نمایشگاه E3 2019: پوشش جامع زومجی از بزرگ‌ ترین رویداد صنعت بازی جهان

یک‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
با آغاز نمایشگاه E3 2019، بزرگ‌ترین رویداد صنعت بازی جهان، زومجی پوشش ویدیویی و خبری جامعی از حواشی، کنفرانس‌های مطبوعاتی و اخبار این رویداد آغاز کرده است.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    روز گذشته با برگزاری رویداد EA Play 2019، اکنون عاشقان بازی‌های ویدیویی برای آغاز بزرگ‌ترین رویداد صنعت بازی‌‌های ویدیویی در شهر لس آنجلس ایالات متحده لحظه‌شماری می‌کنند. به همین مناسبت و باتوجه‌به نیاز پوشش گسترده‌ی تمام جوانب نمایشگاه E3 2019، زومجی مانند سال‌های گذشته پوششی جامع را از اخبار، کنفرانس‌های خبری و حواشی E3 2019 آغاز کرده است و می‌توانید هم‌اکنون با ورود به سایت زومجی به‌آسانی به مطالب متنوعی از اخبار گرفته تا انتظارات‌مان برای رونمایی از بازی‌های مختلف و تحلیل‌ هر یک از کنفرانس‌ها دسترسی پیدا کنید.

    شما می‌توانید همه تریلرهای مراسم E3 2019 را در کانال زومجی در آپارات گیم دنبال کنید. زومجی امسال درکنار پوشش خبری گسترده، با همکاری آپارات گیم قصد دارد تا سه کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت، بتسدا و یوبی‌سافت را به‌صورت پوشش زنده ویدیویی پخش کند:

    کنفرانس مایکروسافت E3 2019

    پوشش زنده ویدیویی زومجی از

    کنفرانس مایکروسافت

    دوشنبه ۲۰ خرداد ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد به وقت ایران

    با غیبت سونی در نمایشگاه E3 2019، کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت آغازی بر مهم‌ترین رویداد صنعت بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۱۹ خواهد بود. طبق گفته آرون گرینبرگ، رئیس بخش بازاریابی ایکس‌باکس، مدت‌زمان کنفرانس این شرکت کمتر از دو ساعت است و پیش‌بینی می‌شود که مایکروسافت در جریان رویداد از ۱۴ بازی ساخته شده توسط استودیو‌های اختصاصی خود رونمایی کند. بااین‌حال این تنها بخشی از کنفرانس مطبوعاتی را به خود اختصاص می‌دهد و انتظار داریم درکنار انتشار اطلاعات جدیدی از سرویس ایکس‌باکس گیم پس، شاهد نمایش تریلر‌هایی از بازی‌هایی مانند بازی Cyberpunk 2077، بازی Battletoads، بازی Age of Empires IV و آی‌پی جدید استودیوی نینجا تئوری باشیم. فارغ از از بازی‌ها، شایعات از احتمال انتشار اطلاعات اولیه از کنسول نسل نهم مایکروسافت نیز خبر می‌دهند. دوشنبه ۲۰ خرداد ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد با پوشش زنده ویدیویی همراه باشید.

    کنفرانس بتسدا E3 2019

    پوشش زنده ویدیویی زومجی از

    کنفرانس بتسدا

    دوشنبه ۲۰ خرداد ساعت ۵ صبح به وقت ایران

    هرچند بتسدا پیش از آغاز E3 2019 به‌صورت رسمی عدم حضور بازی‌های بازی The Elder Scrolls VI و بازی Starfield را تأیید کرده است، اما هنوز این شرکت بازی‌های بزرگی را برای نمایش در کنفرانس مطبوعاتی خود خواهد داشت. سال گذشته شاهد رونمایی از دو بازی Doom Eternal و بازی Wolfenstein: Youngblood بودیم و احتمالا بتسدا اطلاعات بیشتری را به همراه ویدیوی گیم‌پلی این دو بازی‌ نمایش می‌دهد. از طرفی با شکست بازی Fallout 76 انتظار داریم تا این شرکت با رونمایی از محتوای جدید، تغییراتی مهم را در فال‌اوت ۷۶ ایجاد کند. از جمله دیگر بازی‌هایی که ظرفیت حضور در رویداد بتسدا را دارند می‌توانیم به ساخته جدید استودیوی آرکین، سازنده دو بازی Prey و بازی Dishonored و همچنین نسخه جدید بازی ترسناک The Evil Within اشاره کنیم. دوشنبه ۲۰ خرداد ساعت پنج صبح با پخش زنده ویدیویی زومجی از کنفرانس بتسدا همراه باشید.

    کنفرانس یوبی‌سافت E3 2019

    پوشش زنده ویدیویی زومجی از

    کنفرانس یوبی‌سافت

    سه شنبه ۲۱ خرداد ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران

    اما سال‌ها از حضور شرکت فرانسوی یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 می‌گذرد. این شرکت با دارا بودن استودیوهای مختلف و آی‌پی‌های شناخته شده، قدرت فراوانی برای هیجان‌زده کردن بازیکنان در طول کنفرانس خبری امسال خود دارد. درکنار آثاری مانند بازی Ghost Recon Breakpoint که در هفته‌های گذشته رونمایی شده‌اند، انتظار داریم تا یوبیسافت نمایشی هیجان انگیز از  بازی Watch Dogs Legion داشته باشد. شایعات همچنین از احتمال رونمایی این شرکت از نسخه جدید بازی Splinter Cell خبر می‌دهند که هنوز نمی‌توان با اطمینان از آن سخن گفت. رونمایی از نسخه جدید بازی Prince of Persia نیز می‌تواند طرفداران این مجموعه را از خود بی‌خود کند. بامداد سه‌شنبه ۲۱ خرداد ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه پخش زنده زومجی از کنفرانس یوبی‌سافت را دنبال کنید.

    البته این سه کنفرانس تنها گوشه‌ی کوچکی از کنفرانس‌هایی هستند که در روزهای آینده در جریان نمایشگاه E3 2019 برگزار خواهد شد. زومجی هرلحظه شبانه روز در طول نمایشگاه E3 2019 و بعد از این رویداد، اخبار و جدیدترین تریلرهای بازی‌ها را با سرعت روی خروجی سایت منتشر می‌کند تا شما نیز بتوانید کامل‌ترین اطلاعات و تحلیل‌ها را از هر یک از کنفرانس‌ها و اخبار مطالعه کنید.

    ورود به صفحه اختصاصی E3 2019 در سایت زومجی:

    Zoomg.ir/E3

    زومجی را با هشتگ #ZOOMGE3 در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. زومجی در توییتر، اینستاگرام و تلگرام به‌صورت لحظه‌ای جدیدترین اخبار و تریلرها را منتشر می‌کند.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات