پتنت جدید گوشی هوشمند تاشو شیائومی منتشر شد

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
پتنت جدیدی از شیائومی منتشر شده که مانند موتورولا ریزر، فرم گوشی‌های لولایی قدیمی را با صفحه‌نمایش تاشو ترکیب می‌کند.
تبلیغات

تصاویر پتنتی توسط اداره‌ی ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) منتشر شده و نشان از برنامه‌های احتمالی شیائومی برای یک گوشی تاشو لولایی دارد. اگرچه این پتنت هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است؛ اما اوایل اوت ۲۰۱۸ (خرداد ۱۳۹۸) به ثبت رسیده است.

طراحی کاملا متفاوت از گوشی تازه معرفی‌شده‌ی موتورولا ریزر است. پتنت شیائومی دستگاه مربعی شکلی را نشان می‌دهد که با باز شدن تبدیل به گوشی با نسبت ابعاد بلند می‌شود. حالت بسته دارای صفحه‌نمایش کوچک مستطیل شکل است و دو دوربین در بخش بیرونی دارد. فضای داخلی دارای حاشیه‌ای در بالای صفحه‌نمایش و دوربین جلو است. پتنت با محصول واقعی یکسان نیست؛ اما حداقل علاقه‌ی شرکت به ساخت محصولی مشابه را نشان می‌دهد.

پتنت گوشی تاشو لولایی شیائومی

گوشی‌های تاشو الهام‌بخش سازندگان بوده است تا فرم جدید صفحه‌نمایش تاشو را خلق کنند. جدیدترین موج گوشی‌های تاشو با بازطراحی نسخه‌ی اصلی موتورولا ریزر شروع شد که ضمن حفظ طراحی و ظرافت یک گوشی تاشوی نمادین، مجددا در ۲۰۱۹ به‌عنوان یک گوشی هوشمند طراحی شد. شیائومی گوشی تاشو دیگری را در دست ساخت دارد؛ اما هنوز اطلاعاتی در رابطه در دسترس بودن آن منتشرنشده است.

پتنت گوشی تاشو لولایی شیائومی

به‌نظر شما فرم لولایی در حال بازگشت یا فرم دوگانه‌ی گوشی‌هایی مانند هواوی میت ایکس و سامسونگ گلکسی فولد تقاضای بیشتری دارد؟ نظرات خود را با دیگر کاربران زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات