استارتاپ ساز ۲۴، خدمات بررسی و فروش آنلاین ادوات موسیقی
زومیت در جریان نمایشگاه الکامپ ۹۸ با برخی از استارتاپهای حاضر در سالن الکام استارز مصاحبه میکند. فروش آنلاین یکی از حوزههای پرطرفدار فعالیت استارتاپها در نمایشگاه امسال محسوب میشود و شرکتهای متعددی در این دسته فعالیت میکنند. ساز ۲۴ یکی از استارتاپهای فروشگاهی آنلاین است که با تمرکز بر تولید محتوای حرفهای در حوزهی موسیقی، خود را از رقبا متمایز میکند.
ساز ۲۴ توسط سروش کرمانی تأسیس شد و از استارتاپهای هولدینگ سرمایهگذاری رایکا محسوب میشود. کرمانی حوزهی اصلی فعالیت شرکتش را فروش ادوات موسیقی میداند. البته ساز ۲۴ بیش از فروشگاه آنلاین یک مارکتپلیس است که علاقهمندان به موسیقی و خریداران را به فروشندهها متصل میکند.
فروشگاههای آنلاین ادوات موسیقی و فروش آنلاین این محصولات در سرویسهای بزرگتر ایرانی، تعداد رقبای ساز ۲۴ را افزایش میدهد. کرمانی اعتقاد دارد تولید محتوای حرفهای و تمرکز بر بررسی و معرفی دقیق سازها، نقطهی تمایز آنها از رقبا خواهد بود.
در برنامههای توسعهای آتی ساز ۲۴، اضافه کردن دیتابیس آموزشگاهها هم در دستور کار قرار میگیرد. بهبیاندیگر با کامل شدن سرویس مورد نظر، هنرجو از مراحل ابتدایی یعنی انتخاب ساز تا خرید و انتخاب آموزشگاه را از طریق ساز ۲۴ انجام خواهد داد.
نظرات