شیائومی در حال توسعه‌ تبلت منعطف است

جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا ویدئویی از تبلت تاشو شیائومی به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد این دستگاه، قابلیت تا شدن از چند نقطه متفاوت را دارد.
تبلیغات

این روزها که همه جا سخن از گلکسی اس ۱۰ سامسونگ و مشخصات آن به میان است، در این مطلب به معرفی و بررسی دستگاهی متفاوت‌تر خواهیم پرداخت: یک تبلت منعطف‌تر و بزرگ‌تر از گلکسی اس ۱۰ که توسط ایوان بلاس مورد نقد قرار گرفته است.

ایوان بلاس طی انتشار توییتی اظهار داشت:

نمی‌توان در مورد صحت و اعتبار ویدیویی که از این دستگاه به بیرون درز پیدا کرده، صحبت کرد؛ اما می‌توان گفت که توسط شیائومی طراحی و توسعه یافته است.

بلاس، ویدئویی از تبلت جدید و منعطف شیائومی (Xiaomi) را در توییتر به اشتراک گذاشت که با دارا بودن قابلیت تا شدن، به یک دستگاه نازک‌تر تبدیل می‌شد.البته وی می‌گوید که نمی‌تواند صحت ویدئو منتشر شده را تایید کند؛ اما اظهار دارد که تبلت فوق توسط شیائومی توسعه یافته است. در حالی که احتمال دارد این ویدئو متعلق به تبلت شیائومی نباشد، اما واضح است که مجهز به صفحه نمایش تاشو می‌باشد.

تبلت تاشدنی شیائومی Xiaomi

این اولین باری نیست که یک تلفن هوشمند تاشدنی را مشاهده می‌کنیم. در ماه نوامبر سال گذشته، سامسونگ، نمونه اولیه‌ای از جدیدترین دستگاه مجهز به فناوری صفحه نمایش منعطف خود را به نمایش گذاشت. لنوو نیز در همایش CES 2017 از دستگاه مفهومی تاشو خود رونمایی کرد؛ اما تمامی این دستگاه‌ها در بهترین حالت، تنها از یک نقطه خم می‌شدند. ویدئوی منتشر شده از جدیدترین تبلت شیائومی، تا شدن آن از دو مکان متفاوت را نشان می‌دهد. این موضوع بدان معناست که قابلیت منعطف بودن دستگاه شیائومی، نقاط گسترده‌ای از صفحه نمایش را در بر می‌گیرد.

از طرف دیگر، احتمال این که ویدئوی منتشر شده از شیائومی جعلی باشد نیز بسیار است. به هر حال، تا موعد فرا رسیدن همایش CES 2019 و روشن شدن قضیه، چیزی نمانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات