چهار مهارت پول‌ساز که می‌توانید در همیارآکادمی یاد بگیرید

یک‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
در فضای امروز، بدون یادگیری یک مهارت شغلی درآمدزا نمی‌توان امیدی به پیداکردن کار و بهبود زندگی داشت؛ اما چه کاری؟
تبلیغات

 فضای کسب‌وکارها هر روز بیشتر از قبل در حال دگرگون شدن است. ممکن است شغلی که امروز درآمدزا باشد، چند سال دیگر حتی وجود نداشته باشد؛ پس نمی‌توانیم خیلی ساده هر شغلی که امروز درآمدزا است، برای یادگیری انتخاب کنیم؛ چون ممکن است دیگر فردا خواهان نداشته باشد.

چه مهارت‌هایی در آینده از سکه نمی‌افتد؟

برای رشد خودتان مهارتی را انتخاب کنید که نه‌فقط امروز، بلکه در آینده هم درآمدزا باشد. دنبال مهارتی باشید که در مسیر رشد باشد. در آینده به‌دلیل افزایش رفاه اجتماعی کسب‌وکارهای حوزه گردشگری، تولید مواد غذایی و پوشاک رشد خواهند کرد؛ اما بیشترین رشد را کسب‌وکارهای آنلاین خواهند داشت. کسب‌وکارهای آنلاین به‌مرور بخشی از هر نوع کسب‌وکاری را خواهند گرفت و حتی شغل‌های جدید می‌سازند. کسب‌وکار اینترنتی طیف گسترده‌ای از موقعیت‌های شغلی را خلق کرده است که آینده‌ی شما را تضمین می‌کند.

مهارت‌های کسب‌وکار اینترنتی را کجا یاد بگیریم؟

بهتر است مهارت‌های هر کاری را در جایی یاد بگیرید که خودشان در همان حوزه فعال باشند. مجموعه‌ی همیارآکادمی (همیار وردپرس) نزدیک به هشت سال است که در حوزه‌ی کسب‌وکار اینترنتی فعالیت می‌کند. خودشان تیم گسترده‌ای دارند که هم در ایران و هم در بازار جهانی فعال است و چند استارتاپ موفق ازجمله مجموعه ژاکت هم در همین مجموعه متولد شده است.

همیارآکادمی شیوه‌ی جالبی برای آموزش دارد. هر مهارتی که برای کارمندان خودش نیاز دارد، در قالب دوره‌های آموزشی به دیگران هم آموزش می‌دهد؛ یعنی سرفصل دوره‌ها، نیاز خود مجموعه و استارتاپ‌های جوان است.

همیارآکادمی چهار مهارت جذاب را به افرادی آموزش می‌دهد که در حوزه‌ی کسب‌وکار اینترنتی فعال هستند.

همیارآکادمی

آموزش کسب‌وکار اینترنتی

برترین دوره‌ی آموزش کسب‌وکار اینترنتی در ایران، وبمستران هوشمند است. اگر ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی دارید، وبمستران هوشمند فرصتی ایده‌ال برای شما است تا کسب‌وکارتان را آغاز کنید. این کلمه‌ی برترین از کجا می‌آید؟ از بیش از ۱۶۰ کسب‌وکاری که دانشجویان دوره‌ی وبمستران هوشمند راه‌اندازی کرده‌اند. درکنار این کسب‌وکارها، برخی از دانشجویان این دوره به‌جای راه‌اندازی کسب‌وکار برای خودشان، به‌عنوان مدیر سایت در شرکت‌ها و استارتاپ‌ها فعال شده‌اند. تا لحظه‌ی نگارش این مطلب، ۱۵ دوره وبمستران هوشمند برگزار شده است و محتوای دوره بارها بازبینی و بسیار تخصصی و کاربردی شده است. یکی از خوبی‌های این دوره آن است که می‌توان نظر دانشجویان قبلی و کسب‌وکارهای آن‌ها را در سایت همیارآکادمی دید. برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی وبمستران هوشمند، این صفحه را ببینید: دوره‌ی آموزش کسب‌وکار اینترنتی.

آموزش طراحی سایت

قدیمی‌ترین دوره‌ی همیارآکادمی، آموزش طراحی سایت است. در این دوره‌ی پروژه‌محور، شما بدون نیاز به هیچ پیش‌زمینه‌ای می‌توانید قدم‌به‌قدم طراحی سایت با کدنویسی را یاد بگیرید. طرح اولیه را روی کاغذ بکشید، آن را در فتوشاپ پیاده کنید تا بتوانید به مشتری نشان دهید. سپس، طرح را به کدهای استاتیک (HTML, CSS, JS) تبدیل  و درنهایت این کدها را با کمک وردپرس به‌شکل داینامیک پیاده‌سازی کنید و طرح خود را به قالب وردپرسی با امکان افزودن فروشگاه اینترنتی تبدیل کنید. این قالب کاملا واکنش‌گرا است؛ یعنی در موبایل و تبلت هم به‌خوبی دیده می‌شود. برای دیدن اطلاعات کامل دوره، این صفحه را ببینید: دوره آموزش طراحی سایت.

آموزش طراحی گرافیک

در دوره‌ی آموزش طراحی گرافیک، شما با کمک چهار نرم‌افزار اصلی دنیای گرافیک یعنی Photoshop, Illustrator, InDesign و نرم‌افزار جدید Adobe XD یاد می‌گیرید چطور طرح‌های دیجیتال و چاپی ایجاد کنید. این دوره از طراحی بنرهای تبلیغاتی تا طراحی ست اداری، نامه‌ها، صفحه‌آرایی کتاب و PDF و... را آموزش می‌دهد و درنهایت هم با نرم‌افزار Adobe XD وارد دنیای طراحی وب و اپلیکیشن می‌شوید. مهارت‌هایی که در این دوره آموزش داده می‌شود، شما را تبدیل به گرافیستی می‌کند که از پس نیازهای استارتاپ‌ها و کسب‌وکارها برمی‌آید.

همیارآکادمی

آموزش راه‌اندازی استارتاپ

موج راه‌اندازی استارتاپ همه را گرفته‌ است. خیلی‌ها دوست دارند ایده‌ی ناب خود را تبدیل به استارتاپی کوچک کنند؛ اما این مسیر آن‌قدرها هم که همه فکر می‌کنند، زیبا نیست. نزدیک به ۹۰ درصد استارتاپ‌ها شکست می‌خوردند، چرا؟ چون با مسیر آشنا نیستند. همیارآکادمی با توجه به همین نبود آموزش کافی در حوزه‌ی استارتاپ، دوره‌ی آپ استارتاپ را رونمایی کرد. در این دوره، منتور یکی از شتاب‌دهنده‌های بزرگ ایران راه و رسم راه‌اندازی استارتاپ را به‌صورت کامل توضیح می‌دهد. بسیاری از مطالب این دوره آن‌قدر ناب است (چون صرفا انتقال تجربه است) که نمی‌توان جای دیگری این محتوا را پیدا کرد. اطلاعات بیشتر درباره‌ی دوره‌ی آپ استارتاپ را می‌توانید در این صفحه بخوانید: دوره آموزش استارتاپ.

فرصت درآمدزایی در اینترنت نامحدود است

یادگیری مهارت‌های حوزه‌ی کسب‌وکار اینترنتی و تلاش هر روزه در حوزه ی کاری‌تان می‌تواند شما را به موفقت کاری و درآمدی دلخواهتان برساند. هرچه بیشتر در حوزه‌ی کاری خودتان یاد بگیرید و تلاش کنید، موفق‌تر خواهید بود. فرصت‌های درآمدزایی ازطریق کسب‌وکار اینترنتی نامحدود است. نمونه‌اش دانشجویان دوره‌های مختلف همیارآکادمی هستند که کسب‌وکار خودشان را راه‌اندازی کرده‌اند یا به‌عنوان فریلنسر پروژه قبول می‌کنند یا در استارتاپ‌ها و کسب‌وکارها مشغول به کار هستند. شما این فرصت را دارید که با یادگیری مهارت‌های حوزه‌ی کسب‌وکار اینترنتی، آینده‌ی خودتان را تضمین کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات