دوربین 360 درجه؛ راه‌حلی هوشمند در شهر شلوغ تهران

دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
دوربین 360 درجه نمونه‌ای از آپشن‌های جدید و کاربردی‌ دنیای خودرو است که تجربه‌ی رانندگی را برای شما لذت‌بخش و امن می‌کند.
تبلیغات

تهران شهری بسیار خسته‌کننده برای کسانی است که مجبورند ساعت‌های زیادی را در خودروهایشان باشند و رانندگی کنند. این موضعی است که اسمارت آپشن آن را به‌خوبی دریافته است و با آپشن‌های هوشمندانه برای خودروهای گوناگون، این خستگی و کلافگی را به‌حداقل می‌رساند. از دیدگاه ما، رانندگی فعالیتی است دلپذیر و هیجان‌انگیز که باید از آن لذت برد. یکی از آپشن‌هایی که این روزها برای خودرو‌ها درنظر گرفته می‌شود، دوربین 360 درجه است. این دستگاه در مدل‌های فول‌آپشن خودروهای وارداتی وجود دارد؛ اما در بسیاری از خودروهای وارداتی به ایران دیده نمی‌شود. بااین‌حال، جای نگرانی نیست؛ چون اسمارت آپشن می‌تواند دوربین 360 درجه فابریک خودرو شما را با کیفیت کارخانه‌ی سازنده‌ی آن برایتان فراهم و روی خودروِتان نصب کند.

انواع دوربین 360 درجه

اسمارت آپشن در تمام آپشن‌هایی که برای خودروها فراهم می‌کند، به‌دنبال آن است که کیفیت برتر را ارائه دهد. از‌این‌رو، در آپشن بسیار جذاب دوربین 360 درجه هم چندین امکان خاص برای این ابزار تهیه شده که دراختیار شما قرار می‌گیرد. همان‌طورکه می‌دانید، دوربین 360 درجه نیز نوعی دوربین است و در همه‌ی دوربین‌های دنیا اعم از دوربین موبایل تا دوربین‌های فیلم‌برداری حرفه‌‌ای، کیفیت تصویر حرف اول و آخر را می‌زند. در دوربین‌های 360 درجه اسمارت آپشن هم این موضوع کاملا لحاظ شده است. در اسمارت آپشن، دوربین 360 درجه با کیفیت فول اچ‌دی و نیز سوپر اچ دی عرضه می‌شود که کیفیت آن‌ها به‌مراتب از مدل‌های اچ‌دی بهتر و قوی تر است. چه کسی فکر می‌کرد کیفیت اچ‌دی (High Definition) به این سرعت قدیمی محسوب شود و کیفیت‌هایی به‌مراتب قوی‌تر و بهتر از آن در بازار موجود باشد. همچنین، باید به‌یاد داشته باشید این دسته از دوربین‌های 360 درجه ساخت کشور کره هستند و با اجناس چینی موجود در بازار بسیار متفاوت اند.

دوربین 360 درجه انواع خودرو

دیگر موضوعی که در کیفیت تصویربرداری دوربین‌های 360 درجه نصب‌شده‌ی اسمارت آپشن، ارائه‌دهنده‌ی انواع آپشن خودرو، بسیار مهم است و با جدیت پیگیری می‌شود، توان دیددرشب است. خودرو شما حتی اگر در تاریکی مطلق هم باشد، دوربین‌های اسمارت آپشن می‌توانند تصاویر را با کیفیت درخورتوجهی نشان دهند و میزان نور محیط در کارکرد این دوربین‌ها تأثیرگذار نیست. توانایی دیددرشب سبب می‌شود دیگر نگران پارک‌کردن خودروِتان در مکان‌های تاریک نباشید؛ زیرا تصاویر این دوربین، سارقان را در هر وضعیت نوری شناسایی می‌کند.

زاویه‌ی دید دوربین‌های 360 درجه

دیگر امکانی که در دوربین‌ 360 درجه‌ی اسمارت آپشن درنظر گرفته شده، آن است که با انتخاب انواع پیشرفته این دستگاه، از زاویه‌ی دید سه‌بُعدی (3D)  برای خودروِ خود برخوردار می‌شوید. این درحالی است که در مدل معمولی، فقط زاویه‌ی دید از بالا (Bird View) فراهم آمده است. این قابلیت با نصب دوربینی کوچک در بالاترین نقطه سقف خودرو برای شما دردسترس قرار می‌گیرد. کاربرد این زاویه‌ی دید برای زمان‌هایی است که خودرو دزدیده می‌شود یا در تصادف‌هایی است که خسارت‌های سنگینی به خودرو وارد می‌شود. برای مثال، هنگام تصادف این قابلیت کاملا نشان می‌دهد خودرو از کدام قسمت آسیب دیده است.

دوربین 360 درجه انواع خودرو

 این تمام ماجرا نیست. دید از بالا در بیشتر دوربین‌های 360 درجه وجود دارد؛ اما انواع پیشرفته‌تر این دستگاه دید جانبی (Side View) را نیز به امکانات خود افزوده‌اند تا دید حاصل به‌صورت سه‌بُعدی باشد. دید شما با استفاده از این نوع دوربین 360 درجه، مانند کسی است که درکنار خودروِتان ایستاده و درحال‌فیلم‌برداری از اطراف است. این شعاع دید می‌تواند به شما در گذر از معبرهای باریک و پارک‌کردن خودرو در جای پارک‌های کوچک و البته شلوغ بسیار کمک کند.

دوربین 360 آرام‌آرام به جایگزین بسیار مطمئنی برای آینه‌های خودرو تبدیل شده است. این واقعیتی است که خودروهای شاسی‌بلند اگر قرار بود آینه‌هایی داشته باشند که تمام ابعاد خودرو را پوشش دهد، باید از آینه‌هایی مانند خودروهای سنگین استفاده می‌کردند که ظاهرشان را نازیبا می‌کرد. باوجوداین، فناوری در اینجا بسیار راهگشا است و البته این راهکار‌ها ازطریق اسمارت آپشن با کیفیت و قیمت بسیار مناسب دراختیار شما قرار می‌‌گیرد. حتی اگر به دید آینه‌های خودروِ خود عادت دارید، قول می‌دهیم با امتحان قابلیت دید از بالای دوربین‌های 360 درجه هنگام پارک دوبل، تجربه‌ی شگفت‌انگیزی از رانندگی به‌دست می‌آورید.

این ابزار بسیار عالی که اسمارت آپشن آن را برایتان فراهم کرده است، حتی به شما امکان می‌دهد با آینه‌های تاشده به‌راحتی پارک کنید؛ زیرا هنگام پارک با داشتن دو زاویه‌ی دید کناری و دید از بالا دیگر پارک‌کردن آینه نمی‌خواهد. اسمارت آپشن هم این راحتی و لذت از رانندگی را برای شما می‌خواهد.    

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی فروش و نصب انواع آپشن‌های خودرو در مجموعه‌ی اسمارت آپشن، به وب‌سایت Smartoption.ir مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات