منزل مبله در شیراز با شیرازروم

چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
بهترین خانه‌ها و آپارتمان های مبله را از سایت شیرازروم انتخاب کنید و باتوجه‌به قیمت‌های مناسب و امکانات کامل آن‌ها اقامتی فراموش‌نشدنی را در شیراز تجربه کنید.
تبلیغات

شیراز، مرکز استان فارس و یکی از شهرهای زیبا و تاریخی ایران است. محبوبیت شیراز به‌دلیل وجود آثار تاریخی، آرامگاه شاعران بزرگ، باغ‌های زیبا و غذاهای خوشمزه آن است.

آثار تاریخی و فرهنگی زیادی در شیراز دیده می‌شود که همگی یادگاری از گذشته ایران هستند؛ مانند ارگ کریم خان زند، عمارت شاپوری، حمام وکیل، مسجد وکیل، بازار وکیل، عمارت کلاه فرنگی، خانه‌ی زینت الملوک و ... همچنین آثار تاریخی بسیاری نیز در نزدیکی این شهر خاطره‌انگیز وجود دارد؛ مثل نقش رستم، تخت جمشید، پاسارگاد و مقبره کوروش. تمامی این مکان‌ها، از تخت جمشید گرفته تا خانه زینت الملوک، دارای زیبایی و شکوه ویژه‌ای هستند و هرکدام خاطرات زیادی را از گذشته و اتفاقات تلخ و شیرین آن دوران در دل خود جای داده‌اند.

شیراز تور

آستان مقدس شاهچراغ، برادر امام رضا (ع) در این شهر واقع شده است که هر ساله افراد زیادی برای زیارت آن به شیراز سفر می‌کنند.

شیراز مناطق گردشگری زیادی دارد؛ مانند باغ‌های ارم و نارنجستان، آرامگاه شاعران بزرگی چون سعدی، حافظ و خواجوی کرمانی. شما می‌توانید در هر کدام از این مکان ها ساعت ها بنشینید و گذر زمان را احساس نکنید. آرامشی که با خواندن اشعار این شاعران بزرگ درکنار آرامگاهشان به دست می‌آید، وصف‌ناشدنی است و فقط باید از نزدیک این احساس را تجربه کرد.

شیراز دارای غذاها و خوراکی‌های خوشمزه است. یکی از شیرینی‌های خوشمزه این شهر مسقطی است که خانواده‌های شیرازی درکنار چای با آن از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. غذاهای معروف شیرازی شامل کلم پلو، کوفته شیرازی، آش سبزی و غذاهای خوشمزه دیگر است. درکنار این غذاها، سالاد شیرازی و ترشی بنه به سفره شیرازی‌ها رنگ و لعاب دیگری می‌دهد. همچنین از دسرهای خوشمزه شیراز می‌توان به رنگینک اشاره کرد که با خرمای اعلاء استان فارس درست می‌شود.

شیراز دارای طبیعتی فوق‌العاده است. توصیه می‌کنیم از مکان‌هایی مانند آبشار مارگون، تنگ بستانک، دریاچه مهارلو، آبشار فدامی، دریاچه پریشان، غار شاپور، آبشار کوهمره سرخی، دریاچه هفت برم، چشمه شش پیر، دشت ارژن، تنگ تیزآب و چشمه گلابی دیدن کنید و از زیبایی‌های آن‌ها لذت ببرید.

 اقامت در شیراز

قبل از رفتن به مسافرت شما باید درباره محل اقامت شهر مورد نظر تصمیم بگیرد. باتوجه‌به نرخ بالای هتل‌ها و همچنین کمبود فضای اتاق‌های آن، بهتر است از امکانات آپارتمان مبله شیراز یا خانه مبله شیراز بهره‌مند شوید و از اقامت در آن‌ها لذت ببرید. در زیر به برخی از مزایای مهم منزل مبله شیراز و خدمات سایت شیراز روم نسبت به هتل‌ها اشاره می‌کنیم:

۱-‌ اگر تعداد همسفران شما از دو نفر بیشتر باشد، هزینه اقامت در آپارتمان مبله شیراز ارزان‌تر از هتل خواهد بود.۲- خانه مبله شیراز محیطی آرام تر از هتل دارد و احساس می‌کنید که در منزل خودتان هستید.۳- متراژ منزل مبله شیراز بیشتر از هتل است و می‌توانید خانه‌ای با هر تعداد اتاقی که مایل باشید انتخاب کنید.۴- شما در هتل امکان آشپزی ندارید ولی در منزل مبله با وجود وسایل و امکاناتی که فراهم شده، می‌توانید غذاهای مورد علاقه‌تان را درست کنید.۵- در تمامی منازل مبله، وسایل ضروری مورد نیاز مسافران آماده شده است.۶- شما می‌توانید ازطریق سایت شیرازروم آپارتمان‌های مبله شیک و امن را انتخاب کرده و از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید.۷- امکان انتخاب خانه یا آپارتمان مبله در هر منطقه از شیراز که مد نظرتان باشد وجود دارد.۸- تمامی منازل و آپارتمان‌هایی که در سایت قرار گرفته‌اند از امنیت بالایی برخوردار هستند.۹- منازل و آپارتمان‌ها بسیار تمیز هستند و پس از خروج مسافران، به‌طور کامل نظافت می‌شوند.۱۰- اکثر منازل و آپارتمان‌ها در مرکز شهر و نزدیک مراکز گردشگری واقع شده‌اند.۱۱- شما می‌توانید به‌صورت روزانه و هفتگی، اقامتگاه خود را انتخاب و اجاره کنید.۱۲- شیراز هر ساله به‌دلیل طبیعت زیبا، آثار تاریخی و مردمان خوش قلب و مهمان‌نوازی که دارد مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. زمانی‌که در شیراز حضور دارید، اصلا احساس نمی‌کنید که در شهری دیگر هستید و این دلیلی جز خوش‌رویی و مهمان‌نوازی شیرازی‌ها ندارد.

باتوجه به شرایطی و مزایای منزل مبله شیراز که در بالا ذکر شد، شما می‌توانید بهترین منازل و اقامتگاه‌ها را از سایت شیرازروم انتخاب کرده و سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده رقم بزنید. در این سایت انواع مختلفی از خانه‌ها و آپارتمان‌ها که در بهترین محله‌های شیراز واقع شده‌اند، با هر تعداد اتاق خواب، دارای حیاط و استخر و هر خصوصیتی که مدنظر شما باشد، وجود دارد. همچنین امکانات و ویژگی‌های هرکدام از این اقامتگاه‌ها در صفحه مربوط‌به آن به‌صورت کامل توضیح داده شده است.

شیراز تور

سایت شیرازروم امکان رزرو و اجاره خانه مبله شیراز را برای شما فراهم کرده است تا در سریع‌ترین زمان بتوانید برای اقامت خود در شیراز اقدام کرده و خیال خود و همراهانتان را راحت کنید، به‌خصوص در ایام تعطیل که به‌دلیل شلوغی ممکن است برای اجاره منزل مبله دچار مشکل شوید. با رزرو خانه‌ها و آپارتمان‌های مبله از سایت شیرازروم با خیالی آسوده برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید. همچنین در سایت، بخش‌های مفیدی در مورد گردشگری و شیرازگردی قرار داده شده است که مطالعه آن‌ها خالی از لطف نیست.

شیرازروم یک سایت کامل و معتبر در زمینه رزرو منزل مبله در شیراز است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده و افتخار دارد تا بهترین اقامتگاه های مبله در شیراز را به مسافران عزیز پیشنهاد دهد.

سایت شیرازروم و شماره تلفن ۰۹۳۵۷۱۵۷۰۷۷ به‌صورت ۲۴ ساعته برای رزرو بهترین خانه‌ها و آپارتمان های مبله در شیراز در اختیار شما عزیزان قرار دارند.

بـا شـــیرازروم

وقـــت سفـــر

ســریــع و راحت

خــونه پیــدا کن

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات