پرایم دی و غوغای تخفیفات این روز خاص آمازون در مالتینا

سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
مالتینا شما را در حراج بزرگ آمازون شرکت می‌دهد تا برندهای جهانی را با قیمت‌هایی باورنکردنی مشاهده کنید.
تبلیغات

پرایم دی (Prime Day) چیست و از آن چه می‌دانیم؟ پرایم دی آمازون ۲۰۱۹، از ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز دوشنبه ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۱:۲۹ روز چهارشنبه ۱۷ ژوئیه (۲۶ تیر) ادامه می‌یابد. در این مطلب، اطلاعات کاملی درباره این روز و آنچه قرار است در آن اتفاق بیفتد، ارائه کرده‌ایم.

آیا شما نیز برای خرید با تخفیفات ویژه، هیجان‌زده هستید؟ شاید پیش‌از‌این به انتظار جمعه سیاه و تخفیفات وابسته به آن بوده‌اید؛ اما اینک پرایم دی آمازون پیش روی شما است و می‌توانید بهترین محصولات را با تخفیفات باورنکردنی آن بخرید و در هزینه‌های جاری سال خود صرفه‌جویی زیادی کنید.

پرایم دی در مالتینا

وب‌سایت مالتینا به‌عنوان رابط مستقیم آمازون در ایران، به کاربران ایرانی فرصت آن را می‌دهد تا در این حراج بزرگ شرکت و قیمت‌هایی فرای تصور را برای بهترین برندهای جهانی مشاهده کنند. اگر به‌دنبال فرصتی بودید تا خرید فصلی یا حتی سالیانه خود را با صرفه‌جویی در هزینه انجام دهید و به کالاهای اصل دسترسی داشته باشید، از پرایم دی مالتینا غافل نشوید. رؤیای شرکت در این روز بزرگ، ازطریق مالیتنا برای ایرانیان محقق شده و می‌توانید در این حراجی بی‌مانند شرکت کنید.

اگر به خرید کالاهای اصل و حاضر در جعبه بزرگ تجارت جهانی علاقه‌مند هستید، فرصت بزرگ دو روز آینده را از دست ندهید و محصولات موردنیاز خود را در پرایم دی مالتینا جست‌وجو کنید و با قیمت‌های رؤیایی بخرید. فرشته‌ی آرزوها با بال‌های طلایی خود، چوب معجزه‌گر را بالا برده و در دو روز سحر و جادو برقرار کرده است. فرصت را از دست ندهید!

مالتینا

تاریخ برگزاری پرایم دی ۲۰۱۹

پرایم دی با تخفیفات بزرگ خود از نخستین ساعت روز دوشنبه ۱۵ ژوئیه آغاز می‌شود و در آخرین دقیقه پیش از ظهر روز سه‌شنبه ۱۶ ژوئیه به‌پایان می‌رسد. نکته‌ی جالب این است که پرایم دی برخلاف جمعه سیاه که ۲۴ ساعت طول می‌کشد، ۳۶ ساعت ادامه خواهد داشت. البته این روز در سال‌های قبل، بازه ۴۸ ساعته را نیز تجربه کرده است.

آمازون پرایم دی

همان‌طورکه می‌دانید، آمازون به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در سراسر جهان شناخته می‌شود. مردم کشورهای مختلف امکان خرید مستقیم از آمازون را دارند و در برخی دیگر از کشورها نیز، این خرید باواسطه انجام می‌شود.

از آنجا که اقبال عمومی به این فروشگاه اینترنتی روزبه‌روز افزون شد و وسعت بیشتری پیدا کرد، آمازون با طراحی پرایم دی قدم بزرگی در صنعت فروش برداشت. آمازون با این رویداد، ۴۸ ساعت شگفت‌انگیز برای مشتریان و کاربران خود ایجاد و آن‌ها را به سبد تخفیفی بزرگ دعوت می‌کند.

آمازون پرایم نوعی سرویس فروش در آمازون است که اعضای آن از تخفیفات ویژه و شگفت‌انگیزی برخوردار می‌شوند. این رویداد نخستین‌بار در سال ۲۰۱۵ و بیستمین سالگرد تولد آمازون برای مدت ۲۴ ساعت برگزار شد.

سال گذشته نیز این روز با آمار فروش چشمگیر برگزار گردید. کاربران پرایم دی با سبدهایی پر از خرید از فروشگاه آنلاین خارج شدند و بسته‌های کالایی متعددی در این روز، در سراسر جهان جا‌به‌جا شد. امسال نیز انتظار می‌رود پرایم دی ۲۰۱۹ آمازون، با حجم زیاد فروش و تخفیفات شگفت‌انگیز همراه باشد.

کاربران وب‌سایت فروش آنلاین آمازون که قصد داشته باشند از پرایم دی استفاده کنند، باید عضو این طرح شوند و بابت آن حق عضویت ماهیانه یا سالیانه پرداخت کنند. از آنجا که ایرانی‌ها نمی‌توانند حساب کاربری آمازون داشته باشند، از خرید مستقیم از پرایم دی محروم‌اند. نگران نباشید؛ چراکه وب‌سایت مالتینا این امکان را برای آن‌ها فراهم ساخته است. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت فروش آنلاین مالتینا، در پرایم دی بزرگ ۲۰۱۹ شرکت و در هر گروه از محصولات، تخفیفات شگفت‌انگیزی تجربه کنید.

شایان ذکر است که کاربران در کشورهای مختلف جهان این فرصت را دارند تا در دوره‌ی آزمایشی ۳۰ روزه پرایم دی شرکت کنند و از شرایط و تخفیفات آن و سرویس ارسال رایگان کالا بهره‌مند شوند. این فرصتی است تا هریک از اعضا مزایای پرداخت حق عضویت و قرارگرفتن در چتر پرایم دی را لمس کنند و به یکی از کاربران دائمی آن تبدیل شوند. بنابراین، افرادی که در کشورهای حاضر در پرایم دی مقیم هستند و عضو Amazon Prime نیستند، می‌توانند از سرویس اشتراک رایگان ۳۰ روزه‌ی آن به‌صورت آزمایشی استفاده کنند. تأمین‌کنندگان آمازون در این روز بیشترین تخفیفات خود را ارائه می‌کنند و برای رقابت با یکدیگر در جذب مشتری، قیمت‌ها را به‌میزانی باورنکردنی می‌شکنند. با مراجعه به وب‌سایت مالتینا می‌توانید این تخفیفات را در دسته‌بندی‌های مختلف مشاهده کنید و کالاهای موردنیاز خود را با قیمت‌های استثنایی و باورنکردنی بخرید.

آمازون پرایم در چه کشورهایی برگزار می‌شود؟

اگر به سال‌های قبل گریزی گریزی بزنیم، در سال ۲۰۱۸ کشورهایی ازجمله ایالات متحده‌ی آمریکا، کانادا، بریتانیا، اسپانیا، مکزیک، ژاپن، ایتالیا، هندوستان، آلمان، فرانسه، چین، بلژیک، استرالیا، سنگاپور، هلند، لوگزامبورگ و… پرایم دی آمازون را تجربه کردند. البته، امسال این سرویس ویژه در امارات متحده‌ی عربی نیز برقرار خواهد بود. جالب است بدانید که تعداد مشترکان Prime در سال گذشته از مرز ۱۰۰ میلیون نفر در جهان گذشته است.

بیشترین آمار فروش پرایم دی سال گذشته در ایالات متحده به Instant Pot و تست دی ان ای 23andme و فیلتر تصفیه‌ی آب خانگی LifeStraw اختصاص یافت.

مالتینا

آمازون پرایم دی ۲۰۱۹

امسال نیز آمازون پرایم در اوج شکوه و با گستردگی کالایی درخورتوجه برگزار خواهد شد و بزرگ‌ترین رویداد فروش آنلاین جهانی در نیمه‌ی ماه ژوئیه را شاهد خواهیم بود. باید صبر کرد و دید کدام کالاها در سرزمین‌های مختلف، رکورد فروش امسال را به خود اختصاص خواهند داد. نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که درحدود ۴۴ درصد از افراد به‌دنبال خرید محصولات خانه‌ی هوشمند در این رویداد هستند. همچنین، ۴۲ درصد در پی خرید تلویزیون یا دستگاه پخش 4K و ۳۸ درصد دیگر نیز به‌دنبال کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن در پرایم دی ۲۰۱۹ هستند. اقبال زیادی در بخش محصولات مادر و کودک وجود ندارد و به‌نظر می‌رسد بیشترین گرایش به بازار وسایل هوشمند و تکنولوژیک باشد.

شما ازطریق وب‌سایت مالتینا، به‌عنوان رابط رسمی فروش محصولات آمازون در ایران، می‌توانید از تخفیفات ویژه این روز بزرگ، بهره‌مند شوید. همچنین اگر برای تحویل گرفتن محصولات خود ذوق دارید و دنبال خرید و تحویل سریع هستید، مالتینا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید از محصولات آمازونی موجود در انبار ایران خرید کنید و پس از ۴۸ ساعت در منزل تحویل بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات