هواوی انجوی 10، ۲۷ مهر به‌طور رسمی در چین معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اکانت رسمی هواوی در پیام‌رسان Weibo، با انتشار پستی خبر از معرفی گوشی انجوی ۱۰ در تاریخ ۲۷ مهر داد.
تبلیغات

سری انجوی هواوی، گوشی‌هایی تکامل‌یافته هستند که نه‌تنها از قیمتی مقرون‌به‌صرفه برخوردار بوده، بلکه طراحی دیدنی و مدل‌های مختلفی دارند. سال گذشته گوشی هواوی سری انجوی ۹ شامل، انجوی ۹، انجوی ۹ پلاس و همچنین انجوی 9e و انجوی 9s بود که دو مورد اخیر اوایل مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۹۷) روانه‌ی بازار شدند. امسال، هواوی که پیش‌ازاین انجوی ۱۰ پلاس را معرفی کرده بود، اعلام کرده که انجوی ۱۰ را در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) معرفی خواهد کرد.

هواوی انجوی 10

معرفی انجوی ۱۰ به‌وسیله‌ی پستی ازسوی صفحه‌ی رسمی هواوی در پیام‌رسان Weibo عنوان‌ شده که حاوی رندرهای این دستگاه نیز است. رندرهایی که قبلاً از این گوشی دیده شده بود، مشابه نمونه‌های رسمی ارسال‌شده توسط هواوی هستند. از رندرها و تیزرهای انجوی ۱۰ می‌توان  فهمید که دارای صفحه‌نمایشی حفره‌دار است که نسبت صفحه به بدنه‌ی بالاتری را به آن می‌بخشد. پشت گوشی دارای پنلی با حالت گرادیان و دوربین‌های دوگانه است. دوربین‌ها به‌صورت عمودی در گوشه‌ی بالا سمت چپ دستگاه قرار دارند. پشت دستگاه هیچ حسگر اثر انگشتی دیده نمی‌شود؛ با این حال، استفاده از حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش نیز در انجوی ۱۰، باتوجه به رده‌ی اقتصادی این گوشی کمی نامحتمل است.

انجوی ۱۰ با شماره مدل ART-TL00X قبلاً در سایت TENAA رؤیت شده بود. این فهرست نشان می‌دهد که گوشی مذکور دارای صفحه‌نمایش ۶/۳۹ اینچی HD+ از نوع IPS LCD و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل خواهد بود. این دستگاه از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای ۲/۲ گیگاهرتزی نیرو می‌گیرد که احتمالاً تراشه‌ی کرین 710F خواهد بود.

انجوی ۱۰ دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و لنز ثانویه‌ی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود؛ همچنین یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی درون حفره‌ی صفحه‌نمایش تعبیه شده است. انجوی ۱۰ مجهز به باتری با ظرفیت کم ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که فاقد پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع خواهد بود.

قیمت مقرون‌به‌صرفه می‌تواند اصلی‌ترین دلیل انتخاب انجوی ۱۰ باشد که با معرفی رسمی آن می‌توان از قیمت گوشی مطلع شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات