دژپا؛ تولیدکننده دوربین مداربسته ایرانی

شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دژپا یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده دوربین مداربسته ایرانی است. نام دژپا به‌عنوان مشاور و طراح و مجری دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های ایمنی سال‌های زیادی است که در ذهن خریداران و مشتریان ایرانی قرار گرفته است.
تبلیغات

دژپا توانسته با مهندسی معکوس و تجزیه‌و‌تحلیل ساختار و عملکرد برترین دوربین‌های مداربسته دنیا، به فناوری ساخت دوربین مداربسته دست پیدا کند و به معدود تولیدکنندگان ایرانی این وسایل و تجهیزات ایمنی و امنیتی تبدیل شود. بنابراین، دژپا با بومی‌سازی ساخت دوربین مداربسته، نه‌تنها مانع خروج ارز برای خرید دوربین‌های مداربسته خارجی می‌شود؛ بلکه به اشتغال‌زایی کمک خواهد کرد. با حمایت دولت و نهادهای دولتی، انواع دوربین‌های مداربسته دژپا می‌تواند به‌عنوان بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی به کشورهای مختلف صادر و تولید و صنعت کشور وارد مرحله‌ی جدیدی شود.

مزایای خرید دوربین مداربسته ایرانی دژپا

درادامه مهم‌ترین مزایای خرید دوربین مداربسته دژپا به‌عنوان تولیدکننده‌ی دوربین مداربسته ایرانی بررسی می‌شود.

۱. قیمت ارزان

اگر به‌دنبال خرید دوربین مداربسته ارزان، اما باکیفیت هستید، دژپا بهترین انتخاب شما است؛ چراکه دژپا توانسته دانش ساخت دوربین مداربسته را بومی کند و با استفاده از مواد اولیه بومی و کارشناسان زبده‌ی داخلی هزینه‌های ساخت را از طراحی تا تولید و عرضه کاهش دهد.

۲. نصب دوربین مداربسته

دژپا به‌عنوان شرکت تولید کننده دوربین مداربسته کار نصب آن را هم انجام می‌دهد و این خدمات را با قیمت بسیار کمی ارائه می‌دهد تا خریداران محصولات این شرکت از خدمات انحصاری و ویژه این شرکت بهره‌مند شوند و به پرداخت هزینه‌های اضافی برای نصب و نگه‌داری دوربین‌های مداربسته نیازی نداشته باشند. درواقع، یکی دیگر از دلایل ارزان‌بودن دوربین‌های مداربسته این شرکت، ایجاد شبکه‌ای از بهترین متخصصان نصب محصولات است که به درخواست مشتریان با مناسب‌ترین قیمت دراختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

۳. گارانتی محصولات

دژپا انواع دوربین‌های مداربسته خود را با ضمانت‌نامه‌ی معتبر به خریداران ارائه می‌دهد. گارانتی ۱۸ ماهه دژپا این اطمینان را به شما می‌دهد که محصولات این شرکت از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار است و آرامش‌خاطر را فراهم می‌آورد. دژپا به این دلیل بیشترین مدت زمان گارانتی را در مقایسه با دیگر تولیدکنندگان ایرانی برای انواع دوربین‌های مداربسته خود ارائه می‌دهد که از کیفیت و کارایی محصولات خود مطمئن است و در طراحی و تولید محصولات خود بیشترین و معتبرترین استانداردهای داخلی و بین‌المللی را رعایت می‌کند.

دژپاد

نصب دوربین مداربسته

۴. تنوع محصولات

یکی دیگر از مزایای خرید انواع دوربین مداربسته از شرکت دژپا تنوع محصولات آن است. تنوع دوربین مداربسته با توجه به سلیقه‌ی مشتری و نگاه روز در گروه تولیدی دژپا سبب شده است که سطح رضایتمندی مشتریان از تنوع محصولات درکنار بهترین کیفیت، به بیشترین میزان در میان دیگر تولیدکنندگان داخلی برسد.

۵. خدمات پس از فروش دژپا، تولیدکننده‌ی دوربین مداربسته

درنهایت، باید به خدمات پس‌از‌فروش حرفه‌ای گروه تولیدی دژپا اشاره شود. درواقع، دژپا با درک نواقص موجود در بین بیشتر شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده‌ی دوربین‌های مداربسته و تجهیزات سیستم‌های ایمنی در خدمات پس از فروش تلاش کرده است با رفع نواقص موجود به بهترین شرایط خدمت‌دهی برسد. بر همین اساس، گروه تولیدی دژپا با ارائه‌ی بهترین و کامل‌ترین خدمات پس از فروش توانسته رضایت‌خاطر مشتریان را جلب کند و تجربه‌ای ایده‌آل از خریدی ایده‌آل را برای مشتریان رقم بزند.

برای اطلاع از نحوه‌ی خرید انواع محصولات این شرکت تولیدکننده دوربین مداربسته ایرانی و فهرست قیمت‌ها می‌توانید به سایت دژپا مراجعه کنید. در اینجا، می‌توانید نحوه‌ی خرید محصولات این برند، فهرست قیمت‌ها، نحوه‌ی تماس با مشاوران و دریافت خدمات پس از فروش و پشتیبانی را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات