آل اسپرت؛ فروشگاه تخصصی لوازم ورزشی

چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین محصولات ورزشی ازقبیل کفش‌های ورزشی، لباس باشگاهی، گرمکن و شلوار، کوله‌پشتی و... را از مجموعه‌ای معتبر و مطمئن اینترنتی بخرید.
تبلیغات

فروش اینترنتی هم‌اکنون بخش عمده‌ای از فروش را به‌خود اختصاص داده است و بیشتر خرده‌فروشان بزرگ عضو این دسته هستند. ازجمله محصولاتی که اکثر خریداران برای تهیه‌ی آن با سردرگمی فراوانی مواجه می‌شوند، کفش و پوشاک ورزشی است.

پیداکردن سایز مناسب، به‌ویژه در خرید اینترنتی محصولاتی که سایزبندی دارند، کمی سخت به‌نظر می‌رسد و بیشتر کاربران نگران این موضوع هستند که چگونه سایز دقیق خود را بخرند یا اگر بخرند و با سایز آن‌ها مغایرت داشت، آیا امکان تعویض وجود دارد؟ فروشگاه آل اسپرت برای حل مشکل مذکور این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا درصورت هرگونه مغایرت در سایز محصول، امکان بازگشت و تعویض آن برای مشتری وجود داشته باشد.

لوازم‌ورزشی آل اسپرت

فروشگاه اینترنتی لوازم‌ورزشی آل اسپرت با هدف ارائه‌ی جدیدترین محصولات ورزشی ازقبیل کفش فوتسال، فوتبال، پیاده‌روی، والیبال، بسکتبال، استوک ریز مناسب چمن مصنوعی، کتانی دخترانه، پوشاک ورزشی، دستکش دروازه بانی، کوله‌پشتی، لباس باشگاهی و ملی، توپ ورزشی، گرمکن و شلوار ورزشی، تیشرت، ساق‌بند و... از برندهای آدیداس، نایک، پوما، ریبوک، آل‌اشپورت، اسیکس، ساکونی، میزانو، جوما، کانورس، اندرارمور، اسکچرز و... در محیطی کاربرپسند و مطمئن و با مجرب‌ترین مشاوران و کارشناسان ورزشی فعالیت می‌کند.

فروشگاه آل‌اسپرت از نماد اعتماد دوستاره وزارت صنعت، معدن و تجارت برخوردار است و تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا، با سریع‌ترین روش‌های ارسال به سراسر ایران (پیک، باربری، پست پیشتاز، تیپاکس و هوایی) دراختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. فروشگاه لوازم‌ورزشی آل اسپرت در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۱۳۹۷ و از بین چندین‌هزار فروشگاه در بخش «فروشگاه‌های تخصصی ورزشی و سفر»، به انتخاب داوران و مردم عنوان وب‌سایت برگزیده‌ را کسب کرد.

allsport آل اسپرت

محصولات آل اسپرت

تیم فروش و پشتیبانی این مجموعه از ساعت ۹ تا ۱۹ آماده‌ی مشاوره‌ی خرید است و بر تمامی مراحل ثبت‌نام و خرید با دقت نظارت می‌کند تا رسالت خود را ادا کند و خدمات فروش و پشتیبانی را به بهترین شکل ارائه دهد.

جشنواره‌های فروش فصلی با تخفیفات ویژه، مهلت تست و گارانتی، بن‌های خرید متنوع و... ازجمله امکانات این فروشگاه است. اگر قصد خرید لوازم‌ ورزشی را دارید، همین الان به وب‌سایت این فروشگاه مراجعه و خرید اینترنتی لذت‌بخشی را تجربه کنید.

شما می‌توانید برای خرید محصولات این فروشگاه از کد تخفیف ویژه‌ی کاربران زومیت، یعنی zoomit98، استفاده کنید.

راه‌های ارتباط

وب‌سایت: www.allsport.ir

تلفن: ۰۲۱۵۵۰۰۹۲۸۶ و ۰۲۱۹۵۱۱۱۲۸۶

صفحه‌ی اینستاگرام: Instagram.com/allsport.ir

کانال تلگرام: allsport@

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات