«چراغ» با نگاهی نو به فرایند کاریابی رونمایی می‌شود

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش روش‌های نوین ارتباطی؛ کاریابی‌های آنلاین برای رفع سریع‌تر نیازهای کارجویان و کارفرمایان به‌وجود آمده‌اند.
تبلیغات

سامانه چراغ، سامانه کاریابی و استخدام جامع، به‌دنبال تحولی عظیم در روند کاریابی و استخدام است. چراغ با نگاهی نو به فرایند کاریابی و استخدام و فراهم‌آوردن زندگی شغلی بهتر برای کاربران خود، با تیمی جوان و پرانگیزه در نیمه‌ی دوم سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرده است. این سامانه با هدف رفع نیازهای افراد و شرکت‌ها درزمینه‌ی استخدام و کاریابی، خدماتی جامع و منحصربه‌فرد در سطح کشور ارائه می‌دهد.

با سامانه کاریابی و استخدام چراغ، به‌راحتی و با چند کلیک ساده می‌توان هزاران موقعیت شغلی را در شهرهای مختلف جست‌وجو‌ کرد و در سریع‌ترین زمان ممکن رزومه‌ی خود را در قالب محتوای متنی ساخت و برای معتبرترین شرکت‌ها و سازمان‌های کشور ارسال کرد و از تجربه‌ی استفاده آسان از چراغ لذت برد.

سامانه چراغ آموزش‌های ویدئویی تخصصی و کاربردی موردنیاز مشاغل مختلف را ارائه می‌دهد. همچنین، آموزش‌های ویدئویی این سامانه به بایدها و نبایدهای مصاحبه شغلی و استخدام موفق می‌پردازد و از تأثیر رزومه در استخدام و رزومه‌ی حرفه‌ای می‌گوید و قوانین کاری که کارجویان و کارفرمایان برای بستن قرارداد کاری باید بدانند و هر آنچه روند دشوار کاریابی و استخدام را برای کارجویان، ساده و دلچسب و حرفه‌ای کند.

کارفرمایان محترم نیز با استفاده از خدمات سامانه کاریابی و استخدام چراغ می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نیروهای متخصص موردنیاز خود را در مشاغل مختلف از شهرهای مختلف جذب و استخدام کنند. چراغ علاوه‌بر جذب نیروهای موردنیاز کارفرمایان محترم، با مقالات و کلیپ‌هایی به مسائل و مشکلات مدیران و کارفرمایان می‌پردازد. شایان ذکر است خدمات چراغ برای کارجویان در قالب وب‌سایت و اپلیکیشن چراغ و برای کارفرمایان فقط در وب‌سایت چراغ ارائه می‌شود.

چراغ در یک نگاه

حوزه‌ی فعالیت و خدمات‌رسانی چراغ به‌جز معرفی موقعیت‌های ‌شغلی عبارت است از:

  • ارسال پیامک برای کارفرما و کارجو
  • جست‌وجوی هوشمند براساس جزئیات کاری افراد
  • آزمون‌های روان‌شناسی و شخصیت‌شناسی
  • دوره‌های آموزشی موردنیاز مشاغل در قالب فایل‌های ویدئویی
  • مطالب برگزیده و متنوع بلاگ درباره‌ی رفع مشکلات کارجویان و کارفرمایان
  • ارائه‌ی خدمات در قالب وب‌سایت و اپلیکیشن
  • و...

همچنین به‌مناسبت رونمایی سامانه چراغ به آدرس https://www.cheragh.com/، خدمات کاریابی این سامانه در‌حال‌حاضر برای کارفرمایان و کارجویان رایگان ارائه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات