تجارت به سبک آنلاین

دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین‌بار در سال ۱۹۹۱ تیم برنرز لی تجارت الکترونیک را پایه‌گذاری کرد و در سال ۱۹۹۴ که بانکداری آنلاین ایجاد شد.
تبلیغات

تجارت الکترونیک به معنای یک نوع شیوه خرید و فروش به‌صورت آنلاین است که امروزه جایگاه ویژه‌ای دارد.

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران آمار جدیدی را منتشر و اعلام کرده است که بیش از ۷۳ درصد از کل جمعیت ایران در سال ۹۷ به اینترنت دسترسی دارند. این مرکز همچنین اظهار داشته در سال گذشته بیش از ۱۱۱ هزار میلیارد تومان خرید آنلاین توسط ایرانیان انجام شده که پرداختشان نیز به‌صورت اینترنتی صورت گرفته است.

این آمار نشان از رشد ضریب توسعه تجارت الکترونیک و اعتماد مردم به بازار خرید آنلاین دارد.

بررسی های انجام شده نشان می‌دهد با سرمایه گذاری در حوزه کسب‌و‌کار و تجارت  الکترونیک و  تشویق، آموزش تولیدکنندگان داخلی برای پیوستن به بازار تجارت الکترونیک می‌توان از این ظرفیت جدید و بزرگ برای رونق اقتصاد ملی و افزایش خرید و تقاضای کالاهای داخلی استفاده کرد.

این سو - insooo

سایت این سو یکی از سایت‌های پیش رو در زمینه تجارت الکترونیک است که اختصاص به تولید کنندگان داخلی دارد.

این سو تنها یک سایت نیست بلکه شبکه‌ای بزرگ و به هم پیوسته از تولیدکنندگان و فروشگاه‌های محصولات ایرانی است. این سایت یک نمایشگاه بزرگ و دائمی است که خریداران را به فروشندگان متصل می‌کند و با وجود آوردن یک فضای امن و رقابتی علاوه‌بر معرفی بهترین کالاهای ایرانی با بیشترین تخفیف ها، به فروش تولیدات داخلی کمک می‌کند.

خریداران تمام انتخاب های خود را در یک‌جا مشاهده می‌کنند و این امر منجربه انتخاب بهتر و همچنین آگاهی از قیمت و کیفیت  واقعی اجناس می‌شود در نتیجه خریدار کالا را با کیفیت و قیمت مناسب تری تهیه می‌کند و فروشنده و تولیدکننده به واسطه فروش بیشتر سود می‌کنند.

این سو - insooo

این سو در حقیقت رابط بین خریداران و فروشندگان و تولیدکنندگان داخلی است. تولیدکنندگان در این سایت می‌توانند با پیوستن به این سو، وبسایت و محصولات خود را به نمایش بگذارند و از امکانات نمایشگاه کالای ایرانی برای رونق و توسعه محصول خود استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات