تم تیره به اپلیکیشن‌های آفیس در iOS اضافه شد

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در به‌روزرسانی جدیدی که برای نسخه‌ی iOS اپلیکیشن‌های iOS منتشر کرده، پشتیبانی از تم تیره را اضافه کرده است.
تبلیغات

در ماه اوت میلادی، مایکروسافت از تم تیره برای مجموعه‌ اپلیکیشن‌های آفیس در سیستم‌عامل iOS رونمایی کرد. اوتلوک یکی‌از نخستین‌ اپلیکیشن‌های این مجموعه بود که تم تیره را دریافت کرد؛ اما برخلاف وعده‌ی پیشین ردموندی‌ها، تاکنون برنامه‌های اصلی آفیس نظیر ورد، پاورپوینت، اکسل و وان‌نوت از صف دریافت این به‌روزرسانی جا مانده بودند.

مایکروسافت قصد داشت هم‌زمان با انتشار به‌روزرسانی iOS 13 آن را برای مجموعه برنامه‌های آفیس منتشر سازد؛ اما این اتفاق تا الان نیفتاد تا اینکه امروز پس‌ از گذشت یک ماه از انتشار iOS 13، بالأخره شاهد تم تیره در برنامه‌های یادشده هستیم. طبق گفته‌ی مهندسان، آن‌ها برای اعمال تم تیره روی مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس، تک‌تک المان‌ها و عناصر رابط‌کاربری را مدنظر قرار داده‌اند.

one note dark mode

پیش‌تر اهالی مایکروسافت به‌روزرسانی مشابهی را برای برنامه‌های آفیس در سیستم‌عامل مک منتشر کرده‌ بودند؛ به‌روزرسانی که این‌بار راهی آیفون‌ها و آیپد‌های اپل شده است. 

نکته‌ی مهم اینکه در توضیحات این به‌روزرسانی برای برنامه‌های ورد، اکسل و پاورپوینت، هیچ اشاره‌ای به تم تیره نشده است؛ اما در وان‌نوت توضیحی در‌ این‌باره منتشر شده است.

با تم تیره به چشم‌های خود آسان بگیرید. در محیط‌های کم‌نور یا در زمان‌هایی که به‌دنبال افزایش خوانایی متون خود در وان‌نوت هستید، با فعال‌سازی تم تیره خواندن یادداشت‌هایتان را ساده‌تر سازید.از اینکه وان‌نوت را استفاده می‌کنید، متشکریم! ما به بازخورد‌های شما اهمیت می‌دهیم و در به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن سعی کرده‌ایم تجربه‌ی یادداشت‌برداری را ارتقاء دهیم.

دیدگاه خود را درباره‌ی این موضوع با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید. به‌نظر شما رویکرد جدید توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های موبایلی درجهت اعمال تم تیره در ساخته‌های خود، تأثیری در ارتقاء تجربه‌ی کاربری خواهد گذاشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات