لاجیتک دو کیبورد جدید مخصوص گیمینگ رونمایی کرد

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
لاجیتک کیبوردهای گیمینگ G815 و G915 را رونمایی کرد. این کیبوردها به سیستم‌های نورپردازی لاجیتک با نام Lightsync و Logitech‘s RGB مجهز هستند.
تبلیغات

لاجیتک دو کیبورد مخصوص گیمینگ خود را رونمایی کرد. این کیبوردهای فوق‌العاده جذاب جزو باریک‌ترین و پرقابلیت‌ترین کیبوردهای لاجیتک هستند. هر دو این کیبوردها ازنظر جلوه‌ی ظاهری مشابه‌اند و از سوییچ‌های کم‌صدای GL در آن‌ها استفاده شده است. G815 دارای سیم است، اما G915 از تکنولوژی وایرلس لاجیتک استفاده می‌کند.

افزون‌براین، این دو کیبورد از سیستم‌های نورپردازی لاجیتک با نام Lightsync و Logitech‘s RGB برخوردار هستند و الگوهای روشنایی هر دو با پشتیبانی از ۱۶.۸ میلیون رنگ کاملا قابل شخصی‌سازی و تنظیم هستند.

لاجیتک

لاجیتک ادعا می‌کند کیبورد وایرلس G915 با فعال‌بودن سیستم نورپردازی‌اش، می‌تواند ۱۲ ساعت شارژدهی کند؛ با فرض اینکه روزی هشت ساعت برای بازی استفاده شود. اگر سیستم نورپردازی این کیبورد خاموش باشد، پیش‌بینی می‌شود بتواند ۱۳۵ روز شارژ خود را حفظ کند.

هیجان‌انگیزترین ویژگی در این کیبوردها قابلیتی است که با فشردن یک سوییچ، نحوه‌ی فشرده‌شدن کلیدهای صفحه‌کلید تغییر می‌کند و به حالت‌های Tactile (مدل حرکت پلکانی) و linear (مدل حرکت خطی و مستقیم) و Clicky (کلیکی) درمی‌آید. به‌نظر می‌رسد سرعت راه‌اندازی سوییچ‌های جدید در مقایسه با مدل‌های قدیمی G حدود ۲۵ درصد بیشتر باشد. از اواخر این ماه، کیبوردهای G815 با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار و G915 با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار دراختیار خریداران قرار خواهند گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات