دکترتو ؛ ساده‌ترین راه نوبت‌گیری از پزشک

سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
برای یافتن پزشک موردنظر در تهران از جست‌وجوی پیشرفته دکترتو استفاده کنید و با انتخاب پزشک مناسب در کوتاه‌ترین زمان نوبت بگیرید.
تبلیغات

فراگیر شدن تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت، نحوه‌ی تعامل ما با جهان را تا حد زیادی تغییر داده است. بااین‌حال، هنوز روند درمان و ارتباط پزشک و بیمار به شکل سنتی باقی مانده است. دکترتو با هدف بهره بردن از امکانات تکنولوژی در راستای ایجاد تحولی مثبت در حوزه‌ی سلامت، فعالیت خود را آغاز کرد.

دکترتو چیست؟

دکترتو ساده‌ترین راه نوبت دهی اینترنتی پزشکان است. دکترتو تلاش می‌کند در فضای درمانی کشور امکاناتی ایجاد کند تا پزشکان متخصص و متعهد را در محیطی مملو از احترام و اعتماد درکنار شهروندان قرار دهد.

چشم‌انداز دکترتو، ایجاد الگویی منحصربفرد، پویا و خلاق است تا شهروندان را در ارتباط با بهترین پزشکان متخصص و متعهد قرار دهد و دانش و تجربه روز پزشکی و درمانی را برای سلامت آن‌ها به خدمت گیرد.

نوبت گیری اینترنتی از دکتر

اولین قدم برای ارتباط بهتر پزشک و بیمار، یافتن پزشک مناسب و نوبت‌گیری در کوتاه‌ترین زمان است. در روش سنتیِ نوبت‌گیری مجبوری هستیم شماره تلفن مطب پزشک را پیدا کنیم؛ بعد از تلاش بسیار، با منشی صحبت کنیم و درنهایت هم انتخاب چندانی برای زمان نوبت‌گیری نداریم و مجبوری هستیم از بین زمان‌های محدودی که منشی پیشنهاد می‌کند، یکی را انتخاب کنیم. گاهی حتی پس از پیگیری‌های مکرر تلفنی نتیجه‌ای نمی‌گیریم و مجبوری هستیم برای گرفتن نوبت، راه طولانی تا مطب را طی کنیم.

دکترتو فرایند دشوار نوبت گیری از پزشک را ساده می‌کند. به کمک سایت دکترتو به‌راحتی می‌توانید از پزشک مورد نظر خود، به‌صورت اینترنتی نوبت بگیرید. حتی اگر پزشک خوبی را نمی‌شناسید و برای مثال می‌خواهید در تهران یک پزشک مناسب پیدا کنید، می‌توانید فهرست بهترین پزشکان تهران را ببینید، از جست و جوی پیشرفته دکترتو استفاده کنید و با انتخاب پزشک مناسب در کوتاه‌ترین زمان نوبت بگیرید.

هر پزشک در سایت دکترتو، پروفایل شخصی خود را دارد. در این پروفایل اطلاعات کامل و به‌روز مطب پزشک، بیوگرافی دکتر، مقالات، ویدیوهای اختصاصی و فهرست نوبت‌ها قرار دارد. با مراجعه به پروفایل پزشک در سایت دکترتو می‌توانید اطلاعات مناسبی درباره پزشک کسب کنید و با انتخاب زمان مورد نظر به‌راحتی نوبت خود را ثبت کنید.

مزیت نوبت گیری اینترنتی از دکترتو

  • مشاهده اطلاعات کامل و به روز پزشک و آدرس و تلفن مطب دکتر
  • مشاهده تمام نوبت‌های آزاد پزشک در ماه و نوبت‌گیری در زمان مناسب
  • قابلیت فیلتر کردن پزشکان براساس مکان، زمان، تخصص، بیمه، جنسیت
  • امکان نوبت‌گیری از پزشک در هر ساعت از شبانه‌روز
  • اطمینان از حضور پزشک در زمان مراجعه
  • قابلیت ایجاد تیم درمانی و دسترسی سریع‌تر به پزشکان محبوبتان

جست‌وجوی پزشک براساس موقعیت مکانی

یکی از بهترین قابلیت‌های دکترتو امکان جست و جو بین پزشکان براساس فیلتر موقیت مکانی است. به کمک این جست و جوی پیشرفته به‌راحتی می‌توانید بهترین پزشکان شهرهای مختلف را مشاهده کنید.

حضور پزشکان با تخصص‌های مختلف در دکترتو

پزشکان در دکترتو با تخصص‌های مختلفی حضور دارند تا شما بتوانید در هر تخصص پزشک مناسبی بیابید و اینترنتی نوبت بگیرید. ترکیب فیلتر تخصص پزشکان با موقعیت مکانی کمک می‌کند تا بتوانید پزشکان یک شهر مشخص را در آن تخصص ببینید.

یافتن پزشک براساس بیمه

یکی از عوامل مهم برای انتخاب پزشک بیمه است. شما به کمک فیلتر بیمه در سایت دکترتو می‌توانید پزشکانی که بیمه شما را می‌پذیرند بیابید.

 یافتن پزشک براساس زمان

هنگامی که برای ثبت نوبت با مطب دکتر تماس می‌گیرید، معمولا منشی تنها چند زمان محدود را به شما پیشنهاد می‌دهد. اما به کمک فیلتر زمان در سایت دکترتو به‌راحتی می‌توانید در روزی که برایتان مناسب‌تر است، از پزشک نوبت بگیرید.

doctoreto

سامانه دکترتو برای پزشکان

شاید تا چند سال پیش که اینترنت تا این اندازه در دسترس همه نبود، قابلیت نوبت‌دهی اینترنتی مطب پزشک چندان کاربردی نداشت. اما امروز امکان نوبت گیری اینترنتی از پزشک نه‌تنها یک امکان خوب است، بلکه نیاز اساسی هر مطب محسوب می‌شود.

پزشکان با عضویت در سایت دکترتو می‌توانند به‌سادگی نوبت‌دهی اینترنتی مطب خود را فعال کنند تا بیمارانشان از هر نقطه‌ی ایران نوبت بگیرند. سامانه دکترتو علاوه‌بر نوبت دهی آنلاین، سیستم مدیریت مطب و نوبت‌ها را هم برای پزشک فراهم می‌کند. مخصوصا که با افزایش تعداد بیماران، ضرورت مدیریت بهتر نوبت‌ها بیشتر حس می‌شود.

علاوه‌بر تمام این‌ موارد، پزشکان با عضویت در دکترتو به جمع پزشکان دیگر می‌پیوندند و می‌توانند بدون نگرانی برای طراحی و مدیریت سایت، یک صفحه‌ی شخصی حرفه‌ای در اینترنت داشته باشند. حضور در دکترتو فرصتی است تا دکتر بتواند ارتباط مستقیم و بهتری با بیماران خود برقرار کند.

مزیت عضویت پزشکان در دکترتو

  • راه‌اندازی نوبت دهی اینترنتی مطب‌
  • امکان راه‌اندازی نوبت‌دهی اینترنتی برای چند مطب مختلف پزشک
  • امکان باز کردن نوبت اینترنتی در روزها و ساعت‌های مختلف
  • امکان لغو نوبت‌های گرفته‌شده در شرایط اضطراری
  • حضور فعال در اینترنت و صفحه اول گوگل
  • قابلیت قرار دادن ویدئو، مقالات، عکس و بیوگرافی پزشک

نوبت دهی اینترنتی؛ قابلیتی مناسب برای پزشک و بیمار

نوبت‌دهی اینترنتی مطب یک قدم مهم برای برقراری ارتباط بهتر پزشک و بیمار است. نوبت دهی آنلاین مطب از طرفی دسترسی به پزشک را برای شهروندان ساده‌تر می‌کند و از طرف دیگر این امکان را به پزشک می‌دهد تا نوبت‌های مطب خود را بهتر مدیریت کند.

سایت دکتر تو امکان نوبت دهی آنلاین مطب پزشکان را به بهترین و ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات