خرید یا اجاره آپارتمان در جردن؛ مرکز تجمع کسب‌‌وکارها

یک‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر قصد دارید در محله‌ی جردن تهران آپارتمان بخرید یا اجاره کنید، می‌توانید از مشاوران املاک دلتا برای جست‌وجوی ملک دلخواهتان کمک بگیرید.
تبلیغات

 اگر قصد خرید خانه در تهران یا اجاره‌ی آپارتمان را دارید، محله‌ی جردن می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. جردن، بلوار آفریقا یا همان نلسون ماندلا خیابانی در پایتخت است که این روزها به‌لطف جای‌گرفتن بسیاری از کسب‌و‌کارها و اداره‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها برای زندگی است.

قبل از خرید آپارتمان در جردن باید بدانید خیابان جردن، بلوار آفریقا یا نلسون ماندلا خیابانی در شهر تهران است که از دیرباز به‌عنوان یکی از بهترین مناطق برای سکونت شناخته می‌شد. این بلوار که امروزه با عنوان نلسون ماندلا نام‌گذاری شده، بیشتر با نام خیابان جردن شناخته می‌شود که به‌افتخار ساموئل مارتین جردن، بانی دبیرستان البرز و آموزشکده‌ی دخترانه‌ی آمریکایی تهران، نام‌گذاری شده بود. این خیابان که در موازات خیابان ولی‌عصر(عج) قرار دارد، از میدان آرژانتین آغاز و پس از عبور از بزرگ‌راه رسالت و مدرس، به فرشته ختم می‌شود.

امتداد این بلوار به‌موازات خیابان‌های گاندی و ولی‌عصر(عج) درکنار تلاقی آن با بلوار میرداماد باعث شده جردن از موقعیت مناسبی برخوردار باشد.

دلتا

هرچند تا دو دهه‌ی پیش، جردن محلی مناسب برای زندگی شناخته می‌شد؛ اما تغییرات صورت‌گرفته در این خیابان باعث شده امروزه، جردن به محلی برای تجمع کسب‌وکارهای مختلف تبدیل شود؛ ازاین‌رو، اهمیت جردن برای سکونت بیش‌ازپیش پررنگ شده است؛ چراکه نزدیک‌بودن به محل کار برای افراد شاغل در شرکت‌ها و مؤسسه‌های فعال در این خیابان موجب سهولت رفت‌وآمد می‌شود.

البته دراین‌بین، نباید از توجه ویژه‌ی کسب‌وکارها به این خیابان نیز چشم‌پوشی کرد. کسب‌وکارها اجاره آپارتمان در جردن را انتخابی هوشمندانه می‌دانند؛ زیرا یکی از مکان‌های اصلی محسوب می‌شود. همین تراکم باعث شده خرید آپارتمان در جردن نیز به‌عنوان سرمایه‌گذاری پرسود در این منطقه به‌نظر برسد.

جردن با وجود میزبانی از انواع برج‌ها و ساختمان‌های جدید چندین‌طبقه، از وجود خانه‌هایی با معماری قدیمی نیز بهره می‌برد که هم برای استقرار کسب‌وکار و هم برای زندگی گزینه‌‌ی بسیار ایده‌آلی است.

همین توجه ویژه‌ی کسب‌وکارها و مردم برای انتخاب این خیابان باعث شده جست‌وجوی ملک در این بلوار اهمیت بیشتری بیابد. دلتا با اشراف به این موضوع شعبه‌ای مخصوص خیابان جردن تدارک دیده تا متقاضیان ملک در این خیابان به‌راحتی بتوانند از مشاوره‌ی این مؤسسه استفاده کنند. حال آنکه نباید املاک دلتا و امکان جست‌وجوی آنلاین در این وب‌سایت را فراموش کرد.

دلتا

اگر صرفا قصد خرید خانه ندارید، به مجله دلتا سر بزنید

دلتا با سابقه‌ی فعالیت ۴۰ ساله درزمینه‌ی املاک، از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در حوزه‌ی آنلاین آغاز کرده است. املاک دلتا در‌حال‌حاضر پلتفرمی تخصصی در حوزه‌ی نمایش و واردکردن آگهی املاک دارد که روزانه میزبان بیش از صدها آگهی درزمینه‌ی خرید یا اجاره‌ی آپارتمان است که کاربران عادی و آژانس‌های املاک همکار دلتا ثبت می‌کنند. املاک دلتا درکنار فراهم‌آوردن پلتفرمی برای ثبت آگهی ملکی، با انتشار مجله‌ی دلتا، اخبار و تحلیل وضعیت حوزه‌ی املاک و مستغلات را نیز ارائه می‌دهد.

وب‌سایت دلتا علاوه‌بر اینکه محلی برای واردکردن آگهی‌ و جست‌وجوی ملک است، به‌عنوان مجله‌ای خبری و تحلیلی نیز ایفای نقش می‌کند. در این وب‌سایت، می‌توان درکنار اخبار و گزارش در حوزه‌ی مسکن و املاک، اطلاعات کاربردی در حوزه‌هایی نظیر معماری و دکوراسیون منزل و نکات حقوقی ملکی و هزاران حوزه‌ی دیگر نیز مشاهده کرد.

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

به‌غیر از خرید یا اجاره‌ی خانه یا آپارتمان در جردن و دیگر شهرها، می‌توانید مجله‌ی دلتا را بخوانید که درباره مسائل حقوقی، سلامتی، دکوراسیون منزل، گردشگری و دیگر حوزه‌ها مطالب ارزشمندی دارد. همچنین، می‌توانید از اشتراک رایگان مجله‌ی دلتا بهره‌مند شوید.

ارائه‌ی مشاوره‌ی تلفنی برای خرید ملک در جردن

یکی دیگر از خدماتی که املاک دلتا را با رقبا متمایز می‌کند، ارائه‌‌ی خدمات مشاوره‌ای آژانس‌های دلتا به‌صورت تلفنی است. کاربران دلتا برای اینکه بهترین نتیجه‌ی ممکن را در مواردی نظیر اجاره‌ی آپارتمان در تهران یا ثبت آگهی خود به‌دست آورند، می‌توانند به‌صورت رایگان با برقراری تماس با شماره‌تماس ۰۲۱۸۶۸۶، از کارشناسان دلتا مشاوره‌ی تلفنی بگیرند.

دلتا نه‌‌تنها درزمینه‌ی انتخاب خانه یا آپارتمان، بلکه در موارد حقوقی نیز مشاورانی دارد که به‌رایگان به کاربران این سرویس اطلاعات ارائه می‌کنند. اهمیت وجود مشاوران حقوقی زمانی پررنگ‌تر می‌شود که امروزه کلاه‌برداری‌های ملکی بیش از هر زمان دیگری، خریداران و فروشندگان را تهدید می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات