جشنواره ویژه فروش اقساطی گوشی‌های سامسونگ در آترامارت

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه اینترنتی آترامارت سابقه‌ای چندین‌ساله در بازار کامپیوتر ایران دارد و نماینده‌ی رسمی و خدمات پس از فروش بسیاری از برندهای معتبر و اصلی حوزه‌ی دیجیتال است.
تبلیغات

آترامارت با ایجاد بستری آسان و مطمئن برای خرید اینترنتی محصولات دیجیتالی، لبخند خرید رضایت‌بخش را به لبان شما می‌نشاند. در‌همین‌زمینه و با اعتقاد بر اینکه مشتریان آترامارت شایسته‌ی بهترین خدمات هستند، گوشی‌های سامسونگ را به‌صورت ویژه و اقساطی می‌فروشد.

فروشگاه آنلاین آترامارت به‌صورت کاملا تخصصی گوشی‌های هوشمند سامسونگ را با کسب نمایندگی فروش محصولات آن در ایران عرضه کرده است. اصالت کالا و بهترین قیمت و گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر از اصول اساسی فروش این محصول در فروشگاه آنلاین آترامارت است.

مجموعه آترامارت از امروز ۱۱ آبان و به‌مدت سه روز در جشنواره‌ی ویژه‌ی فروش گوشی‌های سامسونگ برای هر محصول حداکثر ۱۰۰ هزار تومان تخفیف در نظر گرفته است. با همراهی شما در این جشنواره، تجربه‌ی شیرین خرید از آترامارت را به شما هدیه می دهیم. برای دیدن شرایط فروش اقساطی کالا اینجا کلیک کنید.

فروشگاه آنلاین آترامارت جزو اولین فروشگاه اینترنتی فروش کالای دیجیتال است که درکنار فروش آنلاین، خدمات پس از فروش مستقیم و بدون واسطه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. آترامارت فروشگاهی است که در آن می‌توانید با چند کلیک در هر مکان و زمانی کالای دلخواه خود را از بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا به‌راحتی انتخاب کنید و مقابل در منزل یا محل کار تحویل بگیرید و پس از مشاهده‌ی کالا و اطمینان از صحت آن، هزینه را پرداخت کنید.

آترامارت

از دیگر محصولات موجود در فروشگاه آترامارت می‌توان به انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، قطعات کامپیوتر (مادربرد، کارت گرافیک، حافظه، پردازنده و درایو نوری اینترنال و اکسترنال)، دستگاه‌های ذخیره‌سازی (هارددیسک و SSDهای اینترنال و اکسترنال)، مانیتور، کامپیوترهای بدون کیس (کامپیوترهای مینی پی‌سی و یکپارچه)، تجهیزات شبکه (مودم، کارت شبکه، روتر، اکسس‌پوینت و سوییچ)، ماشین‌های اداری (پرینتر و فکس و اسکنر)، لوازم جانبی (لوازم جانبی موبایل، لپ‌تاپ،  تبلت و کامپیوتر)، کنسول بازی، دوربین‌های دیجیتال عکاسی و انواع ساعت‌های هوشمند اشاره کرد. برای دریافت کد تخفیف حداکثر ۱۰۰ هزار تومانی اینجا کلیک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات