گوشی 5G زد تی ای با تراشه اسن‍پدراگون ۸۵۵ معرفی می‌شود

شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس اعلام زد‌تی‌ای، انتظار می‌رود که گوشی هوشمند 5G این شرکت با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام به بازار عرضه شود.
تبلیغات

زد‌تی‌ای، تولیدکننده‌ی چینی گوشی‌های هوشمند چند روز قبل اعلام کرد قصد دارد گوشی 5G خود را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ میلادی و در تاریخ ۲۵ فوریه برابر با ۶ اسفندماه در بارسلونا رونمایی کند.

پیش‌تر نیز گفته شده بود که زد تی ای گوشی اکسون جدید و پرچم‌دار 5G خود را در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌‌‌کند. البته مشخص نشده بود که باید منتظر دو گوشی هوشمند یکی اکسون جدید و دیگری گوشی هوشمندی با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G باشیم، یااینکه زد‌تی‌ای قصد دارد اکسون جدید را با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G معرفی کند. 

ZTE / زد تی ای

روز گذشته تیزر جدید دیگری از سوی تولیدکننده‌ی چینی به‌اشتراک گذاشته شد. تیزر جدید نیز نمی‌‌تواند پاسخگوی همه‌ی سئوالات علاقه‌مندان به برند زد‌تی‌ای باشد تنها اطلاعاتی که تیزر در اختیار قرار می‌دهد، قابلیت اتصال به شبکه‌ی پرسرعت 5G و بهره‌مندی دستگاه از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ است. اما هنوز معلوم نیست که باید منتظر گوشی اکسون جدید باشیم یا زد‌تی‌ای قصد دارد سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند 5G را به بازار عرضه کند. 

زد‌تی‌ای بحران بزرگی را پشت سرنهاده است و همان‌طور که می‌دانید به‌دلیل تحریم‌های اقتصادی آمریکا تا مرز ورشکستگی نیز پیش رفت. اما اکنون با تمرکز بر تولید دستگاه‌هایی با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G، مسیر تازه‌ای را آغاز کرده است. در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹، شاهد معرفی گوشی هوشمندی از نوبیا نیز خواهیم بود. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از سری گوشی‌های انعطاف‌پذیر باشد و همانند دستبند به مچ دست بسته شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات