. مساحت املاک دوبی به فوت مربع هستند ولی این سایت گزینه‌ی تبدیل به متر و حتی یارد هم دارد. درهم واحد پول رایج امارات است ولی برای جذب مشتری خارجی این سایت گزینه‌ای دارد که قیمت املاک را به ۱۱ واحد پول قدرتمند جهان تبدیل می‌کند که شامل دلار آمریکا، یورو، پوند انگلیس، دلار کانادا، دلار استرالیا، یوان چین، ریال عربستان، ریال عمان، دینار کویت، دینار بحرین، لیر ترکیه، و درهم امارات است. دوبیرا همچنین سه زبان را پشتیبانی می‌کند که شامل انگلیسی، عربی و ترکی هستند. دوبیرا بلاگ خبری برای ارائه‌ی اخبار وابسته به املاک دوبی دارد که این سایت را به مکانی منحصربه‌فرد برای کسب اطلاعات در مورد سرمایه‌گذاری در املاک تبدیل کرده است. این سایت با همه، ازجمله مالکان، سرمایه‌گذاران، آژانس املاک و انبوه سازان کار می‌کند. چیزی که این سایت را متمایز کرده این است که تبلیغات در آن رایگان است. با این حال دوبیرا از فروش فضای کلیپ ویدیویی، بنر، برچسب‌های اکازیون و پروژه‌های پیش‌فروش برتر سود می‌برد.

۲) www.propertyfinder.ae: دومین سایت تبلیغاتی در امارات «پروپرتی فایندر» است. این سایت به دو زبان عربی و انگلیسی است و در هفت کشور امارات متحده عربی، قطر، لبنان، بحرین، مصر، عربستان سعودی و مراکش فعالیت دارد. این وب سایت به دو زبان انگلیسی و عربی است و هر دو پروژه‌ی پیش‌فروش و املاک آماده را نمایش می‌دهد. این وب‌سایت فقط با آژانس املاک کار می‌کند.

۳) www.dubizzle.com: سومین سایت تبلیغاتی املاک «دوبیزل» است. فعالیت این سایت فقط در زمینه‌ی املاک نیست؛ بلکه شامل موبایل، ماشین، کاریابی، کالاهای بیزنسی و کالاهای مصرفی می‌شود. این سایت مختص امارات نیست؛ اما به‌علت تنوع بالایی که دارد، یکی از پربازدیدترین و محبوب‌ترین سایت‌های امارات به‌شمار می‌رود. این وب سایت با آژانس املاک و سرمایه‌گذار کار می‌کند و به دو زبان عربی و انگلیسی سرویس می‌دهد.

۴) www.bayut.com: در رده‌ی چهارم تبلیغات املاک امارات «بیوت» قرار گرفته است. این سایت که در ۶ کشور امارات، بنگلادش، پاکستان، مراکش، اردن و عربستان سعودی کار می‌کند، به دو زبان عربی و انگلیسی در دسترس است. بیوت قیمت املاک را به ۶ واحد پول درهم دوبی، یورو، دلار آمریکا، روپیه پاکستان، پوند انگلیس، روبل روسیه و روپیه هند تبدیل می‌کند و واحدهای مساحت املاک را به متر، یارد و فوت نمایش می‌دهد. بیوت دارای راهنمای منطقه و وبلاگ‌هایی است که اخبار مناسبی در مورد بازار املاک گزارش می‌دهد. این شرکت فقط به املاکی‌ها آگهی می‌فروشد.

۵) www.justproperty.com: به‌عنوان رتبه‌ی پنجم «جاست پروپرتی» را می‌توان نام برد. این سایت در ۸ کشور امارات متحده عربی، لبنان، بحرین، اردن، عمان، قطر، مصر و عربستان سعودی کار می‌کند و از دو زبان عربی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند. این شرکت با همه کار می‌کند؛ املاکی یا سرمایه‌گذار.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات