با اپلیکیشن استادکار دکوراسیون منزل را تغییر دهید

پنج‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
روزهای پایانی سال که نزدیک می‌شود، خانواده‌ها به فکر تغییر دکوراسیون می‌افتند و به روش‌های مختلف سعی می‌کنند محیط زندگی خود را تغییر دهند تا سال نو، همراه‌با نو شدن محیط اطرافشان باشد.
تبلیغات

به هرحال مهمان‌نوازی ما ایرانیان جز خصلت‌هایی است که زبانزد خاص و عام است و به همین دلیل برایمان بسیار مهم است که با یک خانه بسیار شیک و زیبا از مهمان‌ها پذیرایی کنیم. اما گاهی به‌دلیل مشغله‌های زیاد نزدیک عید، نمی‌توانیم به همه کارهایمان برسیم یا کار با عجله انجام می‌شود که موجب رضایت خاطر ما نیست. در این مواقع می‌توان از نیروهای متخصص و حرفه‌ای کمک گرفت که هم در انجام امور به کمک‌مان بیایند و هم کار را با کیفیت عالی و دقت بالا انجام دهند. اما برای اینکه یک تغییر دکوراسیون ایده‌آل داشته باشیم چطور می‌توانیم از استادکار کمک بگیریم؟ با ما در ادامه همراه باشید.

استادکار چگونه بهترین متخصص را به ما معرفی می‌کند؟

استادکار به‌عنوان بهترین اپلیکیشن درخواست خدمات شناخته می‌شود که از کارهای تعمیراتی، تأسیساتی، نگه‌داری و نظافت منزل گرفته تا خدمات تعمیر و سرویس خودرو، حمل و جابجایی، اسباب‌کشی و حتی خدمات زیبایی و سلامت را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه می‌کند. خیلی از افراد برای پیدا کردن فرد مورد اعتماد برای سپردن کارها به او، از دوستان و آشنایان پرس‌وجو می‌کنند و خیلی از افراد نیز بدون شناخت قبلی، کار را به کسی می‌سپارند که اطلاعی از علم و دانش او برای انجام کار ندارند.

اما از ویژگی‌های استادکار این است که شرایطی فراهم کرده تا هرکسی که از خدمتی استفاده می‌کند، امکان امتیازدهی و نظردهی داشته باشد تا افراد دیگری که می‌خواهند از این خدمت بهره ببرند، با آگاهی بهتر و مناسب‌تری متخصص موردنظر خود را پیدا کنند. بنابراین اگر به‌دنبال این هستید که بهترین فرد را برای انجام کارها انتخاب کنید، بعدازاینکه سفارش خود را به‌رایگان ثبت کردید، می‌توانید از نظر کاربران دیگر استفاده کنید تا انتخاب برایتان راحت‌تر شود. دیگر مزیت استادکار این است که برای بسیاری از خدمات قابل ارائه، خدمت کارشناسی و بازدید رایگان دارد تا متخصص بعد از بازدید از محل، قیمت تمام‌شده کار را اعلام کند تا در صورت رضایت مشتری، روند انجام کار شروع شود. اما برای تغییر دکوراسیون قبل از عید چه کارهایی را به استادکار بسپاریم؟

نقاشی کردن خانه

نقاشی ساختمان یکی از اصول تغییر دکوراسیون داخلی منزل است که جز کارهای مهم و اساسی برای عوض کردن محیط زندگی به شمار می‌رود. از انتخاب جنس رنگ گرفته تا اینکه خانه را چه رنگی کنیم، از جمله مواردی است که می‌تواند در زیباتر شدن محیط کمک کند. هرچند خیلی از افراد خودشان دست به کار نقاشی کردن خانه می‌زنند اما استادکار به‌عنوان اپلیکیشن درخواست خدمات سعی کرده با معرفی بهترین نقاشان ساختمانی، شرایطی را به وجود بیاورد که افرادی که نیاز به انجام کارهای ساختمانی و تزئیناتی دارند، به بهترین متخصصان دسترسی داشته باشند. توجه داشته باشید که برای انجام این خدمت، می‌توانید از خدمات بازدید و کارشناسی رایگان بهره ببرید تا متخصص در انتخاب نوع رنگ، جنس رنگ و ترکیب رنگ به شما کمک کند تا با خانه‌ای شیک و زیبا به استقبال عید بروید.

استادکار

بازسازی و بنایی ساختمان

بنایی ساختمان و بازسازی آپارتمان نیز جز مواردی است که وقتی روزهای پایانی سال نزدیک می‌شود، بنا و پیمانکار مربوط‌به آن، سخت پیدا می‌شود. زیرا خیلی از بناهای ساختمانی مشغول به کار هستند و به‌دلیل عرضه و تقاضای بالا، احتمال دارد نتوانید فرد موردنظرتان را به‌موقع پیدا کنید تا کار را قبل از عید برایتان انجام دهد. به همین دلیل بهتر است قبل از اینکه با ازدحام درخواست مواجه شوید، بنا و پیمانکار مورد نظرتان را از استادکار پیدا کنید. از جمله کارهایی که در زمینه بازسازی خانه می‌توانید از استادکار سفارش دهید عبارت‌اند از بنایی، گچ کاری، سیمان‌کاری، کاشی و سرامیک کاری و تمامی امور مربوط‌به بازسازی و بنایی ساختمان.

برای این خدمت نیز می‌توانید از بازدید و کارشناسی رایگان بهره ببرید تا در انتخاب مصالح، نحوه بازسازی و دیگر موارد، متخصص به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه کند.

کابینت سازی و  نجاری

ساخت کابینت آشپزخانه، یکی از اصلی‌ترین کارها برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه است زیرا آشپزخانه به‌عنوان مرکز خانه شناخته می‌شود که از مادر خانواده گرفته تا دیگر اعضای خانواده، مدام به آنجا رفت‌وآمد دارند و زیبایی آن می‌تواند روی روحیه همه آن‌ها تأثیرگذار باشد. برای ساخت کابینت نیز باید به  مدل آشپزخانه، جنس کابینت‌ها، رنگ دیوارها و مواردی از این قبیل توجه داشت. برای خدمات کابینت نیز می‌توانید از بازدید و کارشناسی رایگان بهره ببرید تا در انتخاب جنس کابینت، مدل کابینت و همچنین نحوه چیدمان آن‌ها از متخصص مشورت بگیرید.

استادکار

استادکار در کدام شهرها فعال است؟

«استادکار» اپلیکیشن خدمات ساختمانی و منزل است که برای هر نوع خدمت مربوط ‌به تأسیسات، تعمیرات، ساخت‌وساز و نظافت منزل به شما کمک می‌کند تا بدون گشتن در خیابان‌­ها، فقط ازطریق سفارش اینترنتی به بهترین متخصصان و تعمیرکاران دسترسی داشته باشید. در‌حال‌حاضر اپلیکیشن استادکار در شهرهای تهران و کرج و شیراز مشغول به فعالیت است و به‌زودی فعالیتش را به سراسر ایران گسترش خواهد داد.

شما نیز همین حالا می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن استادکار، خدمات مورد نظر خود را به رایگان سفارش دهید تا در اسرع وقت، متخصص‌ها با شما تماس بگیرند و بعد از اتمام کار، هزینه آن را پرداخت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات