تخفیف ویژه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری در نورنگار

دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بازارچه رمضان نورنگار به رسم هر سال، در آخرین هفته ماه رمضان برگزار خواهد شد. فروش ویژه ماه محصولات این شرکت در روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ خرداد برگزار می‌شود.
تبلیغات

مجموعه نورنگار در سال ۱۳۸۱ با هدف تهیه و توزیع تجهیزات، لوازم جانبی و خدمات پس از فروش لوازم عکاسی و فیلم‌برداری تأسیس شد. نورنگار در طول سالیان اخیر فعالیت خود توانسته است با تکیه به خلاقیت و توانمندی پرسنل کوشای خود به موفقیت‌های قابل‌توجهی دست یابد.

شعار کارکنان نورنگار عبارت است از: هدف از فروش، کمک به دیگران در به‌دست‌آوردن احساس خوشایندی است که می‌خواهند از خریدشان داشته باشند، و این تفکر تعیین‌کننده سیاست کلی نورنگار است.

 به همین دلیل این مجموعه موفق شده است با به‌کارگیری شیوه‌هایی که درنهایت منجر به رضایت مشتریان می‌شود، در جهت تهیه اقلام موردنیاز عکاسان و فیلم‌برداران اقدامات مؤثری انجام داده و از این طریق به اعتبار قابل‌توجهی دست یابد.

تهیه و توزیع طیف گسترده‌ای از تجهیزات عکاسی‌، عملاً نورنگار را به مرکزی تبدیل کرده که قادر است تمام نیازهای مشتریان را در اسرع وقت تهیه و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار آنان بگذارد.  

نورنگار سعی کرده با برگزاری رویدادهای فرهنگی و جشنواره های تخفیفی ارتباط بیشتری با مشتریان خود برقرار کند.

بازارچه رمضان نورنگار یکی از این رویدادهای تخفیفی است که هر سال با استقبال زیادی رو‌به‌رو می‌شود.

نورنگار - noornegar

مشتریان در مدت سه روزه این بازارچه می‌توانند محصولات را با قیمت خرید تهیه کنند. در تاریخ نهم خرداد از شعبه بهار، یازده خرداد از شعبه جمهوری و روزهای نهم، دهم و یازدهم خرداد از وب‌سایت نورنگار تمامی محصولات را به قیمت خرید تهیه کنند.

آدرس شعبه بهار: تهران، خیابان انقلاب، ابتدای خیابان بهار جنوبی، پلاک ۱۳، فروشگاه نورنگار  -  تلفن: ۷۷۶۱۷۱۷۰ -۰۲۱

آدرس شعبه جمهوری: تهران، خیابان جمهوری، نبش شیخ‌هادی، پاساژ علاءالدین ۲، طبقه همکف واحد ۲۳  - تلفن: ۶۶۳۴۳۸۲۹-۰۲۱

آدرس سایت نورنگار‌:  WWW.NOORNEGAR.COM

بازارچه رمضان با سابقه ۱۱ سال برای تمام مخاطبان نورنگار رویدادی آشنا به حساب می‌آید، بسیاری از خریداران محصولات عکاسی و فیلم‌برداری پیگیر فروش ویژه ماه مبارک رمضان هستند تا بتوانند کالاهای مدنظر خود را با تخفیف های بالایی خریداری کنند.

افراد می‌توانند با خرید از این بازارچه از هدایای زیر هم بهره‌مند شوند:

  • ۱۰ درصد تخفیف برای شرکت در کلاس های آموزشی آکادمی نورنگار
  • همچنین یک جلسه آموزش منو برای کسانی که دوربین خریداری می‌کنند
  • ۱۰ درصد تخفیف آفیش آتلیه با تجهیزات کامل برای عکاسی تبلیغاتی، مدلینگ و صنعتی

همچنین کسانی که پست بازارچه رمضان در پیج اینستاگرامی @NOORNEGAR را به‌صورت پست یا استوری بگذارند و پیج نورنگار را تگ کنند، در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند و می‌توانند کارت حافظه سندیسک برنده شوند.

نورنگار - noornegar

محمد فروغی، مدیرعامل نورنگار، مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری بازارچه رمضان دانست و تصریح کرد: «سعی می‌شود در دوره‌های زمانی مشخص در مناسبت‌های مختلف با برگزاری جشنواره‌‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.»

اگر قصد خرید تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری یا لوازم جانبی مانند کیف، پایه و... دارید، بازارچه رمضان نورنگار را در تاریخ های ۱۰،۹ و ۱۱ خرداد فراموش نکنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات