آتلیه خود را با نورنگار تجهیز کنید

شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
راه‌اندازی آتلیه در ابتدا می‌تواند کمی نگران‌کننده باشد؛ محل کار جدید با امکانات و تجهیزاتی که تاکنون با آن‌ها کار نکرده‌اید و اینکه این مکان می‌تواند پاسخ‌گوی نیاز‌های شما باشد یا خیر.
تبلیغات

حتی اگر قصد راه‌اندازی آتلیه را نیز نداشته باشید، برای عکاسی حرفه‌ای در فضای باز نیز به بعضی از تجهیزات نور نیاز پیدا می‌کنید. خوشبختانه شما تنها نیستید و طبیعتا شرکت‌ها و سازندگان مختلف تجهیزات عکاسی و فروشندگان این تجهیزات هم دقیقا این نگرانی‌ها را درک می‌کنند و اغلب آن‌ها سعی بر این دارند تا با ساده‌‌کردن مراحل راه‌اندازی آتلیه و استودیو عکاسی، به شما کمک کنند تا بتوانید بدون نگرانی قدم‌های نخست را در این راه بردارید.

نورنگار همواره سعی کرده تجهیزات متنوع نورپردازی را برای افراد مختلف با کاربرد و بودجه‌های متفاوت در سایت نورنگار عرضه کند. فلاش‌های آتلیه‌ای در دو نوع پرتابل و استودیویی، فلاش‌های اکسترنال، لوازم‌جانبی آتلیه از سافت‌باکس، خیمه، رفلکتور، چتر، فون و پس‌زمینه تا انواع پایه‌ی نورپردازی و رینگ‌لایت‌ها در برندهای مختلف در نورنگار موجود هستند.

تنوع تجهیزات آتلیه شاید کمی شما را گیج کند؛ اما نگران نباشید. شما چه حضوری خرید کنید چه آنلاین، می‌توانید از مشاوره‌ی کارشناسان ما برای انتخاب بهترین تجهیزات نورپردازی با مناسب‌ترین قیمت کمک بگیرید. همچنین، اگر خوش‌شانس باشید، شاید بتوانید لوازم نورپردازی دلخواهتان را در میان کالاهای دست دوم نورنگار نیز پیدا کنید.

نورنگار - noornegar

امکان مهم دیگری که در نورنگار در نظر گرفته شده، خرید اقساطی تجهیزات نورپردازی و آتلیه است. بدین‌ترتیب، این امکان به شما کمک می‌کند به‌دلیل گران‌بودن قیمت تجهیزات نورپردازی از تجهیزکردن آتلیه خود منصرف نشوید، فقط کافی است به قسمت اقساط نورنگار مراجعه کنید و پس از مطالعه‌ی شرایط، فرم را پر کنید تا بعد از تأیید بتوانید خرید خود را انجام دهید. برای خرید اقساط از نورنگار در ۹۰ درصد مواقع، به ضامن و گواهی کسر از حقوق نیاز نیست. همچنین می‌توانید برای هر دو یا سه قسط یک چک تحویل دهید.

فلاش‌های استودیویی بخش مهمی از راه‌اندازی آتلیه یا استودیو عکاسی را شامل می‌شوند. این تجهیزات چندان ارزان‌قیمت نیستند و انتخاب اشتباه می‌تواند هزینه زیادی روی دستتان بگذارد و به‌راحتی تعویض‌شدنی نیست. درنتیجه، بسیار اهمیت دارد که با دانش کافی و از مرکزی معتبر خرید خود را انجام دهید.

نورنگار - noornegar

هنگام خرید فلاش باید مشخص کنید فلاش شما باید پرتابل باشد یا خیر، قدرت فلاش چقدر باشد و اینکه چند شاخه احتیاج دارید. انتخاب لوازم‌جانبی نورپردازی از فلاش‌ها راحت‌تر است و با کمی دقت در خرید می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشد.

بدین‌ترتیب، شما هم باید باتوجه‌به نکات مذکور، فهرستی از حداقل نیاز‌های خودتان تهیه کنید و بعد از میان ده‌ها مدل و برند مختلف فلاش‌های استودیویی در سایت نورنگار، مدل دلخواهتان را انتخاب کنید. در انتها، اگر درباره‌ی انتخابتان سؤالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان نورنگار کمک بگیرید.

همچنین، اگر به شرکت در دوره‌های نورپردازی و فیگور نیاز داشتید، می‌توانید از کلاس های آکادمی نورنگار استفاده کنید. این کلاس‌ها را استادان مجرب با به‌کارگیری تجهیزات کامل نورپردازی برگزار می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات