شیائومی JoyUI 11 را برای گوشی های بلک شارک منتشر می‌کند

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی پس از انتشار MIUI 11 برای گوشی‌هایش، اعلام کرده است از رابط کاربری JoyUI 11 برای گوشی‌های سری بلک‌شارک استفاده خواهد کرد.
تبلیغات

بلک‌شارک با پشتیبانی شیائومی رسما اعلام کرده است تمام گوشی‌های گیمینگ این برند رابط کاربری سفارشی جدیدی به‌نام JoyUI 11 را دریافت خواهند کرد. این برند در حال فاصله‌گرفتن از MIUI است تا گوشی‌هایش از رابط کاربری با قابلیت سفارشی‌سازی فراوان مخصوص بازی استفاده کنند. طبق اعلام شیائومی، JoyUI 11 ویژگی‌های اصلی MIUI 11 را به‌همراه چندین ویژگی جدید به‌همراه دارد که هنوز نامشخص هستند. کاربران گوشی‌های بلک‌شارک با رابط کاربری JoyUI 11 قطعا تجربه‌ی بهتری خواهند داشت.

تاکنون، بلک‌شارک چهار گوشی هوشمند مخصوص بازی معرفی کرده است: بلک‌شارک، بلک‌شارک هلو، بلک‌شارک ۲ و بلک‌شارک ۲ پرو. تمامی دستگاه‌های گیمینگ رابط کاربری MIUI شیائومی را دارند و ازاین‌پس، به JoyUI 11 مجهز می‌شوند. با عملکردهای اصلی MIUI و قابلیت‌های بازی JoyUI، کاربران ترکیبی قدرتمند از قابلیت‌های سرعت و بازی را دراختیار خواهند داشت.

شیائومی از چند روز پیش، انتشار MIUI 11 جدید را در چین آغاز کرده است و امروز نیز آن را در هند منتشر می‌کند. این رابط کاربری از انتقال سریع فایل بین دستگاه‌های برندهای مختلف ازجمله اوپو و ویوو پشتیبانی خواهد کرد.

joyui 11

این رابط از بیش از ۳۰۰ تلویزیون، اسناد، فیلم، بازی و برنامه‌ها پشتیبانی خواهد کرد و بدون نیاز به نصب برنامه‌ی دیگری می‌تواند آن‌ها را نمایش دهد. علاوه‌بر‌این، MIUI 11 نیاز به نصب برنامه‌های جانبی برای چاپ بی‌سیم عکس‌ها یا اسناد داخل تلفن‌همراه را از بین می‌برد؛ زیرا این رابط بیش از دوهزار مدل چاپگر را پشتیبانی می‌کند.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات