تورهای اختصاصی دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفرنامه در سه مقصد رویایی و بی‌نظیر

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
مطالعه 7 دقیقه
دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفرنامه مجری مستقیم و بدون واسطه تورهای آفریقای جنوبی، برزیل و آرژانتین، برزیل، استرالیا، ژاپن و کره جنوبی، کوبا، بارسلون، پاریس، ونیز، رم، زوریخ، مونیخ، وین، کانادا، بوداپست، پراگ، برلین در نوروز ۹۹ است.
تبلیغات

 «ما متعهد به ارائه خدمات در بالاترین سطح رضایت‌مندی هستیم.»

با ما تفاوت را احساس کنید. تنها کافی است با سفرنامه تماس بگیرید!

مکان‌های باورنکردنی زیادی در آفریقای جنوبی وجود دارد که ممکن است شما یک عمر خود را صرف کاوش در آن کنید.

در تور آفریقای جنوبی شما از جاذبه‌های گردشگری بسیاری دیدن خواهید کرد. در این پست مروری بر جاذبه‌های باورنکردنی در آفریقای جنوبی شده است و خواهید فهمید که چرا بسیاری از مردم سفر به آفریقای جنوبی را انتخاب می‌کنند. چرا آفریقای جنوبی به‌طور فزاینده‌ای تبدیل به یک مقصد تعطیلات شده است؟

مکان گردشگری شماره ۱: ژوهانسبورگ و سووتو آفریقای جنوبی

ژوهانسبورگ ممکن است به اندازه کیپ تاون زیبا نباشد، اما هنوز هم یکی از مکان‌های دیدنی در آفریقای جنوبی محسوب می‌شود. اصلی‌ترین مرکز بین‌المللی در آفریقای جنوبی، جوزی علاوه‌بر زیبایی، چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. بزرگ‌ترین شهر آفریقای جنوبی چند موزه عالی دارد. هنر خیابانی هم در این شهر بسیار پرجنب‌وجوش است.

در بین دیدنی‌های ژوهانسبورگ، موزه آپارتاید وجود دارد که مکانی خارق‌العاده برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گذشته‌های دور و بهترین بخش شهر برای تحسین هنرهای خیابانی است.

مکان گردشگری شماره ۲: کیپ تاون در آفریقای جنوبی

کیپ تاون که به‌عنوان شهر مادر شناخته می‌شود، یکی از زیباترین شهرهای جهان است. هیچکس منکر نمی‌شود که کیپ تاون یکی از خارق‌العاده‌ترین مکان‌ها برای بازدید در آفریقای جنوبی است. این شهر به‌معنای واقعی کلمه دارای تمام ویژگی‌های جذاب است.

حتماً در یک روز مشخص به آنجا بروید. وقتی در کیپ تاون هستید، نباید Table Mountain را از دست بدهید. زیرا مناظر شهر از آنجا دیدنی‌تر است. بهترین زمان روز برای بازدید، یک یا دو ساعت قبل از غروب آفتاب است، به‌طوری که وقت کافی برای کاوش دارید و بعد می‌توانید بنشینید تا از تماشای منظره های خورشید در اقیانوس لذت ببرید؛ سپس خواهید فهمید که چرا این یکی از زیباترین مکان‌های بازدید در آفریقای جنوبی است.

مکان گردشگری شماره ۳: مویزنبرگ آفریقای جنوبی

مویزنبرگ یک شهر ساحلی زیبا و نزدیک به کیپ تاون است که با ۳۰ دقیقه رانندگی می‌توان به آن رسید. در سفر یک روزه از شهر مادر به‌راحتی می‌توانید از آن لذت ببرید. مویزنبرگ یکی از دوست‌داشتنی‌ترین مکان‌ها برای بازدید در ساحل شنی باورنکردنی و سفید است. امواج زیبای این ساحل مکانی فوق‌العاده برای گشت‌وگذار محسوب می‌شود. در کنار ساحل چند خانه ساحلی کوچک و رنگارنگ وجود دارد که عکس گرفتن از آن‌ها جالب است.

مکان گردشگری شماره ۴: خلیج کالک آفریقای جنوبی

خلیج کالک نسبت به بسیاری از شهرهای کوچک در نزدیکی کیپ تاون، از زیباترین مکان‌ها است. خلیج کالک مکانی است که می‌توانید هنگام رانندگی در اطراف شبه جزیره، برای یک قهوه سریع در آن توقف کنید و در پایان چند ساعت در مغازه‌های عتیقه فروشی بگردید.

مکان گردشگری شماره ۵: شبه جزیره کیپ پوینت و پارک ملی کیپ پوینت آفریقای جنوبی

هیچ سفری به آفریقای جنوبی بدون سفر جاده‌ای در اطراف شبه جزیره کیپ پوینت، که بخشی از منطقه گل کیپ است، کامل نخواهد شد. این منطقه به تنوع زیستی خود مشهور است و در سال ۲۰۰۴ در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شد.

مکان گردشگری شماره ۶: استلنبوس و کایامندی

بیشتر افرادی که از آفریقای جنوبی بازدید می‌کنند، فقط در یک سفر یک روزه از کیپ تاون به استلنبوس می‌روند. Stellenbosch یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شهرهای آفریقای جنوبی است که تاریخچه و موزه‌های جالب بسیار زیادی دارد.

مکان گردشگری شماره ۷: هرمانوس آفریقای جنوبی

هرمانوس با حدود یک‌و‌نیم ساعت رانندگی از کیپ تاون در استان کیپ غربی، یکی از مکان‌هایی است که مردم برای دیدن نهنگ در آفریقای جنوبی به آنجا می‌روند. روزانه چندین تور از بندر دور می‌شود و می‌توان نهنگ‌های راست جنوبی را حتی از ساحل مشاهده کرد (نقاط مختلف تماشای نهنگ در کنار آبشار وجود دارد). هرمانوس مملو از سواحل زرق و برق‌دار بوده و شهری بسیار زیبا و آرام دارد.

نکته: بهترین زمان برای دیدن نهنگ‌ها در هرمنوس بین پایان ژوئن و نوامبر است. حتماً تور تماشای نهنگ خود را از قبل رزرو کرده و بررسی‌های آنلاین را برای شرکت‌هایی که تورها را به روشی مسئولانه بررسی می‌کنند، بررسی کنید. بسیاری از شرکت‌ها هستند که روزانه چندین بار تور تماشای نهنگ ها را برگزار می‌کنند.

تور استرالیا

تور استرالیا با داشتن حیوانات وحشی بی‌نظیر و متنوع به مکانی عالی برای دوستداران حیوانات تبدیل شده است.

تاسمانیا یکی از ایالت‌های معروف استرالیا است. این ایالت جزیره‌ای خصوصیات منحصر‌به‌فرد خود را دارد و می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین مکان‌های بازدید در استرالیا در نظر گرفته شود. شهرت تاسمانیا به‌عنوان یک استان ساده و ساکت اکنون تغییر کرده است و فقط کسانی که به تاسمانیا مراجعه می‌کنند می‌توانند این موضوع را تأیید کنند. در این پست مروری بر جاذبه‌های باورنکردنی در استرالیا نیز ارائه شده است.

هوبارت

هوبارت پایتخت فرهیخته تاسمانی است، بنابراین قطعاً این نخستین توقف بزرگ در تاسمانی است. این مکان بسیار پرزرق‌وبرق است. کاوش در تمام گوشه‌های هوبارت بهترین راه برای لذت بردن از شهر است. یکی از بهترین راه‌ها برای کشف هوبارت استخدام اتومبیل و رانندگی در خیابان‌های پر جنب و جوش شهر و صرفاً قدردانی از آنچه برای ارائه دارد است.

از میان جالب‌ترین کارهایی که باید در هوبارت انجام شود، بازدید از گالری‌های هنری زیادی مانند پدیده MONA وجود دارد. سایر کارهای خارق‌العاده‌ای که در هوبارت انجام می‌شود، شامل امتحان کردن تمام مخلوط‌های قهوه و تهیه آن از بهترین کافی شاپ‌ها است.

باغ وحش سیدنی تارونگا و تجربه استرالیا وحشی

باغ وحش تارونگا، یک جاذبه برتر واقع در بندر سیدنی است. با حضور در این باغ وحش اطمینان حاصل می‌کنید که یک تجربه ۲ساعته شخصی با زمان کافی برای دیدن کانگوروها، گرفتن عکس با کوالا و برخورد نزدیک با انواع دیگر حیوانات وحشی استرالیا را نیز خواهید داشت.

باغ‌های گیاه شناسی سلطنتی تاسمانی

باغ‌های گیاه شناسی رویال تاسمانی دومین باغ گیاه شناسی قدیمی در استرالیا است و یک منطقه تفریحی محبوب برای گردشگران و افراد محلی هوبارت محسوب می‌شود. این ۱۴ هکتار از اراضی دارای مجموعه‌ای جالب از درختان و گیاهان است که برخی از آن‌ها تاریخی و منحصربه‌فرد هستند؛ مانند گیاه کینگز لوماتیا. این گیاه به‌شدت در معرض خطر است و تمام نمونه های زنده‌ی آن از نظر ژنتیکی یکسان هستند.

شما می‌توانید از نمونه گیاهان عجیب و غریب از منطقه قطب جنوب دیدن کنید. شکی نیست که باغ‌های گیاه شناسی سلطنتی تاسمانی از جالب‌ترین مکان های بازدید در استرالیا محسوب می‌شود.

پناهگاه های حیات وحش در بونورونگ

پناهگاه حیات وحش Bonorong یکی از مکان‌هایی است که می‌توانید در استرالیا از آن بازدید کنید. گشت‌و‌گذار در پناهگاه های حیات وحش به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا حیوانات بومی استرالیا را کشف کنند، از جمله شیطان پرطرفدار تاسمانی، اموس، کانگوروها ، کوالاها، کوئور شرقی، کوک های شرقی، بتونگ تاسمانی و موارد دیگر. بنابراین خوب است بدانید که پناهگاه مذکور باعث حفاظت از این حیوانات می‌شود و تلاش می‌کند تا بازدیدکنندگان را در مورد چگونگی کمک به حیات وحش استرالیا آموزش دهد. قطعاً این یک دلیل دیگر برای بازدید از حیات وحش بونورونگ است.

تور برزیل

برزیل به‌عنوان بزرگ‌ترین کشور در آمریکای جنوبی، دربرگیرنده‌ی هر آن چیزی است که توجه مسافران را درگیر خود می‌کند. از جنگل های پر آب و هوای عجیب و غریب تا شهرهای شلوغ، پارک های ملی وسیع و سواحل باشکوه .

Foz do Iguaçu

Foz do Iguaçu یکی از بزرگ‌ترین آبشارهای جهان است. این پدیده طبیعی مرز مرزهای برزیل، آرژانتین و پاراگوئه را فرا گرفته و از صدها آبشار قدرتمند تشکیل شده است. گلو شیطان محلی است که بازدیدکنندگان از آنجا می‌توانند از حاشیه سکوی چوبی، به سقوط ۸۰ متری آب نگاه کنند.

تور برزیل

مسیح نجات‌دهنده برزیل

مسیح رستگاری، مجسمه‌ای که از نمادین‌ترین بناهای برزیل و پربازدیدترین جاذبه ریو است، هر ساله قلب صدها هزار مسافر را اسیر می‌کند. علاوه بر اهمیت نمادین در جامعه کاتولیک، این مجسمه یکی از ۷ عجایب جدید جهان نیز است.

فرناندو دو نورونها برزیل

فرناندو دو نورونها که از مجموعه ۲۱ جزیره تشکیل شده، بخشی از بهشت در برزیل است. این منطقه به‌عنوان یک پارک دریایی ملی محافظت‌شده دارای اکوسیستم متنوع و غنی بوده که شامل دلفین ها، کوسه های صخره ای، ماهی گرمسیری و پرتوهای آن می‌شود. فرناندو دو نورونها به سواحل توسعه نیافته و خط ساحلی سرسبز و سبز، عقب‌نشینی زیبای آب و مکانی ایده‌آل برای غواصی مشهور است.

کوه شکرلوف برزیل

یکی از پربازدیدترین شگفتی های طبیعی برزیل، کوه Sugarloaf در ریودوژانیرو است؛ قله‌ای که در محاصره دریا قرار دارد. بازدیدکنندگان با استفاده از یک کابین به بالا می‌روند تا از چشم‌اندازهای پانوراما بر فراز شهر، ساحل و سراسر اقیانوس، به‌خصوص هنگام غروب که چراغ های شهر در زیر چشمک می‌زنند، لذت ببرند؛ در حالی که خورشید آسمان را با سایه‌هایی از صورتی و نارنجی رنگ می‌کند و سراسر آسمان و دریا قرمز است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات