بررسی قیمت خرید و فروش نیسان سرانزا در سایت دیوار

سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
نیسان سرانزا یکی از خودروهای شاسی‌بلند تولیدی شرکت پارس خودرو است که در بین سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۶ در ایران تولید می‌شد. نیسان سرانزا هنگامی که پا به بازار ایران گذاشت حاصل تحقیقات یک شرکت چینی همکار با نیسان ژاپن بود.
تبلیغات

این خودرو به‌دلیل احساس نیاز بازار به یک خودرو شاسی‌بلند ارزان‌قیمت با قابلیت آفرود توسط پارس خودرو تولید و وارد بازار ایران شد. نیسان سرانزا درواقع همان نیسان پیکاپ است که قسمت باری آن حذف شده و به‌جای آن ردیف سوم صندلی‌ها اضافه شده است.

در زمان عرضه برای مدتی توجه زیادی به این خودرو جلب شد و خرید نیسان سرانزا به یکی از انتخاب‌های اصلی بسیاری از افراد تبدیل شد. اما به‌دلیل بروز مشکلات و همچنین بر آورده نکردن انتظارات خیلی زود تولید آن به انتهای راه خود رسید.. علاوه‌بر این باید به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از خودروهای سرانزا به‌صورت خودرو شرکتی توسط ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی خریداری شده و سپس طی مزایده فروخته شده‌اند.

بااین‌حال همچنان خرید و فروش نیسان سرانزا در بازار خودروهای دست دوم ادامه دارد و آگهی‌های زیادی برای فروش نیسان سرانزا در سایت دیوار ثبت شده است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت خرید و فروش نیسان سرانزا در سایت دیوار بپردازیم.

محدوده قیمت خرید نیسان سرانزا در سایت دیوار

در سایت دیوار آگهی‌های زیادی که مربوط‌به این خودرو باشد، ثبت شده است؛ به همین دلیل اگر قصد خرید نیسان سرانزا را داشته باشید، گزینه‌های خوبی در دسترس شما قرار خواهند گرفت. محدوده قیمتی که برای این خودرو مشاهده می‌شود، به‌دلیل قدیمی بودن این خودرو و کاهش علاقه مردم نسبت به نیسان سارانزا، بسیار پایین‌تر از بسیاری از خودروهای شاسی‌بلند مشابه است. این خودرو در محدوده‌ای بین ۷۸ تا ۱۲۰ میلیون تومان در سایت دیوار قیمت‌گذاری شده است.

همان‌طور که گفته شد، این خودرو به‌طور کلی در بین سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۶ در ایران تولید شده است. اما قدیمی‌ترین مدل ثبت‌شده در دیوار مربوط‌به سال ۱۳۸۳ و بالاترین مدل سرانزا ثبت‌شده در سایت دیوار در سال ۱۳۸۵ ساخته شده است. به این ترتیب، تنوع خوبی از این لحاظ نیز وجود دارد.

ارزان‌ترین نیسان سرانزا در سایت دیوار

اگر بودجه کمی برای خرید نیسان سرانزا در اختیار دارید، گزینه‌های خوبی با قیمت زیر ۹۰ میلیون تومان در دسترس شما خواهد بود. ارزان‌قیمت‌ترین آگهی ثبت‌شده برای فروش نیسان سرانزا مربوط‌به آگهی فروش نیسان سرانزا مدل ۸۳ با قیمت ۷۸ میلیون تومان بوده است. این خودرو دارای حسگر پارک عقب و جلو و سیستم مالتی مدیای تصویری به همراه دوربین عقب است و به‌صورت مزایده‌ای از شرکت هواپیمایی هما خریداری شده است.

از دیگر گزینه‌های با قیمت پایین می‌توان به نیسان سرانزا مدل ۸۳ با قیمت ۹۰ میلیون تومان اشاره کرد. این خودرو نیز دارای مولتی مدیای تصویری و حسگر پارک در جلو و عقب خودرو است ولی به‌گفته‌ی فروشنده خودرو آفرودی نیست. این مورد نیز می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای افرادی با بودجه‌ی محدود باشد.

دیوار

گران‌قیمت‌ترین نیسان سرانزا در سایت دیوار

گران‌ترین آگهی ثبت‌شده از نیسان سرانزا در سایت دیوار مربوط‌به نیسان سرانزا مدل ۱۳۸۴ است که ۱۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. مدل بالا بودن و بدون رنگ بودن خودرو، دلیل اصلی قیمت بالای این آگهی ذکر شده است. دیگر موردی که با قیمت بالا در بین آگهی‌های سرانزا قرار دارد، آگهی فروش نیسان سرانزا مدل ۱۳۸۴ است که ۱۲۰ میلیون قیمت‌گذاری شده و دارای امکانات جانبی نظیر مولتی مدیای تصویری و دوربین دنده عقب است.

البته اگر به آفرود بودن و تجهیزات اضافی آن اهمیت می‌دهید، می‌توانید نیسان سرانزا مدل ۱۳۸۳ مخصوص کوهستان را به قیمت ۱۲۰ میلیون تومان ازطریق سایت دیوار خریداری کنید. علاوه‌بر این می‌توانید مدل ۱۳۸۴ با تجهیزات آفرودی کمتر اما همراه‌با دوربین ۳۶۰ درجه و دی لایت با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان تهیه کنید.

بالاترین مدل ثبت‌شده در آگهی‌ها نیز مربوط‌به آگهی فروش نیسان سرانزا مدل ۱۳۸۵ است که ۹۵ میلیون تومان برای آن قیمت‌گذاری شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات