کلینیک ترک اعتیاد دی

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
با گسترش مصرف موادمخدر، به‌ویژه در نوجوانان و جوانان، کشف و ساخت موادمخدر صنعتی جدید، معضلات جدیدی نیز در جوامع ایجاد شده است.
تبلیغات

بیماری اعتیاد اختلال روان‌پزشکی پیچیده‌ای است که عوامل مختلفی در ایجاد و پیدایش آن تأثیر دارد و فرد و خانواده وی را با مشکلات مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... روبه‌رو می‌کند. نخستین سؤالی که پس از ایجاد این بیماری در فرد، به ذهن وی و خانواده‌اش خطور می‌کند، این است که راه درمان این بیماری چیست و برای درمان اعتیاد به کجا باید مراجعه کرد؟

کلینیک ترک اعتیاد

برای ترک اعتیاد مراکز و مکان‌های خصوصی و دولتی مختلفی در ایران زیرنظر سازمان‌های مختلف ازجمله سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فعالیت می‌کنند. متأسفانه مشکلی که در اکثر این مراکز وجود دارد، نبود پزشک متخصص و امکانات رفاهی مناسب برای مراقبت و نگه‌داری از فرد معتاد است. افراد زیادی هستند که بارها در این مراکز اعتیاد را ترک کرده و دوباره پس از مدت کوتاهی، گرفتار این بیماری شده‌اند. برای ترک اصولی و درمان قطعی باید روند درمان و ترک اعتیاد با مراقبت پزشک متخصص روان‌پزشک و تیم مشاوره و روانشناس انجام شود.

کلینیک ترک اعتیاد دی

کلینیک ترک اعتیاد دی به سرپرستی دکتر شهرام حسام بختیاری با بیش از ۲۰ سال تجربه‌ی موفق درزمینه‌ی ترک اعتیاد و درمان بیماری‌های روان‌پزشکی، به‌عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد در تهران شناخته می‌شود. کلینیک ترک اعتیاد دی به‌عنوان اولین و تنها مرکز تخصصی روان‌پزشکی با مجوز بخش بستری درمان و ترک اعتیاد، توانسته است روش‌های جدید سم‌زدایی فوق‌سریع را به بیماران مبتلا به سوء‌مصرف موادمخدر ارائه کند.

کلینیک ترک اعتیاد دی با تجهیزات و امکانات رفاهی منحصربه‌فرد و تیمی ویژه‌ متشکل از روان‌پزشک، روان‌شناس، متخصص بیهوشی، پزشک عمومی، روان‌پرستار و... خدمات گسترده و تخصصی درزمینه‌ی ترک اعتیاد و اعصاب و روان به هم‌وطنان عزیز ارائه می‌دهد. این مرکز دو بخش مجزا برای بستری خانم‌ها و آقایان بوده و به‌صورت شبانه‌روزی آماده‌ی ارائه خدمات درمان سرپایی و بستری بیماران اعتیاد و روان‌پزشکی است.

کلینیک ترک اعتیاد و روانپزشکی دی

«کلینیک ترک اعتیاد دی خود را متعهد به درمان کامل بیماری اعتیاد می‌داند نه جایگزین‌کردن یا ترک ماده‌ی اعتیادآور». متأسفانه در برخی از کمپ‌ها و مراکز ترک اعتیاد، برای درمان اعتیاد از داروهای جایگزین مانند متادون، بوپرنورفین و... استفاده می‌شود که خود نوعی مخدر هستند! این داروها نه‌تنها به درمان بیماری اعتیاد منجر نمی‌شود؛ بلکه فرد را علاوه به مصرف ماده‌ی مخدر، به استفاده از این داروها معتاد می‌کند. در بسیاری از موارد، ترک این داروها از ماده‌ی مخدر مصرف‌شده سخت‌تر و زمان‌برتر است.

کلینیک ترک اعتیاد دی به‌دنبال ریشه‌یابی و درمان کامل بیماری اعتیاد است و در روند درمان از داروهای اعتیادآور و جایگزین استفاده نمی‌کند. در مرکز ترک اعتیاد دی از داروهای ضدمخدر زیرنظر روان‌پزشک و روش‌های غیردارویی زیرنظر روان‌شناس درکنار جلسات مشاوره، کاردرمانی، گروه درمانی و... به‌صورت تخصصی استفاده می‌شود.

جهت مشاوره رایگان ترک اعتیاد به انواع مواد مخدر با شماره ۰۲۱۷۵۳۵۴ تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات