جعبه‌گشایی بلک شارک 2 پرو شیائومی

سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی بلک شارک ۲ پرو با مشخصاتی از جمله اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و صفحه‌نمایش بهبودیافته نسبت به نسل قبل به بازار عرضه شده است.
تبلیغات

شیائومی با سری بلک شارک به‌صورت جدی وارد بازار گوشی‌های مخصوص گیمینگ شده است. این سری از گوشی‌ها با مشخصاتی قابل‌توجه، قیمتی رقابتی دارند. طراحی متفاوت اولین رکن اساسی در این مدل از گوشی‌های هوشمند بازار به شمار می‌آید اما مهم‌ترین تفاوت گوشی شیائومی بلک شارک ۲ پرو با نسخه‌ی معمولی، مربوط به پردازنده‌ی دستگاه می‌شود. در قلب این محصول تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس کوالکام قرار گرفته و از این لحاظ دومین محصولی است که از چنین تراشه‌ای بهره می‌برد. ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز در کنار پردازنده‌ی قدرتمند دستگاه در نظر گرفته شده است. همچنین فناوری به‌کاررفته در حافظه‌ی داخلی محصول به UFS 3.0 ارتقاء پیدا کرده است.

سازنده‌ی بلک شارک ۲ ادعا دارد که صفحه‌نمایش ۶.۳۹ اینچی دستگاه از پنل لمسی بهبودیافته نسبت به نسل قبل استفاده می‌کند و زمان تأخیر در آن به ۳۴.۷ میلی‌ثانیه می‌رسد که این میزان در نسخه‌ی اصلی ۴۳.۵ میلی‌ثانیه گزارش شده است. همچنین بهبود جزئی در دوربین سلفی دیده می‌شود که به‌جای حسگر ۱۲ مگاپیکسلی از یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی توسط فروشگاه اینترنتی ویان مارکت برای بررسی در اختیار زومیت قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با جدید‌ترین گوشی شیائومی در سری Black Shark از شما دعوت می‌کنیم با جعبه‌گشایی زومیت همراه باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات