خرید محصولات تفریحی: هلی شات، کوادکوپتر و اسکوتر برقی

پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
تفریحات امروزی از لوکس‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات هستند. برای خرید هلی شات، کوادکوپتر و اسکوتر برقی در ادامه راهنمایی‌هایی به شما خواهیم داد.
تبلیغات

راهنمای خرید هلی شات

تفریحات پروازی، امروزه به یکی از لوکس‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات مبدل شده است. البته خرید هلیکوپتر یا هواپیماهای شخصی نیز برای افراد ثروتمند بسیار شایع است اما معمولا ریسک این سبک تفریحات بالا است. تبدیل شدن به یک خلبان ازراه‌دور می‌تواند ایمن‌تر و جذاب‌تر باشد و علاوه‌بر پرواز به ابتکارات دیگری از جمله تصویربرداری و فیلم‌برداری هوایی نیز منجر شود. اسم مصطلح و رایج این محصولات و وسایل تفریحی هلی شات است. البته هلی شات در لغت به‌معنای تصویربرداری و فیلم‌برداری هوایی است؛ اما به کوادکوپترهایی که مجهز به دوربین جهت عکاسی و فیلم‌برداری از زاویه دید آسمان نیز هستند هلی شات گفته می‌شود. هلی شات امروزه به یک صنعت بسیار درآمدزا تبدیل شده است و بسیاری از کاربران با پیگیری علاقه‌شان که پرواز یا عکاسی است توانسته‌اند به ثبت خروجی های خارق‌العاده‌ای دست بزنند که در ساخت انواع فیلم و تیزر، تبلیغات، مستند و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

راهنمای خرید کوادکوپتر

راهنمای خرید کوادکوپتر

برای اجرای یک پروژه ی حرفه‌ای باید یک دستگاه حرفه‌ای نیز انتخاب کرد. فروشگاه اینترنتی جهان آرسی با دارا بودن فروشگاهی حضوری از تمامی متقاضیان و علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا از مدل‌های متنوع کوادکوپتر در رنج های قیمتی متنوع و از برندهای گوناگون دیدن کرده و با بهره‌گیری از مشاوره های تخصصی نسبت به خرید بهترین هلی شات متناسب با نیاز و بودجه‌شان اقدام کنند. نقشه‌برداری هوایی نیز یکی دیگر از لاین‌های بسیار پرطرفدار و کاربردی کوادروتور هاست. برای مباحث پایش و پیشرفت پروژه نیز بسیاری از سازمان‌ها و مجموعه‌ها از هلی شات استفاده می‌کنند. می‌توان به جرات گفت وجود یک کوادکوپتر دوربین‌دار امروزه برای هر مؤسسه یا سازمانی موردنیاز است. مشاهده تصاویر از زاویه دید آسمان تمامی خفایا و زوایای لوکیشن را به وضوح به تصویر می‌کشد. حتی امروزه عروس و دامادها نیز بلاشک هلی شات در پروژه‌ی عکاسی و فیلم‌برداری عروسیشان دارند.

زیبایی تصاویر و فیلم‌ها از زاویه دید بالا همه را شگفت‌زده خواهد کرد. برای این منظور کوادکوپتر‌های تخصصی پیشنهاد می‌شوند. برند مطرح جهان برای این زمینه برند دی جی آی(dji) است که سهم بسیار بالایی در فروش انواع دوربین و هلی شات‌های دنیا دارد. کوادکوپتر های تخصصی باید دارای فاکتور های بسیار مهمی باشند. از جمله دوربین باکیفیت، برد رادیویی طولانی، مدت زمان پروازی بالا، آپشن ها و قابلیت‌های پروازی مهم و غیره از مهم‌ترین و پرفروش‌ترین کوادکوپترهای روی بورس دنیا می‌توان به مویک ۲ پرو، مویک ایر، فانتوم ۴ پرو، مویک پرو و اسپارک اشاره کرد. در مجموعه جهان آرسی تمامی این مدل‌ها برای مشاهده موجود است. ارائه این محصولات به همراه آموزش و خدمات پس از فروش جامع و کامل شامل بحث تعمیرات و تأمین قطعات است که می‌تواند خیال کاربر استفاده کننده را راحت کند. رنج قیمتی و خرید کواد کوپتر حرفه‌ای وتخصصی معمولا بالا است؛ لذا می‌طلبد تا خدمات و پشتیبانی خوب نیز به‌دنبال آن‌ها باشد. به‌عنوان مثال اگر بخواهیم یکی از جدیدترین این مدل‌های پروازی را برای شما شرح و بسط دهیم می‌توانیم در توضیح مویک ۲ پرو اضافه کنیم که میزان کیفیت دوربین این مدل ۲۰ مگاپیکسل است که می‌تواند تا محدوده برد رادیویی مجاز یعنی ۸ کیلومتر تصاویر را به‌صورت لحظه ای ارسال کند. مداومت پروازی تا ۳۱ دقیقه و هوشمندی پرواز کمک کرده تا اپراتور بتواند هر چقدر هم مبتدی با دستگاه ارتباط گرفته و بسیار نرم و استیبل پرواز کند. تمامی جهات کواد کوپتر حسگر های عدم برخورد با موانع تعبیه شده است و می‌تواند به‌راحتی به‌دنبال سوژه ی مورد نظر شما حرکت کند. کنترل و هدایت این مدل‌ها حتی از کوادکوپترهای نیمه‌حرفه‌ای و هابی نیز راحت‌تر است. هوشمندی به قدری در این مدل‌ها ارتقا پیدا کرده که اپراتور هر چقدر هم بی‌تجربه می‌تواند آن را به پرواز در بیاورد. البته در فروشگاه جهان آرسی درکنار تمامی مدل‌های تخصصی کوادکوپتر های نیمه‌حرفه‌ای و هابی نیز در تنوع بسیار بالا به چشم می خورد. کوادکوپترهای هابی دارای آپشن‌ها و ویژگی‌های ضعیف‌تری هستند و بیشتر برای مصارف شخصی و بازی پیشنهاد می‌شوند. البته این مدل‌ها نیز مجهز به دوربین هستند و می‌توانید به کمک آن‌ها نیز به ثبت و ضبط عکس و فیلم اقدام کنید. کوادروتورهای نیمه حرفه‌ای نیز دارای برآیندی از ویژگی‌های مدل‌های تخصصی و هابی هستند و در رده‌ی متوسط قرار می‌گیرند. برای شروع کارها و پروژه های تخصصی می‌توانید با این مدل‌ها شروع کنید.

از مهم‌ترین فاکتورها و ویژگی‌های کوادکوپتر های تخصصی می‌توان به حسگر جی پی اس و بازگشت به خانه دقیق اشاره کرد و در وهله بعدی نیز برد رادیویی طولانی، تایم پروازی بالا و کیفیت دوربین قابل قبول. اگر می‌خواهید در این زمینه بسیار حرفه‌ای شوید، می‌توانید با خرید یک کوادکوپتر تفریحی سرگرمی معمولی شروع کنید. کمی به پرواز مسلط شوید و در قدم‌های بعدی یک هلی شات تخصصی بخرید. یادگیری پرواز اولین و مهم‌ترین قدم برای تبدیل شدن به یک خلبان حرفه‌ای پهپادهای بدون سرنشین است.

راهنمای خرید اسکوتر برقی

خرید اسکوتر برقی

با قدم زدن در شو رووم جهان آرسی درکنار تمامی محصولات رادیو کنترلی دیگر مثل ماشین کنترلی، هواپیما یا هلیکوپتر انواع اسکوتر برقی و هاوربرد نیز به چشم می‌خورد. اسکوتر برقی‌ها نیز در سال‌های اخیر از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده‌اند و بسیاری از مجموعه‌هایی که به ارائه محصولات تفریحی فعالیت دارند کلکسیونی کامل از انواع اسکوتر برقی نیز برای فروش دارند. اسکوتر برقی یک وسیله دو چرخ یا تک چرخ بر مبنای یک باتری ۲۰ سلولی قابل شارژ است که می‌تواند در استایل های گوناگون به‌عنوان مثال با سایز های چرخ ۴.۵، ۶، ۸، ۱۰ و ۱۲ اینچ تولید شود. در کفه‌ی دستگاه حسگر های بسیار حساسی قرار داده شده است که با فشردن انگشت و پاشنه‌ی پا می‌توانید دستگاه را به حرکت در آورید. یادگیری و هدایت اسکوتر برقی کار سخت و دشواری نیست اما باید بین ۱۵ الی ۳۰ دقیقه تمرین و تکرار کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید امروزه بسیاری از برندهای تولیدکننده اتومبیل یا موتور به طراحی و تولید انواع اسکوتر برقی اقدام کرده‌اند. برند بسیار سرشناس بی‌ام‌و در حال طراحی و تولید جدیدترین اسکوتر برقی‌های روز دنیا برای کودکان و بزرگسالان است و اسکوترهای آن از ۸۹۰ دلار به بالا قیمت گذاری شده‌اند. امروزه وجود یک اسکوتر برقی برای اوقات فراغت و سفر و آخر هفته‌ها یا حتی ترددهای درون‌شهری لازم است. برای استفاده هیچ‌گونه محدودیت وزنی و جنسیتی وجود ندارد؛ اما از نظر قیمت اسکوتر برقی با هم تفاوت دارند ولی همه‌ی افراد می‌توانند به‌راحتی با آن بازی کنند. در طراحی اسکوتر از یک برد الکترونیکی ۳ تکه که از دو بخش و یک مادربرد بهره گرفته است استفاده شده است. باتری نیز یک قطعه بسیار مهم است که انرژی لازم را برای حرکت فراهم می‌کند. سایز چرخ‌ها معمولا با شرایط کاربر انتخاب می‌شود. سایزهای ۶ و ۸ اینچ متداول‌ترین سایز چرخ اسکوتر برقی است و جنس آن‌ها توپر و سنگی است. یعنی هیچ‌گونه پنچر شدن یا ترکیدگی برایش معنا و مفهوم پیدا نمی‌کند. سایز های ۱۰ اینچ و ۱۰ اینچ به بالا تیز تیوپی هستند و باید به میزان باد آن‌ها توجه کرد. البته برای عبورومرور از دست اندازها باید کمی تمرین کنید و مسلط شوید. اسکوتر برقی خود را می‌توانید از جهان آرسی به همراه گارانتی شش‌ماهه باتری و گارانتی یک ساله برد و موتور تهیه کنید و از سلامت و اورجینال بودن دستگاهتان مطمئن باشید. با نزدیک شدن به فصل تابستان و داشتن اوقات فراغت زیاد می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی کارشناسان مجموعه بهره‌مند شوید و بهترین و مناسب‌ترین وسیله تفریحی سرگرمی را برای خود و خانوادتان خرید کنید. بد نیست تا در اوقات فراغت کمی به کودک درونتان توجه کنید. این محصولات تفریحی سرگرمی هیچ‌گونه محدودیت سنی ندارند و کاربر ۸ ساله تا ۸۰ ساله می‌تواند به‌راحتی با یکی از این محصولاتی که معرفی شدند بازی کند. در وهله اول نیاز و بودجه‌تان را مشخص کنید و سعی کنید متناسب با علاقه تان بهترین محصول موجود را تهیه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات