معرفی شرکت پاک سرویس

چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
این روزها خدمات مشتریان یکی از مهم‌ترین دغدغه های مصرف‌کنندگان در تمام صنایع به‌خصوص در لوازم خانگی با دوام است.
تبلیغات

شرکت پاک سرویس، به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه - برند پاکشوما با ماهیت خدمات پس از فروش، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ به‌عنوان یکی از شرکت‌های اقماری گروه پاکشوما آغاز کرد و  با ساختار مستقل در سال ۱۳۹۲ برند آن به ثبت رسید.

هم‌اکنون این شرکت، با به‌کارگیری بیش از ۷۰۰ مرکز خدمات به‌عنوان یکی از گسترده‌ترین مراکز خدمات پس از فروش لوازم خانگی، تمام استان‌های ایران را به‌خوبی پوشش می‌دهد.

شرکت پاک سرویس درنهایت چالاکی، پس از تماس مصرف‌کنندگان نهایی با مرکز خدمات، حداکثر طی یک ساعت با مشتری تماس می‌گیرد. در صورت عدم رفع مشکل ازطریق آموزش تلفنی، تیم سرویس حداکثر طی ۲۴ ساعت به محل مشتری مراجعه می‌کند.

شایان ذکر است که در سال ۱۳۹۷، شاخص رضایتمندی مشتری توسط مؤسسه تحقیقات بازار بین‌المللی SPM اندازه‌گیری شده و میزان آن ۷۸.۶% است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از کالاهای گروه پاکشوما با خدمات پاک سرویس شامل برندهای پاکشوما، کرال، جنرال آدمیرال، کروپ، کندی، زیرووات و مایدیا به‌صورت مستقیم با شماره تلفن پاکشوما سنتر (۰۲۱۸۸۵۳۷۵۳۸) تماس حاصل کرده یا به سایت این شرکت به آدرس www.pakshomacenter.com مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات