شرکت در مسابقه تور گردشگری ترکیه دلارام سیر

پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
آیا شما هم از افرادی هستید که علاقه زیادی به شرکت در مسابقه دارند؟
تبلیغات

امروز قصد معرفی یک بازی جذاب و ساده را به شما داریم، البته اگر اطلاعاتتان در خصوص مکان های گردشگری و تفریحی کافی باشد، شما هم می‌توانید برنده این مسابقه باشید. این بازی توسط دلارام سیر اجرا شده است.

آیا می‌دانید دلارام سیر در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کند؟ قبل از اینکه به سوالاتتان پاسخ بدهیم، بهتر است کمی با دلارام سیر آشنا شوید. دلارام سیر کارگزار رسمی تور استانبول لحظه آخری ترکیه و تور آنتالیا ترکیه است. حال نحوه ی شرکت در مسابقه را برایتان توضیح می‌دهیم.

سفر به ترکیه با دلارام سیر

همه‌ی ما نیاز داریم که در طول سال به مکان‌های مختلفی سفر کنیم تا به این وسیله به نیازهای درونی و فطری خودمان پاسخ بدهیم.

دراین‌میان مهم است که به چه جاهای سفر می‌کنیم. عده‌ای از مسافران علاقه‌ی بسیار زیادی به سفرهای اروپایی دارند و دوست دارند به کشور ترکیه سفر کنند و از شهرهای مختلف آن شامل استانبول، آنتالیا ، کوش آداسی و... نیز دیدن کنند. این تصور در ذهن عده‌ای به وجود آمده که حتما باید هزینه‌ی بسیار زیادی در این سفرها پرداخته شود ولی دلارام سیر از قدیمی‌ترین شرکت‌های گردشگری است که به‌صورت تخصصی در حوزه سفر به ترکیه و ارائه تورهای متنوع فعالیت می‌کند.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، کافی است سری به دلارام سیر بزنید و از تورهای متنوع با هزینه‌های متفاوت آن بهره‌مند شوید و لذت یک سفر رویایی را تجربه کنید. نگرانی نداشته باشید چون هر چیزی که در طول سفر برای خود و خانواده تان نیاز باشد، توسط این آژانس معتبر و باتجربه در اختیارتان قرار داده می‌شود.

در صورتی که قصد خرید آنلاین شامل پرواز، تور و هتل داشته باشید، با وب سایت این شرکت گردشگری به آسانی برایتان امکان‌پذیر خواهد بود و حتی به بیمه لغو و کنسلی بلیط هواپیما نیز دسترسی خواهید داشت.

شرکت در مسابقه (دلارام سیر)

اگر تصمیم گرفته‌اید در مسابقه شرکت کنید، کافی است به وب سایت سر بزنید و در قسمت شرکت در مسابقه روی گزینه شروع کلیک کنید تا سوالات مسابقه برایتان نمایش داده شود.

با کلیک روی گزینه‌ی شروع، اولین سؤال برایتان نشان داده می‌شود که سؤال‌های مسابقه در خصوص گردشگری و مکان های دیدنی است. با انتخاب جواب سؤال از میان گزینه‌ها برای مشاهده سؤال دوم باید روی گزینه‌ی بعدی کلیک کنید و به همین ترتیب تا آخرین سؤال را پاسخ بدهید.

پس از اتمام سؤال ها از شما می‌خواهد تا اطلاعات خودتان را وارد کنید که این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، پست الکترونیکی و شماره موبایل شما خواهد بود. تا کارشناسان بتوانند با شما در ارتباط باشند.

دقت داشته باشید در آخر برایتان صفحه‌ای نشان داده می‌شود که آیا موفق شده‌اید در آزمون نمره قبولی را به‌دست بیاورید یا خیر. اگر موفق شده باشید، در قرعه کشی شرکت داده خواهید شد و پس از آن به قید قرعه به کسانی که برنده شده‌اند، جایزه‌های نقدی داده می‌شود.

چند نکته را در خصوص مسابقه باید در نظر داشته باشید که شامل موارد زیر است:

  • اگر تا به حال از خدمات دلارام سیر استفاده نکرده باشید، باز هم امکان شرکت در مسابقه برایتان فراهم است. بیانی ساده‌تر شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است و در این رابطه هیچ محدودیتی وجود نداشته است.
  • در طول زمانی‌که مسابقه برایتان اجرا می‌شود، اعلام زمان برای شما در نظر گرفته می‌شود که پس از اتمام مسابقه میزان زمانی‌که شما سپری کرده‌اید تا به سؤال‌های مسابقه پاسخ بدهید، برای شما نمایش داده خواهد شد.
  •  حتما باید اطلاعات خودتان را به‌صورت صحیح وارد کنید تا در صورت برنده شدن، کارشناسان بتوانند با شما تماس بگیرند و جایزه نقدی‌تان را تحویل بگیرید.
  • اگر شما موفق به کسب نمره ی قبولی در آزمون نشده باشید، نمی توانید در قرعه‌کشی شرکت کنید.

در پایان دلارام سیر برای همه‌ی شما عزیزان آرزوی سفری خوش را دارد. اگر در رابطه با تور آنتالیا 98 با سؤال‌های رو‌به‌رو شده باشید، به آسانی می‌توانید برای گرفتن جواب با کارشناسان دلارام سیر تماس بگیرید:

88347565 – 021 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات