کارت گرافیک GALAX RTX 2060 Super قابلیت شخصی‌سازی طرح‌های روی قاب را دارد

سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
مطالعه 3 دقیقه
شرکت Galax کارت گرافیک RTX 2060 Super خود را به‌گونه‌ای طراحی کرده که کاربر می‌تواند طرح دلخواه خود را روی قاب رویه‌ و پشت آن چاپ و پیاده‌سازی کند.
تبلیغات

مطمئنا کاربران بسیاری دوست دارند کارت گرافیک خود را با طراحی منحصربه‌فرد متعلق به خودشان شخصی‌سازی کنند. شرکت Galax که درزمینه‌ی شخصی‌سازی کارت‌های گرافیک شهرتی جهانی دارد، با ارائه‌ی شکل جدیدی از کارت‌ گرافیک جی‌فورس RTX 2060 Super با پسوند Star، به کاربران این امکان را خواهد داد طراحی خود را روی قاب کارت‌های گرافیکشان داشته باشند.

کارت گرافیک جی‌فورس RTX 2060 Superانویدیا ساخته‌ی شرکت Galax روکش قاب رویه‌ی پلاستیکی نیمه‌شفاف دارد که با قسمت مربوط به فن‌های این دستگاه تطابق پیدا می‌کند. انداز‌ه‌ی این کارت گرافیک ۲۸۳ در ۱۳۹ در ۴۲ میلی‌متر است. همانند بسیاری از کارت‌های گرافیک پیشرفته و رایج، پردازنده‌ی گرافیکیِ جی‌فورس RTX 2060 Super Star از نورپردازی تنظیم‌شدنی با رنگ‌بندی RGB برخوردار است. با‌این‌حال، نکته‌ی مهم در فروش کارت گرافیک مذکور این است که به کاربر امکان می‌دهد قاب رویه و پشت آن را با طرح دلخواهش شخصی‌سازی کند.

GALAX
GALAX

وب‌سایت خرده‌فروشی Tmall مستقر در چین که پیشرو در تجارت الکترونیکی است، در‌حال‌حاضر چندین طرح از پردازنده‌ی گرافیکیِ جی‌فورس RTX 2060 Super Star را در فهرست محصولات خود ارائه می‌دهد. علاوه‌بر‌این، کاربران می‌توانند طرح دلخواهشان را ارسال کنند تا این خرده‌فروشی آن را روی کارت گرافیک مشتری چاپ و پیاده‌سازی کند. پس از خرید کارت گرافیک و سفارشی‌شدن آن، مشتری نمی‌تواند محصول را پس‌ دهد. ناگفته نماند سفارشی‌شدن کارت گرافیک با طرح دلخواه مشتری تأثیری بر ضمانت‌نامه‌ی سه‌ساله‌ی آن نخواهد گذاشت.

شرکت Tmall نوع مواد به‌کاررفته در روکش‌ها را اعلام نکرده است؛ اما حدس زده می‎‌شود جنس آن از برچسب‌های وینیل باشد. اگر Galax روکش قاب رویه و بک‌پلیت‌ را به‌صورت عمومی عرضه کند، کاربران قادر خواهند بود طرح مدنظرشان را بدون واسطه روی این محصولات چاپ کنند.

GALAX

ازلحاظ مشخصات، پردازنده‌ی گرافیکیِ جی‌فورس RTX 2060 Super Star بیشتر ویژگی‌های مدل مرجع را حفظ کرده است. این کارت گرافیک همانند مدل مرجع از ۲،۱۷۶ هسته‌ی CUDA و ۲۷۲ هسته‌ی Tensor و ۳۲ هسته‌ی RT برخوردار است. حافظه‌ی این کارت گرافیک هشت گیگابایت از نوع GDDR6 است که هنوز با فرکانس ۱،۷۵۰ مگاهرتز کار می‌کند که درمجموع، افزون‌بر ۱۴ هزار مگابایت فرکانس سرعت انتقال داده است. رابط حافظه نیز ۲۵۶ بیت است و خروجی ۴۴۸ گیگابایت باند حافظه را می‌دهد. جی‌فورس RTX 2060 Super Star همان کلاک پایه‌ی ۱،۴۷۰ مگاهرتزی در مدل مرجع را دارد؛ اگرچه فرکانس بوست آن ۴۵ مگاهرتز بیشتر و بالغ‌بر ۱،۶۹۵ مگاهرتز است.

GALAX

کارت گرافیک جی‌فورس RTX 2060 Super Star با کابل اتصال هشت پین PCIe به منبع تغذیه متصل می‌شود و یک پورت HDMI 2.0b و سه خروجی DisplayPort 1.4 برای اتصال نمایشگرها دارد. وب‌سایت Tmall این کارت گرافیک را با قیمت ۳،۴۹۹ یوآن (حدود ۴۹۴ دلار) می‌فروشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات