گوگل در ویدئویی قابلیت Ambient Mode گوگل اسیستنت را شرح داد

سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل در ویدئویی که به‌تازگی منتشر کرده است، قابلیت Ambient Mode دستیار هوشمند خود را تشریح کرد. این قابلیت دو هفته‌ی دیگر برای گوشی‌های نوکیا و شیائومی منتشر می‌شود.
تبلیغات

Ambient Mode، قابلیتی جدید از گوگل اسیستنت که گوگل آن را «گوگل اسیستنت کنشگر اندروید» می‌نامد، روی تعدادی از دستگاه‌های مبتنی بر اندروید ۸ یا جدیدتر، در دسترس قرار گرفته است. پیش‌تر در نسخه‌های ابتدایی اپلیکیشن Google، به تعامل محیطی در دستیار دیجیتال گوگل اشاره‌هایی شده بود.

امروز گوگل ویدئویی منتشر کرده و کمی بیشتر درباره‌ی Ambient Mode توضیح داده است. آرویند چاندرابابو (Arvind Chandrababu)، مدیر محصول گوگل اسیستنت، توضیح می‌دهد هدف این حالت چیست و بعضی از ویژگی‌های آن را این‌چنین توضیح می‌دهد:

هدف نهایی اسیستنت کنشگر این است که به شما کمک کند کارها را سریع‌تر انجام دهید و نیازهای خود را پیش‌بینی کنید و کارهای خود را سریع‌تر و آسان‌تر انجام دهید. 

به‌جز نشان‌دادن رویدادهای آینده و اطلاعات مربوط به وضعیت آب‌وهوایی، به‌لطف قابلیت Ambient Mode می‌توان به دستگاه‌های هوشمند دسترسی سریع داشت و اسلاید‌هایی از تصاویر سفارشی‌شده مانند صفحه‌ی Nest/google Home را ایجاد کرد.

قابلیت Ambient Mode با سیستم‌عامل اندروید یکپارچه‌ شده است؛ بنابراین احتمالا این حالت را در محصولات بسیاری از تولیدکنندگان مشاهده می‌کنیم. در ویدئوی منتشرشده، جزئیات بیشتری را درباره‌ی کارکرد Ambient Mode در اختیار نمی‌گذارد؛ اما این قابلیت طی چند هفته‌ی اخیر در دسترس کاربران گوشی‌های نوکیا و شیائومی قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات