کوک؛ فروش مستقیم و بدون واسطه تلفن همراه ویژه همکار

یک‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت انفورماتیک گستر با ایجاد طرح ویژه فروش به خرده‌فروشان حقیقی و حقوقی به‌صورت مستقیم از طریق فروشگاه اینترنتی بولد موبایل، خرید تلفن همراه را بدون واسطه برای فعالان بازار موبایل فراهم کرده است.
تبلیغات

فضای تجارت الکترونیکی بین کسب و کارها (B2B) به‌سرعت درحال رشد است و ازآنجاکه سفارشات به‌صورت آنلاین پردازش می‌شود، بازدهی خرید برای عمده‌فروشان، تولید‌کنندگان، توزیع‌کنندگان و دیگر فروشندگان بهبود خواهد یافت. تجارت الکترونیکی (B2B)، خرید یا فروش کالا و خدمات بین دو کسب‌و‌کار را توصیف می‌کند.

کوک با ایجاد ساختاری در قالب فروشگاه آنلاین برای عرضه تلفن همراه‌با گارانتی انفورماتیک گستر، این امکان را فراهم آورده است که خرده‌فروشان حقیقی و حقوقی در فروشگاه اینترنتی بولد موبایل بتوانند به‌صورت مستقیم و بدون واسطه، از محصولات شرکت انفورماتیک گستر خریداری نمایند.

چگونه با کوک همراه شویم؟

برای خرید مستقیم از کوک، در ابتدا باید با ورود به منوی فروش ویژه همکار (طرح کوک) در وب سایت فروشگاه اینترنتی boldmobile.ir اقدام به ثبت‌نام کنید. این مرحله شامل ثبت مشخصات فردی، اطلاعات فروشگاه و همچنین بارگذاری مدارک شناسایی است. در مرحله بعد، کارشناسان کوک نسبت به بررسی اطلاعات و مدارک اقدام کرده و در صورت تکمیل بودن مدارک، ثبت‌نام کاربر را مورد تأیید قرار می‌دهند. سپس پیامک تاییدیه به‌همراه نام کاربری و رمز عبور اختصاصی به کاربر ارسال می‌گردد. از این پس با ورود به حساب کاربری و مراجعه به منوی فروش ویژه همکار در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی بولد موبایل امکان دسترسی به سبدهای محصولات و پیشنهاد‌ها فروش روزانه کوک امکان‌پذیر خواهد بود. لازم به ذکر است، محدودیتی در خرید محصولات وجود نداشته و در حال حاضر ارسال سفارشات کاملا رایگان است.

کوک

 چرا کوک؟

  • امکان دستیابی به بهترین قیمت‌های موبایل از برندهای مختلف
  • کاهش سطوح موجودی خرده‌فروشان و به تبع آن کم‌شدن هزینه‌های انبارداری و هزینه‌های جاری
  • برخورداری از انواع تخفیفات و مزایای عضویت در باشگاه فروشندگان انفورماتیک گستر
  • بهره‌مندی از امتیاز ارتباط مستقیم شرکت با تولیدکنندگان تلفن همراه (جشنواره‌های فروش، اقلام تبلیغاتی و...)
  • تسریع در فرایند ثبت سفارش و دریافت کالا نسبت به خریدهای سنتی
  • کاهش هزینه‌های خرید، اعم از: رفت‌وآمدهای بین شهری، تماس‌های تلفنی مکرر و...
  • کسب اطلاع لحظه‌ای از آخرین تغییرات در سبد محصولات شرکت 

درباره شرکت انفورماتیک گستر

انفورماتیک گستر با بیش از ۲۸ سال سابقه فروش و خدمات پس از فروش در صنعت IT و تلفن همراه، به‌عنوان یکی از واردکنندگان رسمی برندهای HONOR ,Nokia ,Samsung ,HUAWEI و BLU در بازار ایران به شمار می‌رود.

ما از سال ۱۳۹۶ در فاز اول با هدف حمایت از مصرف‌کنندگان و با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی بولد موبایل، اقدام به عرضه سراسری گوشی‌های تلفن همراه به‌صورت آنلاین به مصرف‌کنندگان در سرتاسر ایران نمودیم، همچنین در فاز دوم با ارائه طرح کوک این امکان را فراهم ساختیم تا کلیه خرده‌فروشان تلفن همراه بتوانند به‌صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق سایت بولد موبایل خرید نمایند.

فروش ویژه همکار
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات