کسب درآمد در منزل با کمک دستگاه جوجه‌کشی گروه صنعتی اسکندری

یک‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فروشگاه اینترنتی گروه صنعتی اسکندری چندین سال است دردسترس عموم قرار گرفته و پذیرای علاقه‌مندان پرورش طیور و خریداران دستگاه جوجه‌کشی است.
تبلیغات

جوجه‌کشی از پرندگان اهلی و زینتی یکی از روش‌های درآمدزایی است که می‌توان به آن به‌عنوان شغلی پرسود نگریست. جوجه‌کشی از پرندگان به‌دلیل اینکه به خواب و سرمایه زیاد نیاز ندارد و طولانی‌مدت نیست، به یکی از منابع درآمد اقشار مختلف تبدیل شده است. تقریبا هر فردی می‌تواند با کمی دانش فنی و آشنایی با روش‌های اولیه‌ی جوجه‌کشی، کسب‌وکار پرورش پرندگان را راه‌اندازی کند.

اگر شما نیز به درآمدزایی ازطریق جوجه‌کشی و پرورش طیور علاقه‌مند هستید، به‌کمک یک دستگاه جوجه‌کشی می‌توانید تخم پرنده‌هایی مانند مرغ، بلدرچین، اردک، غاز، کبک، بوقلمون، مرغ‌عشق، طوطی، کاسکو و ... را به جوجه تبدیل کنید و بعد از به‌دنیا‌آمدن جوجه‌ها، آن‌ها را در بازار بفروشید یا جوجه‌ها را تا زمان بالغ‌شدن پرورش دهید و بعد از پروارشدن بفروشید.

یکی دیگر از خصوصیات کسب درآمد از صنعت جوجه‌کشی، بی‌نیازی به فضای بزرگ است؛ به‌گونه‌ای که می‌توانید در خانه‌ی خود یک دستگاه جوجه‌کشی داشته باشید و این کار را انجام دهید.

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور

گروه صنعتی اسکندری تولیدکننده‌ی انواع ماشین جوجه‌کشی در سال ۱۳۷۲ تأسیس شده است. این شرکت با استفاده از ظرفیت‌هایش تلاش کرده محصولاتی باکیفیت و رقابتی با انواع نمونه‌های خارجی تولید و عرضه کند. دستگاه‌های جوجه‌کشی این شرکت در ظرفیت‌های ۱۲ تا ۱۰ هزار تایی تولید شده و طیف گسترده‌ای از نیازهای هم‌وطنان گرامی را دربر می‌گیرد. به‌کمک دستگاه جوجه‌ کشی اسکندری می‌توان از تخم نطفه‌دار پرندگان مختلف مانند مرغ، بلدرچین، کبک، غاز، اردک، شترمرغ، کاسکو، کاکادو، طوطی برزیلی و .... جوجه‌کشی کرد.

یکی از خصوصیات ماشین‌های جوجه‌کشی ساخت گروه صنعتی اسکندری پیشرفت روزافزون محصولات به‌مرور زمان است. بدین‌ترتیب که محصولات جوجه‌کشی ساخت این شرکت از زمان تأسیس کارخانه دستخوش تغییرات گسترده شده و امروزه می‌توان گفت ماشین‌های جوجه‌کشی اسکندری در خاورمیانه کاملا بی‌رقیب هستند. دلایل مختلفی برای تأیید این ادعا وجود دارد؛ برای نمونه، هیچ‌یک از سازندگان ایرانی ماشین جوجه‌ کشی تاکنون نتوانسته از تکنولوژی منطق فازی روی ماشین جوجه‌کشی خود بهره‌برداری یا حسگر سوئیسی SHT را روی محصول خود پیاده‌سازی کند.

ماشین‎‌های جوجه‌کشی گروه صنعتی اسکندری به بدنه‌ای از جنس PVC مجهز هستند. خصوصیت بدنه‌ی PVC درمقایسه‌با دستگاه‌های جوجه‌کشی با بدنه‌ی فلزی این است که اولا به‌هیچ‌وجه زنگ نمی‌زنند؛ ثانیا به‌دلیل عایق‌بودن PVC امکان اتلاف دمایی در این دستگاه‌ها به صفر می‌رسد. امروزه دستگاه‌های جوجه‌کشی مجهز به بدنه‌ی PVC درمقایسه‌با سایر دستگاه‌ها طرفداران بیشتری دارد و دلیل این امر بهداشتی و قابل شست‌وشوبودن بدنه و دوام زیاد و زنگ‌نزدن و نپوسیدن آن‌ها است. باوجوداین، هنوزهم تولیدکنندگانی هستند که از ورق‌های گالوانیزه و فلزی در ساخت بدنه‌ی دستگاه‌های جوجه‌کشی استفاده می‌کنند؛ اما نکته‌ی مهم است که این ورق‌ها به‌مرور زمان دراثر حرارت و رطوبت داخل دستگاه می‌پوسند. به‌عبارت‌دیگر، می‌توان گفت هیچ ارزانی‌ای بی‌دلیل نیست.

ساده‌بودن استفاده از ماشین‌های جوجه‌کشی گروه صنعتی اسکندری نیز مزیت دیگری است. برای استفاده از این دستگاه‌ها فقط به دما و رطوبت سازگار با تخم پرنده‌ی مدنظر نیاز دارید و با هماهنگ‌کردن آن می‌توانید جوجه‌گیری از پرنده را شروع کنید.

ماشین جوجه کشی ایزی باتور

اگر تمایل داریدبرای کسب درآمد در منزل دستگاه جوجه‌کشی بخرید، از ماشین‌های جوجه‌کشی ایرانی، به‌ویژه دستگاه‌های جوجه‌کشی تأییدشده‌ی کارخانه‌ی گروه صنعتی اسکندری استفاده کنید.

نشانی وب‌سایت محصول: https://easy-bator.com

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات