مدل مقرون به صرفه گلکسی اس 10 ای، ۷۵۰ دلار قیمت دارد

پنج‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ی گلکسی اس ۱۰ با نام اس ۱۰ ای در تاریخ ۱۷ اسفند با قیمت ۷۵۰ دلار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

اگر به سری گلکسی اس ۱۰ سامسونگ علاقه دارید؛ اما قیمت دو مدل استاندارد را بیش از حد می‌دانید، همچنان قادر به خریداری این نسل خواهید بود. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، سامسونگ امشب در رویداد اختصاصی خود، Galaxy S10e را با اغلب ویژگی‌های اس ۱۰ معمولی و قیمتی مقرون‌به‌صرفه معرفی کرد. مدل میان‌رده‌ی گلکسی اس ۱۰ از نمایشگری ۵.۸ اینچی، تنها دو دوربین اصلی و یک حسگر اثرانگشت مرسوم بهره می‌برد؛ بااین‌حال، طراحی و توان آن از همتایان رده‌بالایش چیزی کم ندارد. این گوشی در اصل، آیفون ۱۰ آر برای طرفداران سامسونگ محسوب می‌شود.

گلکسی اس ۱۰ ای مجهز به همان پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام است و در دو نسخه با رم و ظرفیت داخلی مختلف عرضه می‌شود؛ از جمله یک نسخه با ۶ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت و مدل دوم با رم ۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت ذخیره‌سازی. در نتیجه، کاربران از منظر قدرت و کارایی کمبودی نخواهند داشت.

گلکسی اس 10 / Galaxy S10

بزرگ‌ترین قربانی مدل مقرون‌به‌صرفه‌ی گلکسی اس در مقایسه با نسخه‌های استاندارد، همان‌طور که در اشاره شد، نمایشگر و دوربین است. اس ۱۰ ای از نمایشگری تخت با وضوح تصویر FullHD+ از نوع AMOLED بهره می‌برد و حسگر اثر انگشت آن به‌جای زیر نمایشگر در کناره‌ی دستگاه قرار گرفته است. به‌همین ترتیب، لنز تله‌فتو نیز کنار گذاشته شده است. دوربین دوگانه‌ی این مدل متشکل از حسگر اصلی ۱۲ مگاپیکسل با گشادگی دیافراگم متغیر و حسگر ۱۶ مگاپیکسلی زاویه‌ی عریض با گشادگی دیافراگم f/2.2 است. یک حسگر ۱۰ مگاپیکسل به‌عنوان دوربین سلفی درون حفره‌ی نمایشگر جای گرفته است. هر دو دوربین جلو و عقب قادر به ضبظ ویدئو‌های 4K HDR هستند.

گلکسی اس ۱۰ ای سامسونگ همانند مدل‌های استاندارد این سری در تاریخ ۸ مارس (۱۷ اسفند) به بازار عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۷۵۰ دلار نسبت به خریداری آن اقدام کنند. بااین‌حال، پیش‌فروش گوشی از همین امروز آغاز شده است

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات