انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی

پنج‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
همواره انتخاب بهترین‌ها در هر زمینه‌ای دلخواه هر شخصی است. رسیدگی به سلامت و زیبایی دندان‌ها از جمله مسائل ضروری برای حفظ دندان‌های سالم و زیبا به شمار می‌رود.
تبلیغات

 لبخند زیبا در گرو داشتن دندان‌هایی مرتب و ردیف است. ازاین‌رو باید حداقل سالی دو بار به پزشک متخصص برای رسیدگی به دندان‌ها و نامرتب و نامنظمی آن‌ها مراجعه کنید.

به همین جهت اگر به‌دنبال بهترین متخصص ارتودنسی در تهران هستید، خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می‌شود.

دکتر مسعود داوودیان، بهترین متخصص ارتودنسی در تهران

دکتر مسعود داودیان، عضو انجمن ارتودنتیست ایران، در شهر زیبای اصفهان متولد شده‌اند و دوره دبیرستان خود را در بهترین مدرسه تیزهوشان شهر اصفهان گذرانده‌اند.

وی در کنکور سراسری رتبه‌ی ۱۷ را کسب و درنتیجه در دانشگاه شهید بهشتی تهران به تحصیل پرداختند. درنهایت در این دانشگاه موفق به کسب دکترای پزشکی عمومی شدند.

ایشان پس از ۶ سال تحصیل و کسب دکترای عمومی به تحصیل در زمینه دوره‌ی تخصصی ارتودنسی پرداختند و به‌عنوان پزشک متخصص ارتودنسی فعالیت می‌کنند. 

بهترین متخصص ارتودنسی باید چه مهارت هایی داشته باشد؟

درمان ارتودنسی از جمله تخصص‌های دندانپزشکی است که به‌دلیل پیچیدگی درمان دندانپزشک‌ها برای مهارت لازم جهت درمان ارتودنسی باید یک دوره ۳ ساله تخصصی را بگذراند و پس از دریافت بورد تخصصی به‌عنوان ارتودنتیست می‌توانند فعالیت کنند.

دکتر داودیان با دریافت رتبه یک بورد تخصصی دارای کلینیک درمان ارتودنسی در غرب تهران است که در این کلینیک، موفق‌ترین درمان‌های ارتودنسی صورت می‌پذیرد.

توانایی‌های متخصص ارتودنسی

  • یک متخصص ارتودنسی باید علاوه‌بر داشتن دانش، توانایی درمان انواع مشکلات پیچیده دندان و فک را با استفاده از ابزارهای مختلف ارتودنسی داشته باشد.
  • تعهد و مسئولیت‌پذیری ارتودنتیست یک مهارت الزامی است که موجب جلب رضایت بیماران می‌شود.
  • ارتودنتیست باید نسبت به روند درمانی بیمار مسئولیت داشته باشد، بدین صورت که طی یک برنامه‌ریزی دقیق و منظم تعداد جلسات معاینه بیمار را تعیین کند و در هر مرحله به ادامه روند درمان و تنظیم مجدد دستگاه ارتودنسی بپردازد تا به نتیجه‌ی مطلوب دست پیدا کند.
  • داشتن مقالات علمی و فعالیت‌های علمی متخصص ارتودنسی باعث می‌شود تا فرد علم و دانش خود را به‌روزرسانی کند و طبق آخرین درمان‌های ارتودنسی پیش برود.

اطلاع از آخرین فعالیت‌های دکتر داودیان

وب‌سایت رسمی دکتر داودیان جزو اولین وب‌سایت‌های رسمی دندانپزشکی است که به‌صورت تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده است. در این وب‌سایت می‌توانید بیوگرافی مختصری از دکتر داودیان، فعالیت‌های تخصصی ایشان، درمان‌های انجام گرفته توسط دکتر و مقالات علمی دندانپزشکی و ارتودنسی را مشاهده کنید. همینطور می‌توانید به‌صورت آنلاین برای گرفتن وقت قبلی اقدام کنید.

دکتر مسعود داودیان اولین شخصی هستند که اقدام به استفاده حرفه‌ای از تکنولوژی دیجیتال در ارزیابی تشخیصی و درمان بیماران ارتودنسی کرده است. ابزارهایی که در جهت تشخیص و روند درمان ارتودنسی، آنالیز رادیوگرافی نیم رخ بیمار و پیش‌بینی نتیجه درمان ارتودنسی از جمله کارهایی است که توسط نرم‌افزارهایی صورت می‌گیرد که در سال‌های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. یکی از مزیت‌هایی که این نرم‌افزار‌ها دارند انجام سریع‌تر و تکرار ارزیابی‌ها است.

با مراجعه به وب سایت دکتر داوودیان می‌توانید از تمامی فعالیت‌ها و خدمات ایشان آگاه شوید.

دکتر داودیان

هزینه ارتودنسی

همواره هزینه ارتودنسی برای مراجعه‌کنندگان، مسئله‌ای قابل اهمیت بوده و هست. دکتر داوودیان نیز در مقاله‌ای به این موضوع پرداخته‌اند که به توضیح مختصری از آن در زیر اشاره می‌کنیم.

هزینه درمان ارتودنسی به عوامل متفاوتی وابسته است. بدین صورت که عامل‌هایی چون، طول درمان، روند درمان، نوع درمان و... در این امر دخیل‌اند که تمامی این موارد در جلسه اول مشاوره، توسط پزشک متخصص ارتودنسی ارائه می‌شوند.

این مسئله قابل‌توجه است که بدانید هزینه درمان ارتودنسی متناسب با هر مورد درمانی، متفاوت خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به مطلب هزینه ارتودنسی در سایت دکتر داوودیان مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات