شرایط ویژه جهت اخذ نمایندگی و عاملیت فروش شرکت مدیریت پروژه نیروگاه های سولار
شرکت مدیریت پروژه نیروگاههای سولار، در سال ۱۳۹۶، پس از استقرار در پارک علم و فناوری، موفق به کسب رتبه فناور شده است. این شرکت با گسترش زیرساختها و تشکیل تیمهای مختلف نظیر CRM، IT، توسعه بازار، R&D، روابط عمومی و تبلیغات، فنی و… فعالیت خود را در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر جهت طراحی و ساخت اپلیکیشن MPNS برای کنترل و مدیریت نیروگاههای خورشیدی در کل کشور، متمرکز کرده است.
در حال حاضر، باتوجهبه گسترش فعالیتهای شرکت مدیریت پروژه نیروگاههای سولار در زمینه اجرای نیروگاههای خانگی و نیروگاههای مقیاس بزرگ بهصورت مزارع خورشیدی در سراسر کشور و گستردگی دایره مشتریان و متقاضیان نیروگاهها در شهرها و روستاهای مختلف، نیاز به حضور نمایندگان مستقر در مناطق مختلف کشور برای ایجاد سهولت دسترسی به خدمات بهینه و بهرهمندی از اخبار و اطلاعات بهروزشده در حوزه انرژی و سرعت در خدماترسانی، اقدامات گستردهای در جهت جذب نماینده و عاملیت فروش ایجاد کرده است.
داوطلبان از سراسر کشور پهناور ایران، میتوانند دریافت نمایندگی شرکت مدیریت پروژه نیروگاههای سولار را درخواست کرده و علاوهبر کسب درآمد پایدار، سهم موثری در آبادانی، ایجاد اشتغال و درآمدزایی در منطقه خود داشته باشند.
- شرکت مدیریت پروژه نیروگاههای سولار از زمان انعقاد تفاهمنامه تا زمان اجرا و در طول زمان بهرهبرداری از پروژه، به مدت ۲۰ سال همراه متقاضیان احداث نیروگاههای خورشیدی خواهد بود.
- نمایندگان شرکت مدیریت پروژه نیروگاههای سولار، علاوهبر مسئولیتهای خود مبنی بر نصب و راهاندازی و پشتیبانی ۲۰ ساله از نیروگاهها، با معرفی پروژههای جدید میتوانند به میزان مشخصی در سود حاصله از پروژهها، سهیم باشند.
- آموزش شیوههای بازاریابی و جذب مشتری و همچنین بیان قوانین و نکات فنی اجرای پروژهها به نمایندگان، برعهده شرکت مدیریت پروژه نیروگاههای سولار است.
- نمایندگان برای یافتن بازار هدف و جذب مشتریان میتوانند از راهنمایی و مشاوره رایگان شرکت مدیریت پروژه نیروگاههای سولار برخوردار شوند.
- برگزاری آیین افتتاحیه دفتر نمایندگی، طراحی فضای داخلی آن منطبق با هویت سازمانی شرکت، طراحی و نصب تابلوی سردر، تهیه اقلام تبلیغاتی، اوراق و تجهیزات اداری و معرفی نماینده به مشتریان و همکاران و نهادهای مرتبط، از خدمات ارائهشده شرکت مدیریت پروژه نیروگاههای سولار به نمایندگان خود است.
مسئولیت نمایندگان شرکت مدیریت پروژه نیروگاههای سولار:
- بازاریابی، بازارسازی و فرهنگ سازی در جهت استفاده از انرژی سولار و انرژیهای پاک براساس هنجارهای منطقه از مسئولیتهای نمایندگان شرکت مدیریت پروژه نیروگاههای سولار است.
- متقاضیان اخذ نمایندگی و عاملیت فروش باید نسبت به جذب نیروی مجرب فنی، بازاریابی و متصدی امور دفتری، اقدامات لازم را به عمل آورند.
- برگزاری جلسات و سمینارهای اعلامشده از سوی شرکت و تعامل و همکاری با ارگانهای ذیربط.
- ثبتنام متقاضیان نیروگاههای خانگی باتوجهبه استانداردهای ارائهشده توسط شرکت در کارتابل مخصوص ثبتنام و انجام امور اداری مربوطه در فرایند اخذ مجوز احداث نیروگاه.
- انجام خدمات O&M براساس پروتکل اجرایی ستاد مرکزی درباره نیروگاهها در دوران بهرهبرداری.
- کنترل سامانه اورژانس انرژی برای پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی در نیروگاهها (سامانه اورژانس تولید و بهینه سازی انرژیهای نوین که به نام اپلیکیشن ساتبان شناخته میشود، مزیت انحصاری و ویژه شرکت مدیریت پروژه نیروگاههای سولار در بخش خدمات و پشتیبانی است. این سامانه، ثبت و اختراع شرکت مدیریت پروژه نیروگاههای سولار است که برای نخستین بار روی یک سرور داخلی فعال شده و خدمات لحظه ای تعمیر و نگهداری و از همه مهمتر مانیتورینگ لحظهای نیروگاه را برای کاربر فراهم میکند.
این سامانه بهطور همزمان میتواند در اختیار سرمایه گذار، نماینده و کارشناسان شرکت مدیریت پروژه نیروگاههای سولار قرار بگیرد تا عملکرد نیروگاه از هر سه نقطه کنترل شود. هر اختلالی که در روند کار نیروگاه پیش بیاید، در لحظه برای هر سه کاربر اخطار صادر میکند تا کارشناسان بهصورت حضوری، بدون اتلاف وقت، مشکل را رفع نمایند.)
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت مدیریت پروژه نیروگاه های سولار میتوانند به سایت مراجعه و برای اخذ نمایندگی ازطریق لینک اقدام نمایند یا با شماره ۰۲۱۶۲۸۲۵۶۵۶ تماس بگیرند.
برای اطلاع از اخبار مرتبط نیز میتوانید اینستاگرام شرکت مدیریت پروژه نیروگاه های سولار را دنبال کنید.
نظرات