موفقیت در آزمون های استخدامی را با ای سوال تجربه کنید

پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
ای ­‌سوال مرجع سوالات استخدامی و ارائه دهنده آخرین اخبار استخدام در کشور با سابقه فعالیت از سال ۱۳۹۰، دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
تبلیغات

امروزه قطعا موفقیت در یک آزمون استخدامی از هر زمان دیگری سخت‌تر شده است، تعداد زیاد شرکت‌کننده و البته تعداد محدود نیرویی که به جذب ادارات و ارگان‌های دولتی در خواهند آمد سبب می‌شود تا کار شما به‌عنوان یک داوطلب سخت‌تر از گذشته باشد.

اما این همه داستان نیست و شما می‌توانید با مطالعه این مقاله یک قدم از رقبای خود جلوتر بوده و به موفقیت در رقابت پبش رو نزدیک‌تر شوید.

چگونه می‌توان در یک آزمون استخدامی موفق بود؟

بدون شک اینکه شما چگونه خود را محیای رقابت با دیگر شرکت‌کنندگان در یک آزمون می‌کنید بسیار حائز اهمیت است، در روند این آماده ­سازی اما اینکه چه منابع و نمونه سوالات استخدامی را مطالعه و مرور می‌کنید از هر چیز دیگری مهم‌تر و حساس‌تر است.

ای سوال به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین وب‌سایت‌های استخدامی کشور که از سال ۱۳۹۰ کار خود را به‌عنوان ارائه دهنده منابع آزمون‌های استخدامی آغاز کرد همواره در تلاش است تا با ارتقاء سطح کیفی محصولات و منابع منتشر شده کمک کند تا داوطلبانی که برای تهیه منابع خود این وب‌سایت را انتخاب می‌کنند کمترین کمبود را در مسیر آماده‌سازی خود برای یک رقابت علمی احساس کنند.

انتشار کامل ترین سوالات استخدامی سال‌های گذشته در بخش‌های عمومی و تخصصی، ارائه بهترین و بهینه ترین جزوات رشته های مختلف درکنار تقدیم اصل سوالات آزمون‌های استخدامی سال‌های قبل همه و همه کمک خواهد کرد تا داوطلبان و خریداران ای سوال بتوانند به بهترین شکل ممکن در زمانی‌که خیلی هم کافی نیست به بالاترین سطح از آمادگی علمی دست یابند.

زمانی محدود و سوالی بزرگ برای داوطلبان آزمون‌های استخدامی

بزرگ‌ترین سوالی که ذهن هر داوطلب آزمون استخدامی را به خود مشغول می‌کند این است که برای موفقیت در این رقابت چه بخوانم و مطالعه چه منابعی می‌تواند به من در رسیدن به نفرات برتر کمک کند؟

ما به‌عنوان پایگاهی که توانسته‌ایم در این مدت در بیش از ۱۰۰ آزمون استخدامی درکنار داوطلبان باشیم تجربه‌ای بس گران‌بها را در انتشار مجموعه سوالات استخدامی خود به این منابع تزریق می‌کنیم.

اینکه برای یک داوطلب رشته حسابداری مطالعه کدام منابع و سوالات می‌تواند او را به موفقیت برساند چیزی نیست که بدون تجربه کافی قابل درک باشد اما ای سوال بدون شک با این همه سال تجربه می‌تواند یک مشاور قابل اتکا و مطمئن محسوب شود.

کیفیت رمز ماندگاری ماست

از سال ۱۳۹۰ که کار خود را به‌عنوان بانک نمونه سوالات استخدامی آغاز کرده‌ایم تنها دغدغه ما حفظ و ارائه بالاترین کیفیت ممکن بوده و به همین جهت است که اکنون پس از گذشت این همه سال هنوز هم یکی از نخستین انتخاب‌های داوطلبان برای تهیه منابع مطالعاتی هستیم.

برای مثال شما به سوالات استخدامی آموزش و پرورش ما نگاهی بیاندازید، مگر می‌توان این حجم از نمونه سوالات و جزوات را یکجا در قالب یک بسته آن هم با این قیمت مناسب در جایی دیگر که همه نمادها و اعتبارات لازم را کسب کرده و محصول خود را گارانتی می‌کند یافت؟

یا محتویات سوالات استخدامی دستگاه‌های اجرایی را مطالعه کنید، دفترچه‌های دوره‌های گذشته آزمون‌های فراگیر دولتی درکنار سوالات و جزوات مهم ۱۰ سال اخیر و سوالات پیشنهادی ای سوال همه و همه می‌تواند به بهترین شکل ممکن شما را برای آزمون بعدی اجرایی آماده کند.

فعالیت‌های ای سوال از سال ۱۳۹۰ تاکنون:

  • حضور در کلیه آزمون‌های استخدامی و ارائه بسته‌های تخصصی تمامی رشته‌ها
  • ارائه دفترچه‌های استخدامی سال‌های گذشته تمامی آزمون ها
  • ارسال پستی محصولات به سراسر کشور
  • مشاوره رایگان به کلیه خریدارانی که با ما ارتباط برقرار کرده‌اند
  • پشتییبانی دائمی محصولات ارائه شده
  • ارائه بخش پیگیری خرید و دانلود محصولات در خود سایت به‌صورت دائمی
  • دریافت نماد اعتماد دو ستاره و لوگوی ساماندهی

ای سوال و رسالتی که همچنان ادامه دارد ...

بدون حفظ و ارتقاء کیفیت و همچنین جلب رضایت دائمی مشتریان هیچ فعالیتی نخواهد توانست به حضور خود در عرصه‌ی رقابت ادامه داده و حضور خود را در دنیای تجارت کنونی تداوم بخشد. ما موفقیت و رشد خود را در موفقیت و کامیابی شما می‌دانیم و هیچگاه این دو بخش را از یکدیگر جدا ندیده و نخواهیم دید.

مدیریت و تیم علمی ای سوال همواره آماده دریافت پیشنهاد‌ها مخاطبان خود بوده و برای بالا بردن کیفیت همواره و بی‌وقفه به تلاش خود ادامه خواهند داد تا انشالله هیچ خریداری از ما ناراضی نباشد.

بخش‌های تماس با ما و شماره‌های دائمی پشتیبانی همواره آماده دریافت نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقادات سازنده شما خوبان است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات