معرفی مجموعه پاییزی برند ایرانی بادی اسپینر

سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بادی اسپینر یکی از آشناترین و پرفروش‌ترین برندهای فعال ایرانی در حوزه مد و لباس است، برندی که طی ۱۰ سال گذشته توانسته جایگاه ویژه‌ای در این بازار برای خود داشته باشد.
تبلیغات

نام بادی اسپینر را شاید پیش‌تر با انواع لباس مردانه به‌ویژه تیپ‌های اسپرت شنیده باشید، اما این برند طی سال‌های اخیر حوزه‌ی کاری خود را گسترش داده و امروز در فروشگاه‌های بادی اسپینر می‌توانید یک تیپ کامل زنانه را هم درست مثل استایل‌های شیک مردانه خریداری کنید.

تأکید بر کیفیت بالا در کنار حفظ قیمت‌های به‌صرفه یکی از ویژگی‌های اساسی برند بادی اسپینر است که خرید مطمئن را تضمین می‌کند.

مدهای پاییزی 98 در جدیدترین مجموعه لباس بادی اسپینر

مجموعه جدید پاییزه بادی اسپینر، طبق جدیدترین مدهای ۹۸ و با الهام از مدهای پاییز و زمستان ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ طراحی شده است. در این کالکشن پاییزی می‌توان از انواع بافت و بارانی و مانتو پاییزه زنانه تا سویشرت، پلیور و کاپشن‌های پاییزی مردانه را پیدا کرد. تنوع رنگ و طرح‌های خاص و همچنین مدل‌ها و طراحی‌های شیک، این مجموعه را به مجموعه‌ای کاربردی و مناسب تیپ مهمانی و روزمره تبدیل می‌کند.

استفاده از پارچه‌های جیر، رنگ‌های خردلی و زرد پاییزی، مدل‌های مطابق مد روز مانند فرم‌های آزاد و استفاده از جزییات در جیب‌ها و به‌ویژه فرم مانتو و بارانی، از جمله ویژگی‌های خاص و چشمگیر کالکشن پاییز بادی اسپینر است.

برای ساختن یک تیپ پاییزی شیک زنانه، انواع بلوز و شومیز، بافت یا بارانی و شلوار پارچه‌ای طرح‌دار یا ساده و همچین جین و برای ساختن یک تیپ اسپرت یا رسمی و شیک مردانه انواع پلیور، کاپشن پاییزه و سویشرت، شلوار لی مردانه و تی‌شرت‌های آستین بلند و مناسب فصل در کنار انواع تی شرت و پلوشرت چهارفصل در این مجوعه دیده می‌شود. علاوه بر آن استایل خود را می‌توانید با انواع کتانی زنانه و مردانه، کیف و کوله پشتی و اکسسوری‌های این برند کامل کنید.

تنوع مدل و رنگ در لباس‌ها و تیپ‌های پاییزی، مجموعه جدید بادی اسپینر را برای موقعیت‌های مختلف مثل تیپ روزمره یا نیمه اسپرت یا تیپ مهمانی، قرارهای کاری و تیپ اداری و رسمی به یک انتخاب مناسب تبدیل می‌کند و همین باعث می‌شود در فروشگاه‌های این برند قدرت انتخاب بالایی برای خرید انوع لباس داشته باشید.

بادی اسپینر

برای خرید پاییزی خود بهتر است سری به اینستاگرام بادی اسپینر و همچنین فروشگاه اینترنتی بادی اسپینر بزنید و استایل‌های مختلف این برند در کنار محصولات متنوع آن را مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید در وب‌سایت بادی اسپینر انواع لباس‌های مناسب فصل پاییز و زمستان را با قیمت‌های زیر ۲۰۰ هزارتومان هم مشاهده کنید و با تخفیف‌ها و قیمت‌های به صرفه، یک تیپ کامل بسازید.

۴۰ شعبه فروشگاه‌های بادی اسپینر را می‌توانید در شهرهای مختلف از جمله تهران، اصفهان، اهواز، مشهد و کرج پیدا کنید یا از فروشگاه اینترنتی بادی اسپینر از هر جای ایران به‌سادگی تمامی لباس‌های این برند را ببینید و با چند کلیک خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات