خدمات آنلاین خودرو هپی کار

یک‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
غالبا تمام خودروها در جهان نیازمند سرویس و خدمات هستند. آیا تاریخچه یک خودرو برای سرویس دوره‌ای حائز اهمیت است؟ چه عواملی را در خرید یک خودرو باید مدنظر قرار دهیم؟
تبلیغات

سایت و اپلیکیشن هپی کار با ارائه‌ی راهکارهای مدرن و مناسب امکان دریافت خدمات آنلاین خودرو را برای کاربران سهل و هموار می‌سازد. ما با درنظرگرفتن نقش زمان در زندگی شهرنشینی کلیه‌ی خدمات مربوط به سرویس دوره‌ای خودرو شما را اعم از: تعویض روغن، تعویض لنت، تعویض فیلتر روغن، تعویض فیلتر بنزین، تعویض فیلتر هوا، تعویض فیلتر کابین، تعویض شمع، تعویض باتری، کارواش در محل (به دو صورت کارواش با آب و کارواش نانو)، ریکاوری رنگ خودرو، سرامیک بدنه، فلاشینگ موتور و... را انجام می‌دهیم. علاوه بر سرویس دوره‌ای، خدماتی همچون کارشناسی رنگ خودرو، کارشناسی فنی خودرو، امداد خودرو و خودروبر (حمل خودرو) در اپلیکیشن HappyCar پیاده‌سازی شده است.

چرا باید از خدمات هپی کار استفاده کرد؟

  • شفافیت در قیمت‌ها و بسته‌شدن هزینه‌ها قبل از انجام کار
  • صرفه‌جویی در زمان، چه با دریافت خدمات در محل و چه رزرو در مراکز مجاز هپیکار
  • راهنمای بهترین انتخاب برای لوازم و قطعات مرتبط با خودرو شما
  • اطمینان از اصالت و کیفیت قطعات
  • بسته به شرایط خود خدمات را در نزدیک‌ترین مرکز مجاز هپی‌ کار یا در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

خدمات آنلاین خودرو چیست؟

تاریخچه خدمات خودرو به زمان پیدایش آن بر‌می‌گردد. همه وسایل نقلیه تولیدشده نیازمند توجه و رسیدگی هستند و سرویس دوره‌ای آن‌ها باید به‌درستی انجام پذیرد تا کاربر از هزینه‌ها و خسارات احتمالی مصون بماند. شاید تعویض روغن رایج‌ترین سرویس و خدمات در هر خودرویی به شمار رود. اما رسیدگی به‌موقع به تمامی قطعات مصرفی همانند تعویض روغن، تعویض لنت، تعویض فیلتر روغن، تعویض فیلتر بنزین، تعویض فیلتر هوا، تعویض فیلتر کابین، تعویض شمع، تعویض باتری، کارواش در محل (به دو صورت کارواش با آب و کارواش نانو)، ریکاوری رنگ خودرو، سرامیک بدنه، فلاشینگ موتور و... از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و تضمین‌گر سلامت و طول عمر وسیله نقلیه است.

بسیاری از افراد از انجام به موقع سرویس دوره‌ای خود غافل می‌شوند و همین امر موجب پدید آمدن خسارات گزافی می‌گردد. اپلیکیشن HappyCar با ایجاد یک پایگاه داده‌ قدرتمند توانسته کلیه اطلاعات سرویس و خدمات مربوط به خودروی مالک را ثبت و نگه‌داری کند و مانع از فرسوده‌شدن و ناکارآمدی موتور شود و با یادآوری خدمات در زمان‌های معین و به‌صورت هوشمند شما را در نگه‌داری بهتر خودرو یاری رساند. مجله هپی کار همیشه مقالات کاربردی و به‌روزی در خصوص نگه‌داری و سرویس خودرو در دسترس شما قرار می‌دهد.

تعویض برخی از قطعات مصرفی هزینه بالایی دارد ولی انجام دادن به‌موقع آن مانع از خسارات و خطرات احتمالی می‌شود؛ به‌طور مثال: تعویض تسمه تایم که یکی از مهم‌ترین قطعات مصرفی محسوب می‌شود. عدم تعویض به‌موقع این قطعه خسارات بسیار جدی را برای موتور به وجود می‌آورد. بدون داشتن سوابق سرویس و خدمات کنترل ایمنی خودرو دشوار می‌شود، چرا که هر قطعه عمر مشخصی دارد و میزان مصرف آن باید مورد نظر قرار گرفته شود.

هپی کار

نقش خدمات آنلاین خودرو در جامعه

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های خدمات آنلاین خودرو، ایجاد آرامش ذهنی در جامعه است. خدمات آنلاین خودرو در هپی کار، حفظ و مراقبت از وسیله نقلیه با قیمت مناسب و زمان محدود را میسر می‌سازد. چنانچه خودروی شما دست دوم است و اطلاعات دقیقی در رابطه با سرویس دوره‌ای آن در دست ندارید، توصیه هپیکار به شما این است که کلیه اقدامات مربوط به سرویس را انجام دهید تا مشکلات فنی خودرو نیز مرتفع گردد. قبل از خرید با نصب اپلیکیشن HappyCar می‌توانید درخواست کارشناسی فنی خودرو و کارشناس رنگ خودرو را ثبت کنید تا کارشناسان ما به‌صورت سرویس در محل یا سرویس در تعمیرگاه وسیله نقلیه شما را مورد ارزیابی قرار دهند.

نکاتی مربوط به سرویس و خدمات

برخی از رانندگان حساسیت بالایی در نگه‌داری دقیق و منظم سرویس و خدمات خودرو دارند. اما بسیاری از اتفاقات در اتومبیل قابل پیش‌بینی نیست، در بسیاری از مواقع تعمیرات خودرو به‌درستی صورت می‌پذیرد، اما بعد از مدتی دوباره وسیله نقلیه با مشکل مواجه می‌شود. هپیکار در راستای خدمات آنلاین خودرو به واسطه اپلیکیشن HappyCar امکان تعمیرات خودرو را به دو صورت سرویس در محل و سرویس در تعمیرگاه برای کاربران خود میسر ساخته است. تمامی اعضا اپلیکیشن HappyCar از هدیه بازدید رایگان ۲۳ نقطه خودرو بهره‌مند می‌شوند.

تمامی گزارش‌ها بازدید رایگان ۲۳ نقطه به‌صورت مکتوب در اختیار مالک قرار می‌گیرد و در صورت نیاز امکان خدمات و تعویض قطعات نیز برای مخاطبان مهیا می‌شود. بانک اطلاعاتی اپلیکیشن HappyCar تمامی اطلاعات را تا مدت زمان مشخصی در خود محفوظ نگه می‌دارد.

نحوه استفاده از خدمات آنلاین خودرو در هپی کار

  • اپلیکیشن HappyCar را از مارکت‌های معتبر دانلود و نصب کنید.
  • با دریافت کد ورود، وارد پنل کاربری می‌شوید.
  • اطلاعات اتومبیل خود را ثبت کنید.
  • امکان ثبت چندین خودرو برای کاربران فراهم است.
  • نوع خدمات را مشخص می‌کنید و همینطور تمایل خود را برای خدمات به‌صورت سرویس در محل و سرویس در تعمیرگاه تعیین می‌کنید.
  • قطعات و وسایل مورد نیاز و مرتبط با سرویس و خدمات خود را از میان لوازمی که به‌صورت هوشمند متناسب با خودرو شما نمایش داده می‌شود، انتخاب می‌کنید.
  • زمان‌بندی مورد نظر را نیز ثبت می‌کنید.
  • بعد از بررسی به‌صورت سیستمی جواب درخواست به شما اعلام می‌شود.
  • در صورت تأیید، خدمات مورد نظر برای کاربر انجام می‌پذیرد.
  • تمامی هزینه‌ها به‌صورت کاملا شفاف مشخص است و هیچ‌گونه مبلغ اضافی از شما کسب نمی‌شود.

بالاترین کیفیت در سرویس و خدمات هپی کار

تمامی کالاهای قرارگرفته در اپلیکیشن HappyCar از معتبرترین برندهای روز جهان هستند، اصالت کالا از اصول مهم کار ماست. کلیه شاخص‌های استاندارد در سرویس دوره‌ای هپیکار مورد نظر قرار می‌گیرد. کارشناسان مجرب هپیکار با جدیدترین فناوری روز جهان آشنا هستند، سرویس و خدمات در بهترین شکل و کوتاه‌ترین زمان محقق می‌گردد. یک مشکل گسترده در سرویس دوره‌ای عدم اطلاعات کامل از سرویس‌های قبلی است. که با اطلاعات ثبت شده در اپلیکیشن HappyCar این موضوع مرتفع می‌شود. تیم مجرب هپی کار به‌صورت سرویس در محل و سرویس در تعمیرگاه ارزیابی خودرو را به‌صورت دقیق و کامل مورد بررسی قرار می‌دهد.

مجموعه هپیکار با کادری مجرب در ۲۴ساعت روز و ۷روز هفته خدمات آنلاین خودرو را در اختیار شما عزیزان می‌گذارد. کلیه خدمات از جمله: تعویض روغن، تعویض لنت، تعویض فیلتر روغن، تعویض فیلتر بنزین، تعویض فیلتر هوا، تعویض فیلتر کابین، تعویض شمع، تعویض باتری، کارواش در محل (به دو صورت کارواش با آب و کارواش نانو)، ریکاوری رنگ خودرو، سرامیک بدنه، فلاشینگ موتور و... در اپلیکیشن HappyCar در نظر گرفته شده و تمامی نیازهای کاربران را در راستای سرویس و خدمات محقق می‌سازد. با یک کلیک می‌توانید خدمات خود را به‌صورت سرویس در محل یا سرویس در تعمیرگاه دریافت کنید.

جهت اطلاعات بیشتر به آدرس سایت هپی‌ کار مراجعه فرمایید یا با مرکز تماس هپی کار ارتباط برقرار کنید.

www.HappyCarApp.com

۰۲۱-۳۵۰۰۰۰۲۵

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات