با همیارسئو کسب و کار آنلاین خود را متحول کنید

چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
آیا تابه‌حال کلمه سئو به گوشتان خورده است؟ مسلما اگر سایتی داشته باشید، با سئو و بهینه سازی وبسایت هم آشنا هستید.
تبلیغات

اما آیا می‌دانید میزان اهمیت سئو و بهینه سازی سایت چقدر است؟

درواقع بهتر است بگوییم سایت بدون سئو مانند مهمانی بدون مهمان است. سئو سایت آنقدر مؤثر است که ردپای آن را در هر جایی می‌توانید مشاهده کنید.

از طراحی سایت وردپرس و کدنویسی آن گرفته تا محتوا و تصاویر و... .

اما فرایند ساده‌ای نیست و باید اصول آن را بدانید تا بتوانید یک وبسایت بهینه و سئو شده داشته باشید. برای حرفه‌ای شدن باید جایگاه خود را در بین رقبا تثبیت کرده و ارتقا دهید. اما چگونه با همیارسئو چنین کاری امکان‌پذیر است؟

همیار توسعه

همیارسئو، گوگل را برای شما فتح می‌کند

قله پیروزی در دنیای مجازی کجاست؟ رسیدن به جایگاه مناسب در صفحه اول و تثبیت آن در گوگل! اما در حرف، بسیار ساده و در عمل کار دشواری است. اما هر موفقیتی راهکارهای طلایی و خاص خود را دارد.

برخی از گام‌های مهم همیار که در راستای بهبود سئو و بهینه سازی سایت انجام می‌دهد، عبارت است از:

  • طراحی سایت وردپرس با درنظرگرفتن گرافیک و کدنویسی استاندارد
  • تولید محتوا و بازاریابی آن
  • استراتژی محتوا
  • بهبود وضعیت سئو on page و off page
  • لینک‌سازی‌های داخلی و خارجی
  • تجزیه و تحلیل منظم سایت
  • سئوی تکنیکال و ارگانیک 

همیارتوسعه با انجام این مراحل و سایر خدمات که شامل اسرار کاری شرکت محسوب می‌شود، وبسایتتان را به‌صورت اصولی و ارگانیک به جایگاه صفحه اول آورده است.

در اقیانوس سئو غرق شوید

همیشه وقتی کنار دریا یا اقیانوس می‌روید و تصمیم به شنا کردن می‌گیرید، باید مواظب باشید تا در آن غرق نشوید اما تنها یک‌جا باید دل به دریا بزنید تا غرق شوید؛ آن هم اقیانوس بی‌انتهای سئو است. هرگز انتهایی برای آن مشخص نمی‌شود و به‌صورت منظم در حال تغییر است.

حتما درباره الگوریتم‌های گوگل شنیده‌اید، هر بار یک الگوریتم روی کار می‌آید و موارد جدیدی را به قوانین خود اضافه می‌کند. همین قوانین باعث بهترین بودن شماست. پس باید آنقدر جرئت و شهامت داشته باشید تا با هر تغییر، شما بیشتر در این اقیانوس به کاوش بپردازید. 

اگر دنبال موفقیت هستید، باید کمر همت ببندید و به‌دنبال آن بدوید. به روز باشید! سئو سایت خود را به همیار توسعه بسپارید.

https://hamyardev.com/seo

تماس: 02122899087

موبایل: 09021367692

آدرس: تهران, پاسداران, گل نبی, خیابان ناطق نوری, نبش کوچه آذر, ساختمان پزشکان نگین زمرد, ط ۳، واحد

گول سئو ارزان را نخورید! سئو همان قدر که سودمند است همان‌قدر ضرر دارد

گاهی اوقات یک امکان خوب و مفید را اگر به‌گونه‌ای دیگر استفاده کنیم، نتیجه برعکسی دارد و حتی ممکن است ما را فلج کند. سئو دقیقا این‌گونه است! اگر اصولی با آن رفتار نشود و خطایی را ناخواسته مرتکب شوید، نه‌تنها به موفقیت شما کمک نمی‌کند بلکه برایتان امتیاز منفی ثبت می‌کند.

هرگز فراموش نکنید که موثرترین گزینه در رسیدن به موفقیت شما، مخاطب است. این مخاطب بیشتر از چه راهی جذب می‌شود؟ جست‌وجو در موتور جستجوی گوگل! پس با سئوی قانونمند همیارسئو به جذب مخاطب و جستجوی سایت در گوگل کمک کنید. 

همیار توسعه

همیارسئو برند شما را جهانی می‌کند

حالا وقت آن رسیده که رک و راست بگوییم از جان سئو چه می‌خواهیم؟ 

با کمک آن ترافیک سایت را به‌صورت استاندارد و طبیعی افزایش می‌دهیم. زیرا این‌گونه اعتماد گوگل را به خود جلب کرده و اعتبار خوبی را برای خود رقم می‌زنیم. 

مشتریان واقعی خود را به دست می‌آورید. دقیقا افرادی را مجذوب سایت خود کنید که هدفشان سایت شماست و قرار است به کاربر یا مشتری واقعی تبدیل شوند. 

تثبیت جایگاه در بالاترین موقعیت ممکن. اینکه سایت خود را به بالاترین موقعیت نزدیک کنید یک قضیه است اما اینکه بتوانید آن را تثبیت کنید، یک وجه دیگر قضیه. 

ما برای شما چه خدماتی داریم؟

در مبحث سئوی سایت نیز می‌توانید به همیار توسعه اعتماد کنید.

ما برای شما خدمات ویژه‌ای برای بهترین بودن در نظر گرفتیم. به‌صورت کلی خدمات:

  • مانیتورینگ و ارائه گزارش ماهیانه
  • هدف‌گذاری محتوا
  • لینک‌سازی اصولی داخلی و خارجی
  • استراتژی سئو
  • بازاریابی محتوا
  • بهبود رتبه الکسای سایت

را برای شما در نظر گرفتیم که با کمک آن می‌توانید به جایگاه خوبی برسید. همین خدمات، خود شامل بخش‌های متفاوتی است که با درنظرگرفتن استراتژی مشخصی می‌توان روی وبسایت‌ها پیاده‌سازی کرد. 

ما در همیار توسعه با ارائه بهترین خدمات سئو آنلاین، مسیر دشواری‌های پیش روی شما را هموار کرده و بخش‌هایی از سنگینی بار هدایت تجارت‌تان را به دوش خواهیم کشید.

شما با انتخاب همیار توسعه علاوه‌بر دریافت کلیه خدمات مذکور، قادر به بهره‌گیری از کمک مشاوران متخصص ما نیز بوده و با کمترین هزینه، بهترین نتایج ممکن را کسب خواهید کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات