میت ایکس 5G، گوشی تاشدنی هواوی در MWC 2019 فاش شد

شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه‌ی آغاز به کار کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون، گوشی تاشدنی هواوی با نام Mate X 5G ازطریق بنرهای هواوی در این نمایشگاه فاش شد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد شایعات مطرح شده در رابطه با رونمایی از یک گوشی‌ هوشمند تاشدنی توسط هواوی در جریان MWC 2019 رنگ واقعیت به خود می‌گیرد، چراکه تصاویر این گوشی‌ هوشمند در بنرهای هواوی که در MWC نصب شده، رویت شده است. براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی هوشمند هواوی میت ایکس ۵ جی نام دارد.

هواوی در ماه‌های اخیر بارها در رابطه با اینکه گوشی‌ هوشمند تاشدنی با پشتیبانی از فناوری 5G‌ ارائه خواهد کرد، صحبت کرده است. حتی تیزر تبلیغاتی و دعوتنامه‌ی این شرکت برای مراسم MWC 2019 نیز گویای این موضوع است که باید در انتظار گوشی‌ هوشمند تاشدنی از سوی هواوی باشیم. سامسونگ روز چهارشنبه طی مراسمی از گوشی‌هوشمند تاشدنی خود با نام گلکسی فولد رونمایی کرد، حال آنکه نسخه‌ی ۵ جی این محصول در آینده توسط سامسونگ رونمایی خواهد شد.

براساس آنچه که در بنرهای میت ایکس ۵ جی می‌توان مشاهده کرد، نحوه تاشدن گوشی‌هوشمند هواوی متفاوت است. برخلاف گلکسی فولد سامسونگ، نمایشگر گوشی میت ایکس ۵ جی به بیرون تا می‌شود، حال آنکه سامسونگ نمایشگر انعطاف‌پذیر را با مکانیزم تا شدن به درون در گوشی خود به کار گرفته است. البته گلکسی فولد از وجود دو نمایشگر بهره می‌برد، حال آنکه میت ایکس ۵ جی باتوجه‌به وجود یک نمایشگر که از بیرون تا می‌شود، یک نمایشگر خواهد داشت. کنفرانس هواوی فردا پنجم اسفندماه ساعت ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد و ما در زومیت این رویداد رو به‌صورت زنده پوشش خواهیم داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات