۵۰ درصد کاهش هزینه ارسال و افزایش درآمد کسب‌وکارها با تی‌ نکست

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر صاحب کسب‌وکار هستید و روزانه باید بسته‌های خود را به مشتریان‌ برسانید، حتما با مشکلات ارسال بسته مانند پیداکردن پیک موتوری مطمئن، زمان‌بندی مشخص برای تحویل بسته‌ها، تعدد ارسال‌ها و هزینه‌ی هنگفت پیک موتوری و... رو‌به‌رو بوده‌اید.
تبلیغات

در این مطلب، این مشکلات بررسی و سرویسی مطمئن و بسیار مقرون‌به‌صرفه معرفی شده است.

تمامی کسب‌وکارهایی که با استفاده از وب‌سایت و شبکه‌‌های اجتماعی کالا و خدماتی همچون پوشاک، کتاب (انتشارات‌ها)، لوازم دیجیتال، لوازم پزشکی و طبی، تجهیزات و تزیینات هنری، لوازم آرایشی و بهداشتی، خدمات بانکی، خدمات بیمه و... و کسب‌وکارهای سنتی که به‌صورت تلفنی کالاهای خود را می‌فروشند و عرضه می‌کنند، می‌توانند از سرویس‌های مطمئن و متنوع تی نکست استفاده کنند.

کاهش ۵۰ درصدی هزینه‌ ارسال

تی‌‌نکست ارائه‌دهنده‌ی سرویس‌های ارسال و جابه‌جایی بسته به کسب‌وکارها اعم از فروشگاه‌های اینترنتی، شرکت‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، انتشاراتی‌ها و... است. این استارتاپ با هدف ارائه‌ی راه‌حل‌های کاربردی به کسب‌وکارها برای ارسال مطمئن‌تر و مقرون‌‌به‌صرفه‌‌تر سفارش‌ مشتریان در شهر تهران شکل گرفت. امکانات و سرویس‌هایی که تی نکست دراختیار فروشگاه‌های اینترنتی و کسب‌وکارهای سنتی قرار می‌دهد، باعث تسریع در روند ارسال و تحویل کالا و جلب اعتماد مشتریان و درنهایت، افزایش فروش آن‌ها خواهد شد. هزینه این سرویس‌ها بسیار ارزان‌تر از پیک‌های موتوری دیگر است و با حسابی سرانگشتی ۵۰‌ درصد کاهش هزینه‌ی ارسال در تی‌ نکست درمقایسه‌با سایر پیک‌های موتوری مشهود خواهد بود؛ اما چگونه؟

هزینه‌ی دریافت رایگان کالا 

نکست‌یاران تی‌ نکست در ساعت مقرر به محل مدنظر می‌روند و بسته‌ها را تحویل می‌گیرند؛ بدون اینکه هزینه‌ای دریافت کنند. این سرویس در تمام شرکت‌ها و اپلیکیشن‌های پیک موتوری، شامل هزینه‌ا‌ی جداگانه خواهد بود که در تی‌ نکست این سرویس کاملا رایگان انجام می‌شود.

هزینه‌ی ارسال تمام مناطق تهران با یک قیمت

در تی‌ نکست هزینه‌ی ارسال بسته از جنوبی‌ترین نقطه تا شمالی‌ترین نقطه‌ی تهران دقیقا به همان قیمتی‌ است که بسته‌ای از خیابانی به خیابان بالاتر ارسال شود. همین امکان برای تعدد ارسال بسته‌ها در طول روز بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. هزینه‌ی ارسال بسته در تی نکست در تمام مناطق ۲۲ گانه تهران با قیمتی واحد انجام و همین موضوع باعث می‌شود کسب‌وکارهایی که تعداد ارسال زیادی در طول روز دارند، در ماه پنج تا شش میلیون تومان بتوانند در هزینه‌ی ارسال خود صرفه‌جویی کنند و به درآمدشان بیفزایند.

پیک‌های موتوری آموزش‌دیده

یکی دیگر از مزایای تی‌ نکست داشتن ناوگان پیک موتوری آموزش‌دیده است که همین مزیت تمام ناهماهنگی‌های احتمالی را در تحویل و ارسال بسته‌ها را از بین می‌برد. پیک‌های موتوری تی نکست تسلط کافی بر مسیریابی دارند و همین موضوع در تسریع ارسال بسته‌ها کمک شایانی به کسب‌و‌کارها خواهد کرد. درضمن، پیک‌های موتوری تی نکست (نکست‌یاران) نماینده کسب‌و‌کارها به‌شمار می‌روند؛ ازاین‌رو، به تمام اصول مشتری‌داری و رانندگی بی‌خطر و قانونمند پایبند هستند.

زمان‌بندی دریافت بسته به دلخواه شما

زمان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کسب‌و‌کارها است؛ به‌همین‌منظور تی نکست با برنامه‌ی زمانی منعطف در سه نوبت بسته‌های کسب‌و‌کارها را جمع‌آوری می‌کند و تحویل می‌دهد. در‌حال‌حاضر، این زمان‌بندی مطابق با جدول زیر است:

تی‌نکست

دریافت و تحویل رسید مشتری بدون هزینه‌ی اضافه

یکی از مواردی که معمولا هزینه‌ی زیادی برای کسب‌و‌کارها دارد، دریافت رسید از مشتری و تحویل آن است. برای این کار هزینه‌ی رفت‌و‌برگشت محاسبه می‌شود و قطعا با تعدد ارسال و فراوانی تعداد بسته‌ها در روز، به‌هیچ‌وجه مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود؛ اما تی نکست بدون هیچ هزینه‌ای رسید را از مشتری دریافت و آن را تحویل می‌دهد.

پرداخت در محل (COD)

همه‌ی کسب‌و‌کارها به سرویس پرداخت در محل نیاز دارند. این سرویس باعث اطمینان‌خاطر بیشتر مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود و در افزایش میزان فروش این کسب‌و‌کارها تأثیر زیادی می‌گذارد. تی نکست امکان استفاده از این سرویس را برای کسب‌وکارهای اینترنتی و سنتی فراهم کرده است.

توزیع در همان روز  (Same Day Delivery)

در این سرویس، بسته‌های ارسالی را ناوگان تی نکست حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ جمع‌آوری و تا پایان همان روز در سطح شهر توزیع می‌‌کنند. تعرفه ارسال بسته برای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران یکسان و درمقایسه‌با سرویس‌های مشابه بسیار ارزان‌تر است. بنابراین، توزیع در همان روز انتخابی ایدئال برای کسب‌وکارهای سنتی و فروشگاه‌های اینترنتی به‌شمار می‌رود.

 سرویس بازگشتی (Reverse Logistics)

تی نکست سرویس بازگشتی خود را برای کمک به توسعه‌ی سیستم فروش کسب‌وکارهای اینترنتی راه‌اندازی کرده است. این سرویس برای فروشگاه‌هایی کارآیی دارد که امکان مرجوع‌کردن کالا را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در این سرویس، ناوگان پیک موتوری تی نکست کالا را از در منزل مشتری تحویل می‌گیرد و براساس تعرفه‌ای مشخص به انبار فروشگاه بازمی‌گردانند و درصورت نیاز، مجددا ارسال می‌کنند.

چگونگی استفاده از خدمات تی نکست

کسب‌وکارها می‌توانند به سایت تی نکست مراجعه و به‌راحتی درخواست خود را ثبت کنند. همچنین با تماس تلفنی نیز می‌توانند درخواست خود را اعلام کنند یا با شماره‌تلفن ۶۶۴۰۳۳۶۹-۰۲۱ تماس بگیرند و از کارشناسان تی نکست مشاوره‌ی رایگان بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات