فروش ویژه ۳۰+۷۰ بازگشت به مدرسه بانی مد

دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه آنلاین بانی مد به‌مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، جشنواره‌ی فروش ویژه ۳۰+۷۰ خود را آغاز کرد تا علاقه‌مندان بتوانند خریدی آسان و مقرون‌به‌صرفه به‌همراه تخفیف ویژه تجربه کنند.
تبلیغات

فروشگاه اینترنتی بانی مد از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد و در فروش ویژه پوشاک به‌صورت آنلاین با ابتکار و خلاقیت پیشرفت چشمگیری کرده است. این فروشگاه اینترنتی شامل برندهایی همچون جین وست، بالنو، جوتی جینز، ساموئل اند کوین، آدیداس، کاسیو، کرید، داو، ان‌بی‌بی، اکو، بربری، بورژوا، بولگاری، رکسونا، شانل، لاکوست، مون بلان، هرمس، ویکتوریا سیکرت، گوچی، کنزو، کلوین کلاین، چرم مشهد، اینلی، مای، آیلار، پاتن‌جامه، تن‌درست، ارس، سرژه و... است.

دانش‌آموزان و دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند تمام خریدهای موردنیاز خود را اعم از کیف مدرسه، کوله پشتی دانشجویی، پیراهن مردانه، مانتو زنانه، کفش اسپرت، عینک آفتابی، شلوار جین دخترانه و پسرانه و محصولات باکیفیت دیگر را ازطریق وب‌سایت بانی مد از برندهای معروف دنیا تهیه و خریدی سریع و مقرون‌به‌صرفه و آسان را تجربه کنند.

مشتریان می‌توانند پیراهن، کفش، بلوز، تیشرت، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات مراقبت از پوست و مو، عطر و ادکلن، شال و روسری، انواع شلوار، کاپشن، مانتو، آکسسوری، زیورآلات، ساعت، انواع لباس زنانه، انواع لباس مردانه و انواع لباس بچگانه را ازطریق وب‌سایت بانی مد به‌صورت آنلاین، در کمترین زمان و بهترین کیفیت بخرند.

فروشگاه آنلاین بانی مد در این روزهای پایانی تابستان و آغاز فصل پاییز، به‌منظور کاهش هزینه‌های خرید مدرسه و دانشگاه،‌ جشنواره فروش ویژه بازگشت به مدرسه را آغاز کرد که علاقه‌مندان می‌‌توانند علاوه‌بر تا ۷۰ درصد تخفیف، ۳۰ درصد تخفیف اضافه روی تمام خرید خود دریافت کنند و خریدی مقرون‌به‌صرفه و به‌یادماندنی داشته باشند.

در خرید آنلاین، نه‌تنها نیازی نیست در رفت‌و‌آمد و شلوغی خیابان‌ها باشید؛ بلکه می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان اجناس موردنیاز خود را در منزل تحویل بگیرید و از خدمات پرداخت در منزل و ضمانت یک‌هفته‌ای اجناس بهره‌مند شوید.

علاوه‌بر فروش ویژه، شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت بانی مد از تخفیفات ویژه‌‌ی همکاران بانی مد در جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه استفاده کنید. این تخفیفات شامل تخفیف در خرید بلیط پردیس سینمایی کوروش، فروشگاه لوازم‌التحریر و وسایل اداری پونز، فروشگاه کتاب الکترونیک و صوتی فیدیبو، سفارش آنلاین غذای چیلیوری، نظافت منزل و اداره پلاک، تخفیف ویژه‌ی سایت تخفیفان، تخفیف وب‌سایت آنلاین سینماتیکت، سایت فروش آنلاین سی‌بوک، نمایش آنلاین فیلم و سریال نماوا، آکادمی آنلاین مکتبخونه و... است و شما می‌توانید با بهره‌گیری از این خدمات، پاییزی بی‌نظیر و خاطره‌انگیز را آغاز کنید و هزینه‌های خود را به میزان درخورتوجهی کاهش دهید.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه با وب‌سایت بانی مد به نشانی www.banimode.com از ۱۲ شهریور تا ۱۲ مهر علاوه‌بر تا ۷۰ درصد تخفیف محصولات و ۳۰ درصد تخفیف بیشتر روی خرید، تخفیفات ویژه‌ای از همکاران بانی مد در جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه دریافت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات