فریت بار یا جریمه اضافه بار؛ کدام به‌نفعتان است؟

دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر مسافر هستید یا می‌خواهید برای دوستان و آشنایان محموله‌ای بفرستید، فریت بار موضوعی است که بهتر است به آن توجه کنید.
تبلیغات

هنگام مهاجرت یا مسافرت مسئله‌ی اضافه‌بار از آن مسائلی است که برای بیشتر افراد مشکل ایجاد می‌کند. فریت بار به‌عنوان راه‌‌حل می‌تواند به شما کمک کند از جریمه‌ی گزاف به‌دلیل اضافه‌بار و سوءاستفاده ایرلاین خلاص شوید.

هزینه‌ی اضافه‌بار مسافری چقدر است؟

فرض کنیم شما در فرودگاه هستید و می‌خواهید هرچه‌زودتر بار خود را تحویل دهید و کارت پرواز بگیرید. در این موقعیت، چگونه می‌توانید متوجه شویدچقدر بار همراه خود حمل می‌کنید یا درصورت داشتن اضافه‌بار مسافری، چقدر جریمه باید برایش به شرکت هواپیمایی پرداخت کنید؟ در این وضعیت، مجبورید هرچه ایرلاین به شما می‌گوید گوش کنید و جریمه را بپردازید. آیا حمل اضافه‌بار برای شما مقرون‌به‌صرفه است یا راه دیگری نیز با هزینه‌ی کمتر برای حمل بار هوایی خود می‌شناسید؟ اینجا است که فریت یار به‌عنوان شرکت خدمات هوایی بار سفیران، می‌تواند «فریت بار مسافری» را پیشنهاد دهد.

هزینه‌ی فریت بار مسافری چگونه محاسبه می‌شود؟

 تعریف فریت بار مسافری 

فریت بار (فریت مسافری) به حمل بار هوایی مسافران و مهاجران با هزینه‌ی بسیار کمتر از جریمه‌ی اضافه‌بار مسافری گفته می‌شود که در قسمت بار فرودگاه (خدمات بار فرودگاه) انجام می‌شود. شرکت سفیران می‌تواند با حضور در منزل شما و بسته‌بندی لوازم منزل یا اضافه‌بار مسافری شما و نیز حمل بار به فرودگاه مبدأ و انجام امور گمرکی، به حفظ منافع شما کمک کند.

هزینه‌ی فریت بار درمقایسه‌با جریمه‌های اضافه‌بار شرکت‌های هواپیمایی بسیار ناچیز و تعرفه‌ی حمل بار هوایی به‌صورت فریت مسافری برای مسافران و مهاجران مقرون‌به‌صرفه است. برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی فریت بار مسافری حتما مقاله‌ی راهنمای جامع فریت بار مسافری را مطالعه کنید.

حمل بار هوایی از فرودگاه‌های ایران 

در‌صورتی‌که به فریت‌کردن بار خود به مقاصد مختلف نیاز دارید، می‌توانید از خدمات شرکت سفیران در فرودگاه‌های مختلف ایران از جمله فرودگاه امام‌ خمینی، فرودگاه شیراز، فرودگاه مشهد، فرودگاه اصفهان، فرودگاه اهواز و فرودگاه بندرعباس استفاده کنید. این شرکت برای حفظ منافعتان، اولویت حمل هوایی بار شما را قیمت تمام‌شده‌ی حمل در نظر می‌گیرد. در‌این‌صورت، حمل بار هوایی شما با نازل‌ترین قیمت و بهترین بسته‌بندی تخصصی برای حمل هوایی از قسمت بار فرودگاه امام خمینی به بهترین شکل و سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد گرفت.

کاهش هزینه‌ی فریت بار به‌وسیله‌ی شرکت سفیران

اگر پرواز مدنظر شما از فرودگاه‌های ذکرشده انجام نگیرد یا اینکه سرویس دلخواهتان از قسمت بار فرودگاه امام خمینی (خدمات بار فرودگاه امام خمینی) با قیمت ارزان‌تری انجام گیرد، این شرکت با در اولویت قراردادن حفظ منافع شما و به‌منظور کاهش هزینه‌های حمل توسط فرستنده‌ی کالا، بار شما را به‌صورت هوایی یا زمینی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی (خدمات بار فرودگاه امام خمینی) و با کمترین قیمت ممکن به مقصد دلخواه شما انتقال خواهد داد.

شرکت سفیران می‌تواند شما را در امر فریت بار به اقصی نقاط دنیا و به بهترین نحو یاری کند. برای مثال، کارشناسان مجرب این شرکت شما را در فریت بار به انگلیس، فریت بار به آمریکا، فریت بار به کانادا، فریت بار به سوئد، فریت بار به استرالیا و سایر مقاصد مهاجرتی دلخواهتان به بهترین شکل و با مقرون‌به‌صرفه‌ترین هزینه و از تمامی‌ فرودگاه‌های ایران یاری می‌کنند.

شرکت سفیران نماینده‌ی ایرلاین‌های معتبر دنیا

سفیران نماینده‌ی هواپیمایی ایران‌ ایر، هواپیمایی ماهان، هواپیمای قطر، هواپیمایی عمان‌ ایر، هواپیمایی کویت، هواپیمایی بریتیش ایر ویز، هواپیمایی لوفت هانزا، هواپیمایی العربیه، هواپیمایی ترکیش، هواپیمایی امارت، هواپیمایی KLM، هواپیمایی ایر فرانس، هواپیمایی فلای دبی، هواپیمایی اتریش، هواپیمایی اطلس جت، هواپیمایی پگاسوس و ... در ایران است. این شرکت می‌تواند از ظرفیت موجود در قسمت بار هواپیمایی‌های ذکرشده فریت بار شما را در اسرع وقت و کمترین هزینه به مقصد مدنظرتان برساند. درصورت نیاز به بررسی هزینه‌ی فریت بار خود، با شرکت سفیران تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات